Gå til innhold

Damer, i hvilke situasjoner leverer dere varene?


Gjest Gjest_Nysgjerrig_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*

Dette er noe jeg har lurt på som mann, hvilke er den beste og mest effektive måten å sikre seg sex på? :gjeiper: I know, all men are pigs. Jeg skal presentere ulike scenarioer, så bare svar ærlig.

Bedøm scenarioene utifra at dere er a) single og b) faktisk liker fyren og at c) stemningen er seksuelt ladet.

1. Middagsdate hjem hos ham med vin. Dere har møttes, har spist en bedre middag, og er lettere bedugget på vin. Han spør om sex. Hva gjør dere?

2. Middag på restaurant. Han tar deg til en flott restaurant, og spanderer dyre retter, dyr vin, og oppfører seg som en gentleman. Holder ut stolen, og tar kåpen for deg. På slutten vil han ta en taxi hjem og ha sex. Hva gjør dere?

3. Dere er hjem hos han, og han viser fram de tingene og de hobbyene han er interessert i. Det kan være alt fra fiskeutstyr, båt, eller kunst, som han snakker lidenskapelig om. Etterpå spør han om sex. Hva gjør dere?

4. Dere møtes på internett, liker profilen til hverandre, og har hatt 3 dates på kafeteria, som har blitt avsluttet med det obligatoriske kysset etc. På tredje date går han for the kill, og vil ha mer. Hva gjør dere?

5. Dere har nettopp møttes på byen. Begge er fulle, og har klar interesse for hverandre. Dere har enten sittet å pratet, eller danset hele kvelden. Det er åpenbart hva han vil. Hva gjør dere?

6. Han har plukket deg opp på et bibliotek eller i en butikk, og har fått din interesse. Han lurer på om dere kan dra til ham/deg, og det er tydelig hva han vil, enten nå eller senere. Hva gjør dere?

7. Dere er kollegaer, og har flørtet over tid på jobben. Han vil ta det lengre. Hva gjør dere?

8. Hyttetur/båttur. Dere er med ham, og han vil ha deg. Regner med at denne vil være rimelig sikker, siden jeg ikke kan forestille meg at ei jente ville sagt ja til å bli med med mindre hun ikke var interessert. :sjenert: Men man vet jo aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *miffy*

Hvis forutsetningene er at vi er single, jeg liker fyren og stemningen er seksuelt ladet får alle disse scenarioene meg i seng for å si det sånn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Dette er noe jeg har lurt på som mann, hvilke er den beste og mest effektive måten å sikre seg sex på? :gjeiper: I know, all men are pigs. Jeg skal presentere ulike scenarioer, så bare svar ærlig.

Bedøm scenarioene utifra at dere er a) single og b) faktisk liker fyren og at c) stemningen er seksuelt ladet.

1. Middagsdate hjem hos ham med vin. Dere har møttes, har spist en bedre middag, og er lettere bedugget på vin. Han spør om sex. Hva gjør dere?

2. Middag på restaurant. Han tar deg til en flott restaurant, og spanderer dyre retter, dyr vin, og oppfører seg som en gentleman. Holder ut stolen, og tar kåpen for deg. På slutten vil han ta en taxi hjem og ha sex. Hva gjør dere?

3. Dere er hjem hos han, og han viser fram de tingene og de hobbyene han er interessert i. Det kan være alt fra fiskeutstyr, båt, eller kunst, som han snakker lidenskapelig om. Etterpå spør han om sex. Hva gjør dere?

4. Dere møtes på internett, liker profilen til hverandre, og har hatt 3 dates på kafeteria, som har blitt avsluttet med det obligatoriske kysset etc. På tredje date går han for the kill, og vil ha mer. Hva gjør dere?

5. Dere har nettopp møttes på byen. Begge er fulle, og har klar interesse for hverandre. Dere har enten sittet å pratet, eller danset hele kvelden. Det er åpenbart hva han vil. Hva gjør dere?

6. Han har plukket deg opp på et bibliotek eller i en butikk, og har fått din interesse. Han lurer på om dere kan dra til ham/deg, og det er tydelig hva han vil, enten nå eller senere. Hva gjør dere?

7. Dere er kollegaer, og har flørtet over tid på jobben. Han vil ta det lengre. Hva gjør dere?

8. Hyttetur/båttur. Dere er med ham, og han vil ha deg. Regner med at denne vil være rimelig sikker, siden jeg ikke kan forestille meg at ei jente ville sagt ja til å bli med med mindre hun ikke var interessert. :sjenert: Men man vet jo aldri..

Det er DIREKTE USJARMERENDE å spørre en dame om sex ? Herregud så talentløst og inteligent - løst å " spørre " om noe slikt ! Mann med mindre utviklede sosiale evner , gjør slikt ! Hadde mislikt en hver fremmed mann som var så usjenert og direkte ..uansett hvor kjekk og rik han var - .pass munnen karer , ikke SI alt dere tenker ...høylytt .

Man spør ALDRI om sex . Man SJARMERER seg til sex ...Ved å opptre som en sjarmerende gentleman ...sivilisert og undertrykke sine " dyriske instinkter " . Hun vil se NED på deg straks du oppfører deg " dyrisk " mot henne eller primitiv .Narr henne til å tro du er en " ekte gentleman " ved å opptre sivilisert , dannet , usedvanlig høflig oppmerksomhet direkte rettet mot henne så hun nesten rødmer ... osv Spill henne underdanig mens du smiler og flørter med henne , som en tjener som står på pinne for å behage henne og du ELSKER det liksom også ...Hadde falt pladask da ...selv : ) he he

Dette kalles KURTISE . Slik skal menn kurtisere hunnkjønnet ..Også hanndyr kurtiserer slik - ved å spille hunnkjønnet underdanig , elskverdig og tydelig " forelsket / opptatt " av kunn henne ...

Det er ikke nedverdigende for dere karer - det er det som skal til for å få kvinner til sengs ....belive me : )Og da gjør man vell hva som helst for henne ? Akkurat som t.o.m hanndyr kan legge seg på rygg for et hunndyr i brunst , og viser henne den dypeste respekt , underkastelse og beundring - før han får tillatelse av hunndyret til å bestige henne .Dette er " dyrisk sexy kurtise " som fungerer både i dyre og menneske verden .

Alle som får oppleve slik kurtise ...glemmer det aldri : ) Forelsket hele livet ..selv etter mange år ...he he For dette er mega sterk kurtisering .

Lær deg å SJARMERE damene , - da får du masse sex ! Lag heller en tråd som heter " Sjarmør - utdanningen for menn som ønsker sex : ) Og kom med bra tips til å sjarmere oss damer ...: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*

Womenwomen:

Nå går det vel an å vise seksuell interesse uten å spørre "skal vi pule?" Han kan eskalere det og lede henne til sengs f.eks. Det er en feil alle såkalte nice guys gjør å ville ha en jente til kjæreste ved å bare bli venn med henne, uten å vise sin seksuelle side også. Istedet for å gå rundt i årevis og være forelsket er det bedre å få et nei. Tro meg, jeg har prøvd. Når jeg var en nice guy var jeg forelsket i den samme jenta i fire år...

Jeg har heller ikke tro på at kvinnfolk flest liker at mannen er UNDERDANNIG henne. Kanskje noen såkalte dominatrixer liker det, men ærlig talt. Det er mannen som har en penis, som er den aktive part, og som skal erobre henne. De fleste piker/damer fantaserer jo om å bli dominert og sveipet av føttene. Tror du forveksler egenskaper en mann skal ha ETTER at han har fått deg. Altså, først skal han sveipe deg av beina og erobre deg, så skal han være snill. En mann vinner ingenting ved å bare være snill. Da blir det masse komplimenter fra damer, men ingen sex. Dyrt kan det også bli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er DIREKTE USJARMERENDE å spørre en dame om sex ? Herregud så talentløst og inteligent - løst å " spørre " om noe slikt !

Dette er muligens første gang womenwomen har skrevet noe fornuftig. Hva angår eksemplene til TS så ser det ut til at han som går for "the kill" (!!) på tredje daten er han som har ventet lengst av dem alle? Ingen av disse mennene ville hatt nubbsjans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
1. Middagsdate hjem hos ham med vin. Dere har møttes, har spist en bedre middag, og er lettere bedugget på vin. Han spør om sex. Hva gjør dere?

2. Middag på restaurant. Han tar deg til en flott restaurant, og spanderer dyre retter, dyr vin, og oppfører seg som en gentleman. Holder ut stolen, og tar kåpen for deg. På slutten vil han ta en taxi hjem og ha sex. Hva gjør dere?

3. Dere er hjem hos han, og han viser fram de tingene og de hobbyene han er interessert i. Det kan være alt fra fiskeutstyr, båt, eller kunst, som han snakker lidenskapelig om. Etterpå spør han om sex. Hva gjør dere?

4. Dere møtes på internett, liker profilen til hverandre, og har hatt 3 dates på kafeteria, som har blitt avsluttet med det obligatoriske kysset etc. På tredje date går han for the kill, og vil ha mer. Hva gjør dere?

5. Dere har nettopp møttes på byen. Begge er fulle, og har klar interesse for hverandre. Dere har enten sittet å pratet, eller danset hele kvelden. Det er åpenbart hva han vil. Hva gjør dere?

6. Han har plukket deg opp på et bibliotek eller i en butikk, og har fått din interesse. Han lurer på om dere kan dra til ham/deg, og det er tydelig hva han vil, enten nå eller senere. Hva gjør dere?

7. Dere er kollegaer, og har flørtet over tid på jobben. Han vil ta det lengre. Hva gjør dere?

8. Hyttetur/båttur. Dere er med ham, og han vil ha deg. Regner med at denne vil være rimelig sikker, siden jeg ikke kan forestille meg at ei jente ville sagt ja til å bli med med mindre hun ikke var interessert. :sjenert: Men man vet jo aldri..

1. Jeg drikker ikke, og blir dermed ikke bedugget. Du skriver ingenting om hvor mange dates det har vært i dette tilfellet. Uansett, hvis han "spør om sex" så blir det neppe noe.

2. Du sier fortsatt ikke noe om hvor lenge vi har datet. Hvis han forteller at han vil ta taxi hjem for sex, så reiser han hjem alene.

3. Fortsatt ingen info om hvor lenge datingen har pågått. Og fortsatt "spør han om sex", noe som høres ganske håpløst ut.

4. Tre dates er for lite, og kyssing er ikke obligatorisk etter så kort tid.

5. Jeg er aldri full på byen eller andre steder.

6. Hva menes med "plukket deg opp"? Å møtes på biblioteket høres jo lovende ut, men jeg blir jo ikke med en tilfeldig jeg nettopp har møtt, hvis det er tilfellet her.

7. Det er ikke nok å ha flørtet, man må være et par først.

8. Dette er den eneste eksempelfyren som har sjanse. Har man først kommet så langt at man har blitt kjærester og blir med på hyttetur så begynner det å nærme seg noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*

Eh, la oss si at med mindre annet er spesifisert, så er det tidlig i "bli kjent" fasen. Husk, her er det snakk om å greie å nedlegge gasellen på savannen(noe slikt) Og er dere virkelig så pripne at om dere liker fyren så skal dere holde tilbake, uansett? Er ikke det inntrykket man får ellers...for å si det sånn.

Vil ha ærlige svar, ikke politisk korrekte svar. Hvilke situasjoner av de overnevnte gjør det mest sannsynlig at dere vil hoppe til køys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Eh, la oss si at med mindre annet er spesifisert, så er det tidlig i "bli kjent" fasen. Husk, her er det snakk om å greie å nedlegge gasellen på savannen(noe slikt) Og er dere virkelig så pripne at om dere liker fyren så skal dere holde tilbake, uansett? Er ikke det inntrykket man får ellers...for å si det sånn.

Vil ha ærlige svar, ikke politisk korrekte svar. Hvilke situasjoner av de overnevnte gjør det mest sannsynlig at dere vil hoppe til køys?

Tidlig i bli kjent-fasen har ingen av dem sjans. Hytteturfyren er den eneste som har kommet langt nok. Og for å si det sånn, ingen av de andre fyrene du nevner ville fått ja til noen hyttetur :)

Og en som snakker om å legge ned gasellen eller go for the kill, ville aldri aldri noensinne fått sjans :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*

Dæven som folk skal kverulere. Nå stikker jeg, og håper på ærlige svar. Blir nødt til å skifte ip adresse/maskin, bare såvidt dere vet det.

Nedlegge gasellen får bli å "kurtisere og konversere i det øymed å delta i en gjensidig konsensuel kopulasjon med forhåpentlig kvinnelig gratifikasjon og sensuell konklusjon i form av et gratiferende klimaks." Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dæven som folk skal kverulere. Nå stikker jeg, og håper på ærlige svar. Blir nødt til å skifte ip adresse/maskin, bare såvidt dere vet det.

Som vi som ikke lar oss "nedlegge" i fylla på første daten, svarer ikke ærlig? Deg om det. Du er vel en av disse som ikke vil se svar fra folk som er uenige med deg. Litt ala de som stiller spørsmål av typen: "Liker dere trekant? Hvis dere ikke gjør det, så ikke svar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Womenwomen:

Nå går det vel an å vise seksuell interesse uten å spørre "skal vi pule?" Han kan eskalere det og lede henne til sengs f.eks. Det er en feil alle såkalte nice guys gjør å ville ha en jente til kjæreste ved å bare bli venn med henne, uten å vise sin seksuelle side også. Istedet for å gå rundt i årevis og være forelsket er det bedre å få et nei. Tro meg, jeg har prøvd. Når jeg var en nice guy var jeg forelsket i den samme jenta i fire år...

Jeg har heller ikke tro på at kvinnfolk flest liker at mannen er UNDERDANNIG henne. Kanskje noen såkalte dominatrixer liker det, men ærlig talt. Det er mannen som har en penis, som er den aktive part, og som skal erobre henne. De fleste piker/damer fantaserer jo om å bli dominert og sveipet av føttene. Tror du forveksler egenskaper en mann skal ha ETTER at han har fått deg. Altså, først skal han sveipe deg av beina og erobre deg, så skal han være snill. En mann vinner ingenting ved å bare være snill. Da blir det masse komplimenter fra damer, men ingen sex. Dyrt kan det også bli....

Nei - dyrt trenger det IKKE bli ! Det trenger ikke koste mye å være høflig og vise respekt , innynde seg og få tillitt .Det er mange måter å vise det på . Du kan servere henne noe så billig som eplecider hjemme eller billig rødvin på en galant , gentleman måte som varmer henne MER OPP i trøya en selv den dyreste drikke kan .Kommer an på hvordan du " serverer det " - ikke hva det koster det du serverer ...forstår du ? Kan du bruke din sjarm v / eks glimt i øyet , smigrende smil til henne mens du serverer noe å drikke ...meget sjarmerende og BILLIG .

Vise litt oppriktig interesse til å være sosial og PRATE med henne .Alle damer ELSKER å prate ..

- det koster ingenting det heller ! Noen menn viser dårlige kommunikasjons evner og går mer rett på sak ..usjarmerende og primitiv oppførsel avslører da mannen at han har ...

Nei - det er ikke bare dominante damer som liker at menn viser FØRST den viktige respekt / underdanighet - det er et gentleman prinsipp å vise damer respekt. Denne handlingen er TIL for at damen skal få tillitt til deg og stole nok på deg ...til at du skal få lov å komme nærmere inn på hennes " intimsoner " etterhvert ...

Når damer legger seg ned på rygg og skrever for en mann - er dette på en måte hennes måte å underkaste seg han på , vise at hun aksepterer han ,har tillit til og stoler på han og vil ha han - men på en " nytende " måte da hun liker selv .Dette skjer aldri og dette gjør vi aldri med menn som viser at de ikke respekterer oss særlig , er små-frekke , primitive & udannet , oppfattes upålitelige eller farlige og skumle i VERSTE FALL ....som vi må passe oss for- er vell liten sansynlighet for at slike kan gi oss en deilig natt også ...kanskje vi tenker slik også instinktivt ! Og velger vekk bøllete , brutale , udannede menn - blir neppe lidenskapelig deilig sex .For å få det - er det jo viktig at mannen er empatisk , omsorgsfull , respekterer vår kropp & grenser som er mer sårbar enn menns kropp er ...derfor må vi selektere vekk alle uhøflige , udannede og " ta seg til rette " karer ...Ja er deilig å bli dominert KUNN OM det foregår på en MYK og DEILIG måte ...eller ikke ! .Disse karene får IKKE SEX - da de ikke er tillitsvekkende nok ! De er ikke hva vi " ser etter" , ønsker oss eller vil ha .Det er bare tull at jenter vil ha BAD GUYS ...husk selv bad guys er myke som smør ...når de behandler kvinner ! Altså meget sjarmerende , høflige , elskverdige på alle måter og fantastiske i sengen ..Jeg har hatt mange skikkelig matcho menn ... .Bad guys har et særdeles utpreget maskulint utseende kvinner faller for - men er innvendige som en pusekatt ! Det er nettopp dette som er så tiltrekkende med dem .At de ser så matcho ut - men ER så snill med damer ...sjarmerende rett og slett .Jo - man kommer lengst ved å være snill ..men likevel være kar - det går an ! Ingenting er svart eller hvitt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir det bare ett svar "Når vi er i et seriøst forhold vil jeg ha sex med vedkommende".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha ærlige svar, ikke politisk korrekte svar. Hvilke situasjoner av de overnevnte gjør det mest sannsynlig at dere vil hoppe til køys?

Sier som de fleste andre - han i eksempel nr. 8 er nærmest en mulighet, men nå tviler jeg altså på at jeg ville blitt med en fyr på hyttetur så tidlig i "bli kjent" fasen som det her er snakk om. Så han er sannsynligvis også "ut". Nr. 1, 3 og nr. 6 ville nok medført krampelatter og hastig tilbaketrekning fra min side. Å "spørre" om sex eller forvente det etter å ha møttes over frysedisken på Rema tyder på så lite intelligens at jeg ville rømt fort som fy.

Nr 2.: "Åh fanken, jeg trodde faktisk du var noe i nærheten av en gentleman. Så feil kan man ta..." (Og deretter taxi hjem alene).

4. Vi avslutter nok bekjentskapet der og da.

5. Jeg er sjelden på byen og drikker meg aldri full, dermed er scenarioet ubrukelig for mitt vedkommende.

7. Vel , hva han gjør vet jeg ikke, men jeg ville nok fått hodet mitt undersøkt hvis jeg hadde tenkt i de baner. Hoppe til sengs med kollega etter litt flørting ville vært direkte dumt med tanke på arbeidsforholdene.

Så, nei, ingen av de nevnte ville fått gjennomslag her, og det er ikke engang fordi jeg prøver å være politisk korrekt, men fordi alle de scenariene ville vært så "turnoff" som overhodet mulig. (Med et mulig unntak for situasjon nr. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_kvinne_*

Scenarioet har egentlig svært lite å si. Om han hadde tatt meg med på Bagatell eller kebabsjappe hadde vært et fett, det er kjemien som teller. Om han hadde tent meg mentalt, om vi var på samme nivå, om han var interessant, hyggelig og oppriktig interessert i meg (og ikke bare interessert i å "få seg noe", som det jo virker som om du er)

Grunnen til at kvinner ofte bygger opp et elsk/hatforhold til menn er fordi det er så mange som deg der ute. Som gjør det de kan for å lure oss til sengs.

Om du utelukkende er ute etter sex, foreslår jeg at du faktisk er ærlig om det. det er mange kvinner som også bare ønsker et seksuelt forhold. Det er kjipt å leke med følelsene til folk og spille forelska, sånn at du skal få deg noe. (For så sansynligvis å dumpe henne når hun begynner å hinte frempå om noe mer seriøst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Scenarioet har egentlig svært lite å si. Om han hadde tatt meg med på Bagatell eller kebabsjappe hadde vært et fett, det er kjemien som teller. Om han hadde tent meg mentalt, om vi var på samme nivå, om han var interessant, hyggelig og oppriktig interessert i meg (og ikke bare interessert i å "få seg noe", som det jo virker som om du er)

Grunnen til at kvinner ofte bygger opp et elsk/hatforhold til menn er fordi det er så mange som deg der ute. Som gjør det de kan for å lure oss til sengs.

Om du utelukkende er ute etter sex, foreslår jeg at du faktisk er ærlig om det. det er mange kvinner som også bare ønsker et seksuelt forhold. Det er kjipt å leke med følelsene til folk og spille forelska, sånn at du skal få deg noe. (For så sansynligvis å dumpe henne når hun begynner å hinte frempå om noe mer seriøst)

Ungkarer får seg skjelden mye bra sex eller opplever sex ! Er de mennene som inngår forhold med kvinner som får MEST sex .Så ungkarene er " sex taperne " i samfunnet .Rart de ikke forstår dette selv ? Går jo fint an å være i forhold og ha sex og kose seg masse UTEN PLANER OM BRYLUP ELLER BARN . Mange kvinner ønsker også dette - friheten , men likevell en kjæreste og sexpartner .Uten forpliktelser som ekteskap og barn .

HVORFOR vil noen menn være evig single ??? De taper jo på det selv på alle måter i livet ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En kompis av meg gikk i flere år rundt på byen og spurte damer rett ut: "Puler du?". Jeg spurte han en dag om han ikke fikk handa mitt i trynet når han spurte på den måten - altså en "blåveis"... han svarte "Jo, men jeg har også fått meg mye god fitte" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden kriteriene for alle scenario er at jeg er singel og liker fyren (+ at stemningen er seksuelt ladet, noe den ikke trenger å være) så funker alle scenario for meg. Hva vi gjør/har gjort har ikke noe å si, så lenge jeg liker fyren og har lyst på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
En kompis av meg gikk i flere år rundt på byen og spurte damer rett ut: "Puler du?". Jeg spurte han en dag om han ikke fikk handa mitt i trynet når han spurte på den måten - altså en "blåveis"... han svarte "Jo, men jeg har også fått meg mye god fitte" :)

Kompisen din bare lyver ...tror jeg ! Puler du ? KLEPPHESLIG ..er han jo ! .Hvem vil innrømme at de aldri får seg noe nesten ? Tror ikke det er så mange av dine kompiser som gjør det , da det er litt typisk " fitte - taper " å innrømme .

Menn lyver ofte om sex og damer de liksom har pult ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Ungkarer får seg skjelden mye bra sex eller opplever sex ! Er de mennene som inngår forhold med kvinner som får MEST sex .Så ungkarene er " sex taperne " i samfunnet .Rart de ikke forstår dette selv ? Går jo fint an å være i forhold og ha sex og kose seg masse UTEN PLANER OM BRYLUP ELLER BARN . Mange kvinner ønsker også dette - friheten , men likevell en kjæreste og sexpartner .Uten forpliktelser som ekteskap og barn .

HVORFOR vil noen menn være evig single ??? De taper jo på det selv på alle måter i livet ..

Hehe, nå finnes det en del single menn som får seg ganske mye sex, så den der må du nok lenger ut på landet med. Men jeg hadde egentlig ikke forventet så mye mer av deg med tanke på det du pleier å skrive. Tror du virkelig disse mennene hadde ønsket å være "evig" single om de aldri hadde fått seg noe?

Rådet du gir TS er uansett en falitterklæring i sjekkemarkedet, og er vel noe av det dårligste sjakktrekket han gjøre. Respekt og underdanighet vil kun sette deg i vennefella. Ja, man kan fortsatt være hyggelig, men er man "over-respectful" og snill kan man stort sett bare glemme et ligg. De fleste kvinner jeg har blitt kjent med har vært interessert i å bli tatt med storm, uten for mye dilldall underveis, og vennefella-kurtise har nok aldri vært veien å gå. Mange av dere vil ikke innrømme det, men havner likevel i senga med en "slem gutt" gang på gang, mens dere hånler av han som prøvde å behandle dere med respekt.

Selvbedrag kalles det, så mitt råd til ts er: Hvis du først har litt kjemi og flørt i bildet, så skal du ikke være redd for å vise din seksuelle side. Du trenger kanskje ikke si det rett frem, men ynkelige tilnærmelser vil bli foraktet av mange jenter. Det er det som er sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannen over
Kompisen din bare lyver ...tror jeg ! Puler du ? KLEPPHESLIG ..er han jo ! .Hvem vil innrømme at de aldri får seg noe nesten ? Tror ikke det er så mange av dine kompiser som gjør det , da det er litt typisk " fitte - taper " å innrømme .

Menn lyver ofte om sex og damer de liksom har pult ...

Jaha, ja, så nå anklager du folk for å lyve også? Håpløst ass, WW.

Tro hva du vil, men jeg er også en av dem som har hatt hell med å være såpass direkte i noen sammenhenger. Passer selvsagt ikke alltid, men pisspreik om at menn aldri kan være direkte ovenfor jenter i sexsammenheng er i beste fall noe mødre har lært guttene sine og stemmer sjelden i praksis. Saken er at tiår med feminisme har ødelagt en hel generasjon av gutter, så de få som faktisk tør være så direkte og går litt mot strømmen er faktisk de som stikker seg litt ut fra alle gutta i den kjedelige vennesonen, og mange jenter liker akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...