Gå til innhold

Alatheas Affineri

Alathea

Anbefalte innlegg

Hehe-hei på deg Alathea -

nå har jeg ikke vært i boken din på en stund, men jamen har du fått mye styr rundt din person. Når folk begynner å diskutere seg i mellom og hvorvidt du muligens kan være en annen person som du minner mye om, så synes jeg de går litt langt. Selv om liv og fortellerstil mye er den samme, så er det ett tegn som skiller dere - eller ett ord, kan jeg vel heller si, uten å gå nærmere inn på det.

Håper du ikke gir opp dagboken din, men jeg håper jo også at folk ikke skal bruke den til å sjikanere hverandre, da burde de vel heller finne en ny tråd til den slags :ler:

Hah - se på klokken - det er bare tjue minutter til gåhjemtid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mysan. Takk for sist. Som alltid er det en glede å høre fra deg. Jeg håper det går strålende.

Er innom bare en liten tur. Jeg kommer ikke til å gi opp dagboken min. Selvfølgelig er jeg enig i at det er merkverdig med alle disse spekulasjonene.

Det viktigste for meg er at jeg kjenner flere brukere fra andre sammenhenger, og at disse faktisk vet at jeg er den jeg gir meg ut for å være. Dette er mennesker som har vært i min omgangskrets eller bekjentskapskrets lenge. :blunke:

Jeg hever meg over slike idiotiske spekulasjoner og påstander og kommer til å skrive mer i dagboken etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltross for din åpenbare skepsis til å begynne med vil jeg takke deg for din fine kommentar, Donpedro.

Jeg latt noen av mine bekjente gi opplysninger om min identitet til enkelte brukere, slik at disse nå vet at jeg er den jeg gir meg ut for å være. Dette har jeg valgt fordi jeg vil ha fred rundt min person.

Det er meget tvilsomt om jeg hadde valgt å skrive denne dagboken her på KG hadde jeg på forhånd visst at det kom til å bli denne graden av bråk rundt den. Jeg er blitt forklart mer av dette oppstusset som har vært her tidligere, og at dette har vært årsaken til spekulasjonene. Dette er uansett for meg merkelig da dette er et åpent medium. Det burde være opp til enhver om denne vil skrive om sitt liv uten at det skal spekuleres på denne ufine måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel , jeg har søkt i alle registre og da gjentar jeg ALLE det er ingen som jeter Altahea i Oslo vest - sikker på at du ikke bor på Bøler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagboken din er svært så troverdig, jeg Alathea. I motsetning til Sandmans nattbok og andre uhumskheter. Ha en fortreffelig fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen der, Alathea - du gamle ørn... eller ørninne alt etter som hvordan man vil se det...

Jeg skjønner, som jeg har sagt til deg IRL også, at folk kan mistenke deg for å være den samme som en annen dame vi har her inne også, derfor påtar jeg meg oppgaven å proklamere høyt og tydelig at slik er det ikke.

Alathea har jeg kjent i en årrekke og hun er ikke f.eks. Mae som enkelte av dere tydeligvis tror. At hun har samme type livsstil er hun forresten heller ikke alene om her i landet. Hallo folkens; det finnes folk med penger her i landet - ja tenk det, selv her i Jantes Høyborg finnes det folk med en økonomi som tillater dem å leve totalt uanstrengt i forhold til penger og forbruk.

Og de av dere som har vært her mer enn tre måneder, vil se at jeg var blant dem som IKKE var på Minnie sin side den gangen, derfor kan dere trygt tro meg når jeg nå bedyrer at de to ikke er samme person.

Så fikk vi det ut av verden forhåpentligvis, slik at dere kan slutte å forsure Alathea sin dagbok?

Hyggelig av Mae og komme deg til unsetning også forresten - godt trekk hos deg, Mae - en sympatisk streng, fantastisk! Keep it up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ' date=' jeg har søkt i alle registre og da gjentar jeg ALLE det er ingen som jeter Altahea i Oslo vest - sikker på at du ikke bor på Bøler?[/quote']

:o Jeg synes det er HELT UTROLIG at folk gidder å bruke tiden sin på slikt detektivarbeid.

Er du villig til å legge ut alle personopplysninger om deg selv, punkyB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til din opplysning var innlegget en spøk. Trenger ikke å lete i registre for å skjønne at A. er fake. Men innlegget var vel mest ment som litt terging om den klare 'vestkantsnobb' profilen som jeg synes kom fram.

Men sånn utover det - jeg sier vel egentlig ganske mye om meg selv - og ønsker noen å vite hvem jeg er kan jeg godt si fra om det - på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ' date=' jeg har søkt i alle registre og da gjentar jeg ALLE det er ingen som jeter Altahea i Oslo vest - sikker på at du ikke bor på Bøler?[/quote']

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...