marigull Skrevet 29. februar 2004 #81 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har aldri prøvd og kommer heller aldri til å gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ide Skrevet 3. mai 2004 #82 Del Skrevet 3. mai 2004 intens kreativitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #83 Del Skrevet 3. mai 2004 Dritkjedelig med hasj. Har prøvd det noen ganger i Nederland på café. Jeg ble trett og fjern. Jeg vil si dette stoffet er til ingen nytte. Derimot E og kokain virket mye mer positivt: kom i humør og var "klar". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #84 Del Skrevet 3. mai 2004 Dritkjedelig med hasj. Har prøvd det noen ganger i Nederland på café. Jeg ble trett og fjern. Jeg vil si dette stoffet er til ingen nytte. Derimot E og kokain virket mye mer positivt: kom i humør og var "klar". Ahhh, cola er genialt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #85 Del Skrevet 5. mai 2004 Dritkjedelig med hasj. Har prøvd det noen ganger i Nederland på café. Jeg ble trett og fjern. Jeg vil si dette stoffet er til ingen nytte. Derimot E og kokain virket mye mer positivt: kom i humør og var "klar". E og Koka: Ekstremt bratt opptur, men deretter risikerer du en ekstrem nedtur også. Anbefales for den som liker å ta store sjanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 5. mai 2004 #86 Del Skrevet 5. mai 2004 Dere som liker E og cola burde kanskje ta en prat med noen som har brukt disse stoffene over lengre tid? Det er en grunn til at folk liker det, men det er også en grunn til at det ødelegger livet til så mange mennesker... Dessverre er det få som klarer å se risikoen i det før det er alt for sent. (Selv har jeg to brødre som er psykiatriske pasienter etter rusmisbruk. De ville nok gjerne skrudd tiden tilbake, og gjort noen bedre valg i livene sine.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #87 Del Skrevet 5. mai 2004 Dere som liker E og cola burde kanskje ta en prat med noen som har brukt disse stoffene over lengre tid? Det er en grunn til at folk liker det, men det er også en grunn til at det ødelegger livet til så mange mennesker... Dessverre er det få som klarer å se risikoen i det før det er alt for sent. (Selv har jeg to brødre som er psykiatriske pasienter etter rusmisbruk. De ville nok gjerne skrudd tiden tilbake, og gjort noen bedre valg i livene sine.) Brukt cola til fest i snart 10 år nå så jeg greier meg bra. Problemet oppstår når folk ikke kjenner sine begrensinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 5. mai 2004 #88 Del Skrevet 5. mai 2004 Brukt cola til fest i snart 10 år nå så jeg greier meg bra. Problemet oppstår når folk ikke kjenner sine begrensinger! Ja, og de færreste kjenner sine begrensninger... Jeg kjenner også folk som har brukt cola til fest i mange år, men så har det plutselig gått over til nesten daglig misbruk. Jeg kjenner folk som har brukt amfetamin i ny og ne i over 10 år. Og så plutselig har de mistet jobb, familie og hjem fordi de ikke taklet livet lenger. Jeg sier ikke at alle som bruker det vil få problemer, men risikoen er så høy, at det ikke er verdt å gamble med det. Mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #89 Del Skrevet 6. mai 2004 Ja, og de færreste kjenner sine begrensninger... Jeg kjenner også folk som har brukt cola til fest i mange år, men så har det plutselig gått over til nesten daglig misbruk. Jeg kjenner folk som har brukt amfetamin i ny og ne i over 10 år. Og så plutselig har de mistet jobb, familie og hjem fordi de ikke taklet livet lenger. Jeg sier ikke at alle som bruker det vil få problemer, men risikoen er så høy, at det ikke er verdt å gamble med det. Mener jeg. "De færreste kjenner sine begrensinger"??? Jeg vil da påstå at disse er svake mennesker. Hvis du på død og liv skal drive med drugs så må du vite hva du driver med. Det er derfor det blir farlig hvis du ikke vet det. Det er med drug som med alt annet, alt med måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 6. mai 2004 #90 Del Skrevet 6. mai 2004 Ja, og de færreste kjenner sine begrensninger... Jeg kjenner også folk som har brukt cola til fest i mange år, men så har det plutselig gått over til nesten daglig misbruk. Jeg kjenner folk som har brukt amfetamin i ny og ne i over 10 år. Og så plutselig har de mistet jobb, familie og hjem fordi de ikke taklet livet lenger. Jeg sier ikke at alle som bruker det vil få problemer, men risikoen er så høy, at det ikke er verdt å gamble med det. Mener jeg. Jeg mener faktisk ikke at faren for å havne på skråplanet er det største problemet med cola, E, amfetamin etc. men rett og slett de enorme skadevirkingene slike stoffer har på kroppen umiddelbart. Joda, har brukt slikt både til utskeielser i helga, og til daglig bruk. Og ingen skal fortelle meg at en fest på sentralstimulerende midler ikke er ganske så skadelig skadelig,- man er da vitterlig rimelig hjernedød dagen derpå... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #91 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg mener faktisk ikke at faren for å havne på skråplanet er det største problemet med cola, E, amfetamin etc. men rett og slett de enorme skadevirkingene slike stoffer har på kroppen umiddelbart. Joda, har brukt slikt både til utskeielser i helga, og til daglig bruk. Og ingen skal fortelle meg at en fest på sentralstimulerende midler ikke er ganske så skadelig skadelig,- man er da vitterlig rimelig hjernedød dagen derpå... :-( Det er jo derfor man tar downers da Men fra spøk til alvor: Jeg har ingen problemer med å se at drugs kan være farlig. Det er alfa omega hvem som tar det, og siden det finnes nok av kjøtthuer her i verden er ingen av stoffene jeg vil gå god for. Jeg og mange andre kjenner sine egne grenser, men det er mange som ikke gjør det desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 6. mai 2004 #92 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er jo det jeg mener, egentlig. Jeg sier ikke at de som bruker disse stoffene sannsynligvis vil havne på plata som heroinvrak. Men skadevirkningene er mange. Og de psykiske skadevirkningene kan være vel så ille som de fysiske. Man gambler med helsa si, og det vet man ikke før det kan være altfor sent. Og et lite men til... Downers? Ja, det er jo mange som bruker rohypnol for å komme ned igjen. Lett å få sove og greier. Finfint stoff, det! Har en kamerat som begynte å bruke rohypnol slik. Nå sitter han inne for å ha kjørt ned og drept en mopedfører, da han var påvirket av rohypnol... Fra å bruke rohypnol som "medisin" gikk han over til å bruke det som partystoff, og det endte fryktelig galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 6. mai 2004 #93 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er jo det jeg mener, egentlig. Jeg sier ikke at de som bruker disse stoffene sannsynligvis vil havne på plata som heroinvrak. Men skadevirkningene er mange. Og de psykiske skadevirkningene kan være vel så ille som de psykiske. Man gambler med helsa si, og det vet man ikke før det kan være altfor sent. Og et lite men til... Downers? Ja, det er jo mange som bruker rohypnol for å komme ned igjen. Lett å få sove og greier. Finfint stoff, det! Har en kamerat som begynte å bruke rohypnol slik. Nå sitter han inne for å ha kjørt ned og drept en mopedfører, da han var påvirket av rohypnol... Fra å bruke rohypnol som "medisin" gikk han over til å bruke det som partystoff, og det endte fryktelig galt. Oppriktig synd på han som ble kjørt ned, og kompisen din skjønte ikke når nok var nok. Men trist affære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 6. mai 2004 #94 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg og mange andre kjenner sine egne grenser' date=' men det er mange som ikke gjør det desverre.[/quote'] Tror ikke det finnes noe som heter "grenser" når det gjelder de greiene der. (hvis du med det mener 'bruk innenfor rimelighetens grenser - som ikke er alt for ødeleggende for hodet og kroppen min') Du kommer til et punkt der du skjønner at det beste er å kutte helt, hvis du vil ditt eget beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #95 Del Skrevet 6. mai 2004 Selvsagt finnes det grenser, og som du skriver selv, du kommer til et punkt hvor man kjenner seg selv såpass at man kutter. Der har du grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 6. mai 2004 #96 Del Skrevet 6. mai 2004 Har aldri prøvd narkotika av noe slag. Drømte engang for litt siden at jeg gjorde det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenta di Skrevet 9. mai 2004 #97 Del Skrevet 9. mai 2004 intens kreativitet. Det greier jeg uten hasj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 9. mai 2004 #98 Del Skrevet 9. mai 2004 Hva synes dere om at man bruker hasj når men har barn da? Eksen min gjør det, også forran datteren vår på 4 mnd. Helt uakseptabelt spør du meg!!!!! Men det skjønner ikke han. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 10. mai 2004 #99 Del Skrevet 10. mai 2004 Hva synes dere om at man bruker hasj når men har barn da? Eksen min gjør det, også forran datteren vår på 4 mnd. Helt uakseptabelt spør du meg!!!!! Men det skjønner ikke han. Hva kan jeg gjøre? Jeg drikker ikke slik at jeg blir påvirket foran mine barn, enda mindre røyka meg stein! Men hva man velger å gjøre på fest uten barn til stedet er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. juni 2004 #100 Del Skrevet 3. juni 2004 psykologene har slått alarm pga alle undommene som får alvorlige psykiske problemer pga hasjrøyking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå