Gå til innhold

Emma skal bli sunn og fit!


Gjest EmmaL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest EmmaL

Uff, i dag har jeg bare lest 1 kapittel :fy_fy: Får lese et par timer til nå, siden jeg bare har ligget på sofaen i dag.

Stod opp kl 6 i dag, og dro på trening :tommelsmil:

Jogget i 60 minutter på 8 km/t. De første 15 minuttene var så pain! Vondt i benet og fikk holl. Men så gikk det over, og joggingen gikk bra inntil de siste 5 minuttene. De var like pain som de 15 første. Og er det mulig at 5 min tar såå lang tid?? Vel, jeg klarte det hvertfall :Hehe:

Dagens kosthold:

Før trening: 1 banan

Frokost: Havregrøt med bringebærsyltetøy, 1 glass melk

Lunsj: 1 beger mager kesam med fun light, 5 valnøtter, 1 eple

Mellommåltid: 4 skiver skinke, 1 nektarin, 10 valnøtter. og 4 esker sukkerfrie pastiller (hallo?? :flau: )

Middag: 2 røkte sommerkoteletter med salat (salatblader, agurk, fetaost, ananas og kidneybønner)

Kvelds: (etterpå) 1 frukt og noen valnøtter

Må bare dele noe genialt med dere. Var på en alt-mulig-butikk, og der fant jeg sånne plast'begere' med pinne i til å lage egen saft-is i! Husker at vi hadde sånn da jeg var liten. Og endelig fant jeg det igjen. Jeg blander vann og fun light-saft, så isen blir helt kalorifri!

Nå må jeg lese, snart eksamen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, sånne ispinner vil jeg også lage! Jeg vil fryse smoothie laget av bær og appelsinjuice også. Ikke helt kalorifritt, men fullt av vitaminer :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...