Gå til innhold

Alatheas Affineri


Alathea

Anbefalte innlegg

Kanskje enkelte tror de har monopol på en romslig livsstil? Det er synd at en nykommer ikke skal kunne få skrive om sitt eget liv uten å bli hetset.  :cry:

Dagboken din har skremmende mange likheter med min gamle dagbok som måtte stenges pga. mobbing og hets fra andre brukere. Enkelte innlegg i din dagbok kunne vært sakset rett fra min gamle uten noen endringer.

Jeg kan ikke lenger skrive om mitt personlige liv på KG fordi alt blir hermet etter, vridd på, kopiert og tatt ut av sin sammenheng.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagboken din har skremmende mange likheter med min gamle dagbok som måtte stenges pga. mobbing og hets fra andre brukere. Enkelte innlegg i din dagbok kunne vært sakset rett fra min gamle uten noen endringer.

Mae

My point exactly - og selvfølgelig husker jeg også alle problemene der... Synd :-?

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My point exactly - og selvfølgelig husker jeg også alle problemene der... Synd  :-?  

Suz  :blunke:

Det var ikke noe koselig og miste dagboken min!

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri lest denne gamle dagboken din, Mae. Tror du at du er den eneste som har romslig økonomi? Er det der det ligger? Hvis ikke ønsker jeg at du nevner eksempler på hvor jeg skulle ha skrevet så likt at det kunne være sakset ut fra denne dagboken din. Tror du at du lever et fullstendig unikt liv på alle måter slik at ikke JEG skulle få kunne skrive om ting fra mitt eget liv som alle andre her inne gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe koselig og miste dagboken min!

Mae

Helt forståelig - og helt unødvendig også etter min mening. Vi har da trossalt ytringsfrihet i dette landet. Jeg likte å lese skribleriene dine jeg Mae :wink:

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er helt tydelig en parodi på Maes dagbok.

Jeg refererte til dette. Beklager hvis du misforsto Suzy. Jeg kan ikke skjønne hva jeg skulle ha gjort for å tråkke på noens tær. Jeg har jo ikke skrevet om annet enn litt shopping, en reise sammen med en god venn og noen linjer om jobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dermed er det forbudt for andre å skrive om sitt liv?

Nei- men hvis du vil unngå at folk tror at du og jeg er samme person bør du understreke det/vurdere å legge deg på en annen linje. Hvis ikke vil folk komme med stygge kommentarer, div. hinting til min gamle dagbok og en hel masse annen dritt. Du vil ikke tro hvor langt enkelte vil gå i sin iver etter å mobbe andre ut av Forumet.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken annen linje da, Mae? Jeg skjønner ikke dette. Jeg skriver jo bare, på MIN måte, på den eneste måten jeg kan, om det jeg har gjort, og om ting som opptar meg. Skal jeg ikke få kunne uttrykke dette uten å få disse beskyldningene? Skal jeg lyve da? Hvis jeg må lyve om mitt liv for å få "tillatelse" til å skrive dagbok på KG kan det være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken annen linje da, Mae? Jeg skjønner ikke dette. Jeg skriver jo bare, på MIN måte, på den eneste måten jeg kan, om det jeg har gjort, og om ting som opptar meg. Skal jeg ikke få kunne uttrykke dette uten å få disse beskyldningene? Skal jeg lyve da? Hvis jeg må lyve om mitt liv for å få "tillatelse" til å skrive dagbok på KG kan det være det samme.

Jeg var nok den første på KG som begynte og skrive om merker, shopping og handlelister i en skrivestil som er veldig lik din. Denne dagboken var både elsket og hatet og iom. at den var så populær så er den meget godt kjent ennå selv om den er stengt.

Hvis du vil skrive i den stilen du gjør nå er jeg redd for at du må belage deg på mye mobbing fra andre brukere, dessverre!

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg refererte til dette. Beklager hvis du misforsto Suzy. Jeg kan ikke skjønne hva jeg skulle ha gjort for å tråkke på noens tær. Jeg har jo ikke skrevet om annet enn litt shopping, en reise sammen med en god venn og noen linjer om jobbing.

Helt OK :D

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, jeg liker ikke slik mobbing. Min intensjon var utelukkende å skrive for moro. Jeg hadde blitt fortalt om dette stedet og tenkte det kunne være gøy å skrive en dagbok. Det siste jeg hadde tenkt på var at jeg skulle tråkke noen på tærne ved bare å være meg. Hvis jeg skal fortsette å være her på KG håper jeg at i jeg kan få være meg selv i fremtiden også. Og dere som ikke liker det jeg skriver eller måten jeg skriver på behøver ikke å lese.

Håper at vi kan legge dette bak oss nå.

Og for Maes del gjør det det herved klart at jeg ikke er henne, ei heller har jeg lagd noen parodi på hennes dagbok. Det ville forøvrig ha vært svært ondsinnet.

Og for alle sin del gjør jeg det klart at det jeg skriver er om MITT, Alatheas, liv. Jeg respekterer alle, uansett bakgrunn og økonomiske status, og jeg håper at jeg også kan bli respektert for den jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alathea!

Jeg har ikke "oppdaget" deg eller boken din før nå. Jeg digger dagboken din allerede - elsker å drømme meg bort i en slik tilværelse... Flott at du skriver som du gjør. Ha en fin mandagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alathea! :vinke:

Du har visst fått en kinkig start på dagboken din her. Håper du velger å bli her likevel, for jeg håper det er plass til alle typer mennesker her på KG. You go girl! :D

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...