Gjest Alabama Skrevet 31. juli 2010 #361 Del Skrevet 31. juli 2010 Kjedelig med tantebesøk, men nå vet du ihvertfall når du skal ha EL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. august 2010 Forfatter #362 Del Skrevet 3. august 2010 nå er babycompen ferdig med innkjøringsfasen! (målinger for å lære meg å kjenne...) Den viser at jeg har el 13 august! kommer hjem 8 august, så da blir det prøvings! Hver dag storkoser meg i nord-norge! var hos frisøren og stripet håret i dag herlig å føle seg fresh! Rart å være uten Mannen, men er jo godt å være litt hver for seg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. august 2010 #363 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Åssen vet du at den er ferdig med innkjøringsfasen? :klø: Er det etter et visst antall dager/uker? Bra at du koser deg forresten! Endret 3. august 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. august 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 6. august 2010 Åssen vet du at den er ferdig med innkjøringsfasen? :klø: Er det etter et visst antall dager/uker? Bra at du koser deg forresten! fordi den lyser grønt eller rødt (grønn=ikke eggløsning , rødt=eggløsning) innkjøringsfasen så lyser det gult lyste på rødt i dag... ikke bra! håper jeg er fruktbar til søndag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. august 2010 Forfatter #365 Del Skrevet 7. august 2010 EL i dag også! Tilbake hos min kjære i morgen så det kunne fortsatt klaffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. august 2010 #366 Del Skrevet 7. august 2010 Håper det! Men.. Er du ikke redd for at det skal bli stressende å bruke den? Eller at dere bare når den lyser rødt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. august 2010 Forfatter #367 Del Skrevet 8. august 2010 Håper det! Men.. Er du ikke redd for at det skal bli stressende å bruke den? Eller at dere bare når den lyser rødt? nesj... men Mannen er ikke helt i form, han klarte å vrikke vondfoten igjen.. ser ikke ut som det blir noe uansett.. så da blir det vel pp3 en må satse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #368 Del Skrevet 9. august 2010 Tok visst sorgene på forskudd her hihi både i går og i dag har vi prøvd Men syns det er rart at det står rødt (el) fra fredag til i dag? har man det så mange dager? jaja, vi får vente i spenning og se hva som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. august 2010 #369 Del Skrevet 9. august 2010 Velkommen hjem, forresten! Tipper det var godt å se mannen igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 9. august 2010 Velkommen hjem, forresten! Tipper det var godt å se mannen igjen nå! takk takk det var veldig herlig å se han igjen! er du fremdeles her i traktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 9. august 2010 må kanskje fjerne tickeren min også.. ifølge den har jeg el om tre dager.. og ifølge babycompen begynte det fredag! jaggu meg ikke lett å forstå seg på disse syklusene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. august 2010 #372 Del Skrevet 9. august 2010 Jepp, jeg er hjemme frem til fredag 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. august 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 10. august 2010 hmmm.. nå er jeg meget usikker her... første dag i siste mens er 29 juli.. babycompen lyste rødt (fruktbar) 6,7,8,9,10 (idag) august.. trodde det betydde el, men ser at den skal blinke når det er el.. men i dag hadde jeg en liten blødning etter vi koste på søndag og mandag sikkert ikke noe å bry seg om denne blødningen, men tror el skal være her rundt disse dager. om jeg ikke har veldig tidlig el da! er bare å vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. august 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 10. august 2010 jeg måtte selvfølgelig google dette scenariet da.. tenker dette er forklaringen: Eggløsningsblødning Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da. Det forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen. angrer på at jeg nevnte det for Mannen at det kom litt blod etter , ikke akkurat innbydende dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. august 2010 Forfatter #375 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Da blinket det rødt på babycompen Mokkon har herved EL (Legge til torsdag 12/8 ) Min far reiste til søsteren min i dag, så muligheten for litt er der til kvelden får vi besøk av 3 andre familiemedlemmer, så jeg får prøve å forføre han før det Men jeg er nødt til å slutte å nevne prøving.. merker at det legger en demper på lysten hans.. han føler vel at det eneste jeg vil ha er svømmerne hans... så om det ikke klaffer denne mnd så skal jeg iallefall roe meg ned til neste prøving! Nå er det tid for rydding og vasking! er alene i huset (bare bikkja er igjen..) Vi skal feire mi niese sin 3 årsdag i morgen Endret 23. august 2010 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. august 2010 #376 Del Skrevet 13. august 2010 for EL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. august 2010 #377 Del Skrevet 13. august 2010 Håper dere fikk utnytta tida godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. august 2010 Forfatter #378 Del Skrevet 14. august 2010 da er det bare å vente å se føler meg litt rar nederst i underlivet (dårlig forklart.. ) men følte det da jeg ble gravid sist. men nå ønsker jeg det veldig, så er nok sikkert innbilning.. venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. august 2010 #379 Del Skrevet 16. august 2010 Hvordan har du det? Hatt en fin helg? Fortsatt like rar nederst i underlivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #380 Del Skrevet 16. august 2010 Hvordan har du det? Hatt en fin helg? Fortsatt like rar nederst i underlivet? Her går det så fint atte! første dag på jobb etter to uker ferie (jeg var innom og jobba en del i går kveld, så det var mindre sjokk enn ellers å være tilbake ) det var bare den ene dagen jeg kjente stikkinger.. nå er det nada niks.. er veldig trøtt, men det er fordi jeg har sovet så dårlig om natta får bare vente og se, og prøve igjen hvis det ikke klaffer... enn du da, Mazzi???! nå fyker jeg bort og snoker i boka di!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå