Gå til innhold

2010 ...Vi lager baby:)

Gjest luremegpå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest luremegpå

Takk takk!!

Klemmer er så gode å få de:)!

Sitter her å se på meg selv i dag..22 uker! Herlig, og hipp hurra!!

Kjæresten min har gått ut for å handle noe greier, å jeg fikk ikke bli med, så håper det er noe spennende til baby eller meg..hehe, tørr ikke håpe for mye da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Bare innom med en :klem: og si jeg ikke har glemt deg ;)

Takk søte deg!! Ikke jeg heller! Sitter i lykkerus etter å ha fått flott ring av kjæresten! Alliansering me hvitt gull:)

Weeeeeeeeeeeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

Så heldig du er da! :hoppe:

:strix:

Ja, herrlighet, jeg ble jo tatt på senga, trodde jo det var noe til baby jeg da...hehe:)

Men neida, en flotte ring, ikke så spesiell som din da..men ja, får vel hive ut et bilde jeg og.

Er sånn allianse ring, som man fyller på diamanter etter hvert år osv. ( kan ikke gå me den da, var en strl for liten, men det fikser vi... :klemmer:

Jaja, gutter kan overraske når de bare vil sier bare jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Jepp! Stolte! Hihi

Får legge ut bilde når jeg finner laderen til kameraet:) Leitet i hele dag, blir tullerusk snart..hmhm!!

Skal bytte ringen da, den er en strl for liten:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Oj! Gratulerer!! :klem:

Hei u!

Jo takk takk, er ikke forlovelse altså:) Alt annet skjer så fort nå, så forlovelse på toppen av alt, hadde blitt litt mye! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Typen er på fylla i 3 dager, og jeg er misunnelig, sliter med å sove, og vil også ha litt vin å sånn..hmmmm..

Jaja,....

Natti alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

neimen :rødme: for en fantastisk kjæreste da! Er utrolig koselig å ha en som finner på sånne ting!

Jepp, nhan er helt fanntastisk:) Me like!!

Skulle jo få den når gutten vår ble født,men klarte ikke vente..hihi:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Heia :)

Ja, da er det vel på tide med oppdatering:)

Var nettopp på kontroll hos legen, og der så alt bra ut:) Har faktisk gått opp 6 kilo, og kjenner at det er litt mye..offameg!!

akk ja...

Er ganske så lei meg om dagene, da det faktisk ikke er jobb til meg der jeg e nå, så om 3 uker er jeg uten jobb, og det passer seg virkelig ikke.

Jeg hadde jo et lite håp om at jeg skulle få forlenget kontrakten, men ja, sånn gikk det da ikke.

Så da blir det å få utbetalt penger fra Nav, og vi må sette hele prosjektet med større leilighet på vent. Jeg så får litt natt av å ha det så trangt allerede.

Hjelper ikke at Nav er treige, utrolig dårlig tilbakemelding fra konsulenter som jobber der. Jeg ble nesten på gråten i går, da jeg engan ikke få penger jeg har krav på , fordi bunkenen deres med sykemeldinger er opp til taket...aaaaaaaaaaah, og de skal liksom bidra med penger, når man sliter...ser vel alle de pengene te jul eller noe..

Vel vel, hater å klage ,men håper noen her inne har noen gode ord, for jeg føler ikke for å klage sånn til kjæresten akkurat i dag. Han har nok å tenke på med å få seg jobb i denne byen han og.

Bortsett fra det , så er guttenn vår 23 uker i dag, og er en utrolig rolig gutt ..så far so good:)Hehehe:)

Ha en fin dag jenter :klemmer::klemmer::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :klem:

Så dumt at du ikke fikk forlenget kontrakten.. :tristbla: Viste de at du var gravid da de avgjorde det..? Og jeg kjenner til frustrasjonen med NAV! Større rotekopper skal du lete lenge etter. Jeg gruer meg litt til å gå i gang med søkeprosessen nå, for det er så mye usikkerhet hele tiden. De gir så uklare svar! For ikke å snakke om hvor trege de er.. Håper de hoster opp pengene dine snart! :klem:

Over til noe hyggelig! Så sinnsykt kos å få ring av kjæsten!!! Fliken mannen din!! :strix: Jeg ble nesten misunnelig jeg :fnise: Her er det ingen ring, men jeg vet at det er en som har litt lyst til å gifte seg.. Men han sa en dag noe om at jeg jo hadde sagt noe om at jeg var giftetypen så han kom nok ikke til å tørre å spørre.. Det fikk jeg avkreftet ganske ettertrykkelig! :fnise: Mulig det er jeg som må på kne.. Men ikke nå håper jeg for det er så tungt å komme seg opp igjen! :ler:

Synes tiden går så sinnsykt fort nå.. Tenk at vi har kommet så langt! 23+1 er du i dag. Husker da du stresset over tester som ikke ville vise positivt selv om du var kvalm som bare det :fnise: Kjenner du spark og sånt om dagen? Det blir bare tydeligere og tydeligere hele tiden. Så du har mye kos å se fram til! Av og til så "koker" magen min! Boink boink overalt! Ser litt komisk ut. :rødme:

Håper du har det bedre i dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :) Tenkte opplyse deg om at legen som tok 3D-UL mente det var veldig typisk at babyen hadde hendene i ansiktet veldig mye i uke 28-29. Så jeg ville ventet litt etter det om jeg var dere.. :)

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Heia!

Ja, jeg skal som nenvnt i din bok, snakke med hun på privatklinikken når vi bør ta det da. Men hun sa ikke noe om det når jeg snakket med henne forrige uke..hm, det er vel fordi det er de som får sett noe og da:)

Takk for gode ord i boken min..resultatet i alle disse dumme hendelsene har gjort meg så slakk disse da og ser at jeg er helt blek i øyepartiene, så skal til legen igjen på fredag, Mangler vel et eller annet, men det synes jeg egentli er litt rart.

Mine første tårer i svangerskapet kom for noen dager siden, det va litt godt og..! Jeg er ikke den som griner ofte..

Men jaja, ting ordner seg, men jeg kommer til å gå på veggen av å gå hjemme i nesten to og en halv mnd før mammapermisjonen egentlig begyner! OH LORD :gjeiper: :gjeiper:

Ringen er så fin, alle spør om det er forlovelsesring, men det er det jo ikke, men den glinser så fint, og sitter som støpt på ringfingeren..

Weeeeeeeeee:)

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Heia!

Da har jeg bare logget meg inn igjen med mitt brukernavn, måtte opprette ny bruker.

Arg!

Men ja, her går det egentlig veldig fint, sånn graviditetsmessig da! Hehehe:)

Formen er ganske bra, jeg har fri til evigheten og kjæresten er fantastisk som vanlig:)

Vi går ennå i pendlerperioder, han har ikke fått jobb her enda, men det ordner seg etterhvert, er jo så vant med det, så det kommer når det kommer...helst før termin! Hehehe:)

Merker at det virkelig har gått opp for meg at jeg skal bli mamma, og at gutten vår ikke er så langt unna:) Weeee!!

I morgen skal vi på visning, så det blir spennende, håper virkelig at den er vårt fremtidige hjem, men ja, spørs om vi har råd til den og da...dyr by vi bor i gitt!!!

Men hadde vært digg med et soverom til, slik at vi får litt bedre plass!

Håper dere stikker innom og oppdaterer. Jeg har vært så irritert over at de slettet brukeren min, så har ikke skrevet på en stund!

Snart klar for en god gåtur, bare psyke meg opp litt til, kjæresten ner på fotballkamp, deilig å gå tur alene synes jeg..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu!! :hoppe: Tilbake på plass! Det var bra :)

Skal akkurat ut å går litt jeg og (holder på å gå på veggen..) så får skrive mer her senere. :)

God tur!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...