Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #121 Del Skrevet 5. mars 2010 Du må endten ta imot begge deler ellers får du ingenting! finne kvikkelunsjen selv jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. mars 2010 #122 Del Skrevet 5. mars 2010 nom nom ja det var det med mengden da er ikke så gøy å være voksen i grunn. må jo begrense inntaket da *savneåværeliten* Ja, sant det. Kanskje egentlig litt greit at inntaket begrenser seg selv også. Så slipper man å få så dårlig samvittighet for all trynestappingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #123 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, sant det. Kanskje egentlig litt greit at inntaket begrenser seg selv også. Så slipper man å få så dårlig samvittighet for all trynestappingen. ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #124 Del Skrevet 5. mars 2010 *gjeesp* går å legger meg jeg natta alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 5. mars 2010 #125 Del Skrevet 5. mars 2010 *gjeesp* går å legger meg jeg natta alle sammen God natt Twinklestar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. mars 2010 #126 Del Skrevet 5. mars 2010 *gjeesp* går å legger meg jeg natta alle sammen Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 6. mars 2010 #127 Del Skrevet 6. mars 2010 Ååå, godtegale damene!! Nå er jeg glad jeg ikke var her i går kveld, det kunne gått hardt ut over godtespisinga det God helg, Twinklestar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mars 2010 #128 Del Skrevet 6. mars 2010 Ååå, godtegale damene!! Nå er jeg glad jeg ikke var her i går kveld, det kunne gått hardt ut over godtespisinga det God helg, Twinklestar! ja jeg er glad det er helg, for her kommer ikke godteskapet til å hode ut dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2010 #129 Del Skrevet 6. mars 2010 Her var det mye godteprat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mars 2010 #130 Del Skrevet 6. mars 2010 Her var det mye godteprat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffy Skrevet 6. mars 2010 #131 Del Skrevet 6. mars 2010 vurderer sterkt å flytte til sørlandet for å finne våren altså Det er ikke vår her enda, heller! Det var nesten snøstorm her i går! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mars 2010 #132 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er ikke vår her enda, heller! Det var nesten snøstorm her i går! hehe uffda. kanskje jeg bare skal holde meg til oslo alikevell da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 6. mars 2010 #133 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er ikke vår her enda, heller! Det var nesten snøstorm her i går! hehe Det var i går det! I dag er det jo NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mars 2010 #134 Del Skrevet 6. mars 2010 Det var i går det! I dag er det jo NYDELIG! hmm *tenke tenke* vet ikke hva jeg skal gjøre jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 6. mars 2010 #135 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvis du liker deg der du er så synes jeg du skal bli. Ferie på sørlandet holder kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mars 2010 #136 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvis du liker deg der du er så synes jeg du skal bli. Ferie på sørlandet holder kanskje? ja jeg blir nok boende der jeg er er på ferie på sørlandet minst en gang i året så jeg overlever nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. mars 2010 #137 Del Skrevet 6. mars 2010 Ååå, godtegale damene!! Nå er jeg glad jeg ikke var her i går kveld, det kunne gått hardt ut over godtespisinga det God helg, Twinklestar! Hihi! Ja, i dag blir det ikke mye bedre! 2 flasker Riesling og en svært godtepose!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mars 2010 #138 Del Skrevet 6. mars 2010 Hihi! Ja, i dag blir det ikke mye bedre! 2 flasker Riesling og en svært godtepose!! sjokoladeegg. pizza, mer sjokolade og chips her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. mars 2010 #139 Del Skrevet 6. mars 2010 sjokoladeegg. pizza, mer sjokolade og chips her Å, så fint! Nå kan jeg være ærlig 2 flasker Riesling, en svær godtepose, chips og ett par Cider Oh yeah! It's good to be alive!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. mars 2010 #140 Del Skrevet 6. mars 2010 Å, så fint! Nå kan jeg være ærlig 2 flasker Riesling, en svær godtepose, chips og ett par Cider Oh yeah! It's good to be alive!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå