Gå til innhold

Alatheas Affineri


Alathea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvilke mistanker? At noen har finere hus enn deg :ler: ?

Hahaha. Morroklumoen. Ingen har finere hus enn meg. Alle de andre er bare dårlige kopier. Det er interessant å se at Alathea og mae har funnet tonen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke dere finne et annet sted å diskutere? At dere orker. Har dere virkelig slikt et intetsigende liv at dere må forpeste min dagbok på denne ufine måten? For meg kan det synes slik siden dere gjør alt for å hoste opp spydigheter. Hva har jeg gjort dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med 3000 brukere vil det vel alltid være noen som likner på hverandre. For meg er eks mange av de som er mest inne på Bryllup og graviditet en stor ensformig masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns kanskje det hadde vært hyggelig å diskutere et annet sted enn i dagboken til Alathea...?

Suz :blunke: - som også lurer litt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du hva jeg mener nå Alathea?

Mae

Ja. Nå har jeg sett dette så klart som overhodet mulig.

Tiltross for denne merkverdige kritikken har jeg likevel bestemt meg for å fortsette med dagboken. Takk til alle som har gikk støtte uten ironiske hentydninger.

Litt om jobben min.

Jeg jobber som selvstendig, men har en del faste oppdrag. La meg si at arbeidet mitt er halvveis kreativt og halvveis konkret. Jeg arbeider mot en bransje som i hovedsak er kreativ, men også i stor grad kommersiell. Dette er en jobb jeg trives meget godt med, og som gir meg hyggelige opplevelser og bekjentskaper. Jeg får bruke mange sider av meg selv på en måte andre typer jobber ikke ville ha gitt meg samme mulighet til. Jeg må tenke kreativt, samtidig som jeg har et "segment" å jobbe mot. Dette er imidlertid ikke svært hemmende, men det gjør at jeg har utviklet en evne til å se muligheter der begrensninger kan virke umiddelbart hemmende.

Siden opplysninger på internett ofte brukes til å spore opp identiteter, kommer jeg ikke til å gå nærmere inn på dette. I særdeleshet har jeg nå forstått at dette er noe brukerne av dette forumet har vært opptatt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide at jeg legger meg snart. I kveld har jeg jobbet en del. Er snart ferdig med et prosjekt, og det er en meget god følelse. Egentlig hadde jeg tenkt å få sett/hørt på noe materiell på råtape som jeg har fått tilsendt, men tiden fløy da jeg først var kommet i gang med jobbingen på det andre prosjektet.

Tenkte å avslutte kvelden med et langt bad med hele Ritualet. :Hehe:

Jeg har nettopp kjøpt Lime, basil og mandarin badeolje, samt et meget stort duftlys med grapefruktaroma fra Jo Malone. I kveld skal jeg ha premiere på disse. Jeg elsker Jo Malones produkter. De har en fantastisk aroma.

Så skal jeg drømme meg bort til litt musikk. Jeg har et lite anlegg på badet. Jeg tenkte å høre på Debussys Prélude à l'aprés-midi d'un faune. Det er et vakkert stykke klassisk musikk. Tittelen på norsk er Faunens Ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...