Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Har dere hytte også? Skal si dere er etablerte! :fnise:

Jeg bestilte papirbilder for halvannet år siden, men har ikke fått limt inn mer enn noen ganske få enda.. Tanken var god, men gjennomføringsevnen var det verre med! :murvegg: Kanskje jeg blir inspirert hvis du setter i gang! Det er jo egentlig kjempekoselig med et ordentlig album! :jepp:

Er svigers si hytte, men de bruker den ikke. Vi får bruke den som vår egen, og nå skal vi begynne å gjøre det :)

Ja, du sier noe... jeg får kjøpe album med èn gang! tenkte kjøpe en stor en og ha en for hvert år :) bildene er jo lagret under årstall på pc`n :)

Fikk jo lagd et ferdigalbum med skrift på (jeg kommenterte under hvert bilde) som mamma skal få i bursdagsgave :) 15 sept!

Mi søster skal også få et ordentlig laget album fra oss og min bror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er så uheldig for tiden!!! aaaaargh

vi skulle opp på hytta for å shine litt før helga på fridagen min i går... var kommet 3 min utenfor byen vi bor i da varsel-lampen lyste.. vi ringte verkstedet og vi måtte snu og få bilen inn på verksted.. dynamoen er gåen... :(

Mannen fikk tak i delen som måtte byttes og vi skulle få bilen igjen i dag. Men det skjedde jo selvfølgelig ikke, vi får den til uka en gang.. så nå blir det ikke hyttetur heller :(

Bilen jeg kjører rundt i har ikke plass til oss, hund og bagasje...

Så nå blir det bare rolig helg her hjemme... jeg gledet meg så til hyttekos! fyre i peisen og tenne stearinlys! ingen tv, kun en radio på batteri! åeeee! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, så... :troest: Send over litt formasj-kake du... :jepp:

:hug: til deg...

:( den ble mislykket... :flau:

moussen skilte seg, så ble mer en mislykket gelè-kake..

buhu... :)

det er lett å synes synd på seg selv for tiden!

en ulykke kommer sjelden alene nei.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dobbel- :hug: til deg...

Her skal det koses med chips og brus :sikle: Kan umulig bli mislykket...

Ah, fint med en klem :) Chips og brus høres digg ut!

Snoke litt i skapet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fint med en klem :) Chips og brus høres digg ut!

Snoke litt i skapet.... :)

Tro det eller ei!! jeg endte opp med å spise røde druer! :)

(selvom jeg har chips i skapet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer! :sikle: Jeg har hatt lyst på kinamat i lange tider, spesielt etter at du skrev om det her, og igår la vi inn et raskt lunsjbesøk på kinarestaurant. Da jeg var nesten ferdig med å spise, fant jeg en cm lang larve i maten min.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer! :sikle: Jeg har hatt lyst på kinamat i lange tider, spesielt etter at du skrev om det her, og igår la vi inn et raskt lunsjbesøk på kinarestaurant. Da jeg var nesten ferdig med å spise, fant jeg en cm lang larve i maten min.. :spy:

:overrasket: :overrasket: :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:spy: ÆSJ!!!! Håper de fikk høre det!!! :spy:

Men du har jo ikke problemer med å si fra for tiden :wink:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa i fra, og slapp å betale. Synes i grunnen han godeste også kunne sluppet å betale, for han mista jo matlysta han og.. Men men..

Hvordan har helga vært? Tipper du er litt spent på "avgjørelsens time".. Håper alt går bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa i fra, og slapp å betale. Synes i grunnen han godeste også kunne sluppet å betale, for han mista jo matlysta han og.. Men men..

Hvordan har helga vært? Tipper du er litt spent på "avgjørelsens time".. Håper alt går bra! :klem:

åååå, mazilla! det har vært så stille her uten deg :) du er nok den eneste/eller en av veldig få som leser her :):ler:

Har hatt ei avslappende helg! var hos mi søster, der er alt klart til den lille gutten skal komme :)

alt står bra til, ingenting å klage på mtp graviditeten :)

får vite mer ang jobben på torsdag kl 13.15 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stille, sier du? Nå er jeg tilbake og kan bråke masse her! :kaklehone::fise::skravle::rope::romeo:

Så bra at formen er fin, håper det fortsetter sånn! :jepp:

Skal søstra di ha barn? Det visste jeg ikke! Når er termin? Så koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille, sier du? Nå er jeg tilbake og kan bråke masse her! :kaklehone::fise::skravle::rope::romeo:

Så bra at formen er fin, håper det fortsetter sånn! :jepp:

Skal søstra di ha barn? Det visste jeg ikke! Når er termin? Så koselig! :)

:hoppe: hurra for litt bråk!! :hoppe:

Mi søster har termin den 23 september, men hun tror han kommer før :)

reisebagen står klar i gangen med babybilstol, stellebordet er pakket fullt av bleier og kremer :) senga er redd opp og klar, klærne er vasket og ligger klar i skapet :hjerter:

gleder meg så til å se han!

kjøpte mitt første "gravid" blad i dag :) interessant å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg følger med jeg også :opplyser: Bare litt vanskelig å skrive pga baby :jepp:

Så gøy å bli tante da! :nigo:

:ler: så koselig! Du har en veldig god unnskyldning :) en veldig nydelig unnskyldning :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...