Nótt Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter #5981 Del Skrevet 27. oktober 2017 36 minutter siden, Diddles skrev: Uff, det høres ikke noe greit ut Hva er det som står på kjære deg? Bare jobb, jobb og atter jobb. På vei til å bli utbrent rett og slett.... sykmeldt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 28. oktober 2017 #5982 Del Skrevet 28. oktober 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter #5983 Del Skrevet 30. oktober 2017 Og Lillemann har fått hånd-, fot- og munnsyken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. oktober 2017 #5984 Del Skrevet 30. oktober 2017 Åh er det ikke typisk, alt kommer oppå hverandre Når en egentlig har mer enn nok med å få dagene til å gå rundt som de er...håper du får hodet over vannskorpa snart, det høres fornuftig ut med en sykemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. november 2017 Forfatter #5985 Del Skrevet 1. november 2017 Lillemann er bedre, og tanken er barnehagen på ham i morgen. Når det gjelder meg, så får vi bare se hva som skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. november 2017 #5986 Del Skrevet 2. november 2017 Stakars lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. november 2017 Forfatter #5987 Del Skrevet 2. november 2017 I dag hentet jeg en veldig fornøyd liten gutt i barnehagen, han strålte når jeg og Vesla kom for å hente ham. Godt å se han så fornøyd. Kollapset riktignok da vi kom hjem, for da var han sliten, sulten og ville bare være hos mamman sin.... Jeg var på foreldresamtale på skolen, og der var det bare skryt og fine ord å høre om Vesla, Hun er aktiv i timene, sosial, faglig flink og nysgjerrig. Kjenner at jeg er veldig stolt av Vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 3. november 2017 #5988 Del Skrevet 3. november 2017 Så godt å høre at minstemann var fornøyd i barnehagen, og ikke minst at Vesla gjør det så bra på skolen! Men hvordan går det med deg? Høres ut som om ting er litt tøft om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2017 Forfatter #5989 Del Skrevet 3. november 2017 2 timer siden, RødeDrage skrev: Så godt å høre at minstemann var fornøyd i barnehagen, og ikke minst at Vesla gjør det så bra på skolen! Men hvordan går det med deg? Høres ut som om ting er litt tøft om dagen. Det går opp og ned med meg. I dag har jeg hatt besøk av venninne J og det har vært veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. april 2019 Forfatter #5990 Del Skrevet 2. april 2019 Denne har ligget brakk en stund, mye som skjer, men ikke så mye spennende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå