Gå til innhold

Liker dere å smake på deig/kakerøre før den gjøres ferdig?


Chakoya

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å smake på bolledeig, sjokoladekakerøre, kanelkakerøre, muffinsrøre, pannekakerøre, vaffelrøre osv :)

Husker og at jeg tok en øse oppi røra og drakk røre for å få i meg mest mulig!

Er det flere som liker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Fyrstekakedeig

Jeg er altetende når det kommer til kakerøre, men fyrstekakedeig :rødme:

Når jeg baker fyrstekake, må jeg alltid lage nesten dobbel porsjon til enkel kake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å smake på bolledeig, sjokoladekakerøre, kanelkakerøre, muffinsrøre, pannekakerøre, vaffelrøre osv :)

Husker og at jeg tok en øse oppi røra og drakk røre for å få i meg mest mulig!

Er det flere som liker dette?

Jah, det er mye bedre enn det ferdige produktet. Spesielt sjokoladekakerøre, kunne bare helt hele røra inn i munnen. Nam :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg leste "snakke med deig/kakerøre..", og skjønte ikke hva i all verden det å DRIKKE røren kunne ha med saken å gjøre.

Men jeg smaker, ja. :sikle: Tror noe av det beste jeg vet er mørdeig som ikke er stekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja! Kakerøren er jo ofte bedre enn selve kaken.. Det har forekommet at jeg har spist opp så mye av røren at jeg ikke har sett poenget med å steke det lille som er igjen. Så da kan man jo like godt spise resten også.. og håpe at ingen merker det.. Er det man kaller selvdisiplin :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å smake på bolledeig, sjokoladekakerøre, kanelkakerøre, muffinsrøre, pannekakerøre, vaffelrøre osv :)

Husker og at jeg tok en øse oppi røra og drakk røre for å få i meg mest mulig!

Er det flere som liker dette?

Ja, elsker det! Pleier å "unnskylde" meg med at jeg må forsikre meg om at det smaker greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser nok en ss eller to, men ikke så mye at kaken blir halvert ;)

Var veldig glad i bolledeig før (da jeg var rundt 15), men nå er nok de ferske bollene best :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapte gjær i hele helga etter bolle-laging. Så ja, jeg er skyldig i det ovennevnte :P

Men jeg er kjent for å smake/lukte på alt. Da vet man hvordan det skal smake/lukte og ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...