Gå til innhold

Damer, i hvilke situasjoner leverer dere varene?


Gjest Gjest_Nysgjerrig_*

Anbefalte innlegg

Hadde pult i alle scenarioene. Er generelt kåt og klar for å pule all day every day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hedvig, 35, Oslo
Bedøm scenarioene utifra at dere er a) single og b) faktisk liker fyren og at c) stemningen er seksuelt ladet.

1. Middagsdate hjem hos ham med vin. Dere har møttes, har spist en bedre middag, og er lettere bedugget på vin. Han spør om sex. Hva gjør dere?

Så fremt det er noe seriøst forhold-aspekt over dette og begge ønsker seg et forhold, så ja.

2. Middag på restaurant. Han tar deg til en flott restaurant, og spanderer dyre retter, dyr vin, og oppfører seg som en gentleman. Holder ut stolen, og tar kåpen for deg. På slutten vil han ta en taxi hjem og ha sex. Hva gjør dere?

Nja...det kommer litt an på hvor åpenbar hensikten med gentleman-atferden er...er dette noe han er bare i kveld, eller er han litt slik alltid?

3. Dere er hjem hos han, og han viser fram de tingene og de hobbyene han er interessert i. Det kan være alt fra fiskeutstyr, båt, eller kunst, som han snakker lidenskapelig om. Etterpå spør han om sex. Hva gjør dere?

Det kommer litt an på. Om kjemien og stemningen er veldig fin så...om vi liker hverandre og det ligger an til et forhold.

4. Dere møtes på internett, liker profilen til hverandre, og har hatt 3 dates på kafeteria, som har blitt avsluttet med det obligatoriske kysset etc. På tredje date går han for the kill, og vil ha mer. Hva gjør dere?

Jo, en klassisker, men: det avhenger av motivene og signalene så langt: er kjemien veldig god? Kan dette bli et seriøst forhold? Hvis ja, så går jeg for det.

5. Dere har nettopp møttes på byen. Begge er fulle, og har klar interesse for hverandre. Dere har enten sittet å pratet, eller danset hele kvelden. Det er åpenbart hva han vil. Hva gjør dere?

Njeei...er litt over det stadiet. Tror ikke det.

6. Han har plukket deg opp på et bibliotek eller i en butikk, og har fått din interesse. Han lurer på om dere kan dra til ham/deg, og det er tydelig hva han vil, enten nå eller senere. Hva gjør dere?

7. Dere er kollegaer, og har flørtet over tid på jobben. Han vil ta det lengre. Hva gjør dere?

Vi tar det lengre...om det kan bli forhold (og ikke "bare sex"). Men det bør skje andre ting enn bare fløring på jobb: han bør ta initativ til en tur og andre ting også.

8. Hyttetur/båttur. Dere er med ham, og han vil ha deg. Regner med at denne vil være rimelig sikker, siden jeg ikke kan forestille meg at ei jente ville sagt ja til å bli med med mindre hun ikke var interessert. :sjenert: Men man vet jo aldri..

Er enig, hadde ikke blitt med på båttur om jeg ikke var interessert ;-) Du høres ut som en kjekk mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hilde_*
Womenwomen:

Nå går det vel an å vise seksuell interesse uten å spørre "skal vi pule?" Han kan eskalere det og lede henne til sengs f.eks. Det er en feil alle såkalte nice guys gjør å ville ha en jente til kjæreste ved å bare bli venn med henne, uten å vise sin seksuelle side også. Istedet for å gå rundt i årevis og være forelsket er det bedre å få et nei. Tro meg, jeg har prøvd. Når jeg var en nice guy var jeg forelsket i den samme jenta i fire år...

Jeg har heller ikke tro på at kvinnfolk flest liker at mannen er UNDERDANNIG henne. Kanskje noen såkalte dominatrixer liker det, men ærlig talt. Det er mannen som har en penis, som er den aktive part, og som skal erobre henne. De fleste piker/damer fantaserer jo om å bli dominert og sveipet av føttene. Tror du forveksler egenskaper en mann skal ha ETTER at han har fått deg. Altså, først skal han sveipe deg av beina og erobre deg, så skal han være snill. En mann vinner ingenting ved å bare være snill. Da blir det masse komplimenter fra damer, men ingen sex. Dyrt kan det også bli....

JA!!! Så utrolig bra sagt!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...