Kara W Skrevet 28. mars 2010 #401 Del Skrevet 28. mars 2010 Matlysten tar seg nok opp igjen. Akkurat som de kan ha økedager kan de ha dager hvor de nesten ikke spiser. Det jevner seg ut Godt du har puppen å tilby, slik at hun ihvertfall er rolig, og det er jo næring der også. Har prøvd bekkenbeltet, men synes jeg fikk mer vondt av den Strammet du det mye? Brukte du det hele tiden, eller bare innimellom? Fant innstruskjoner på hvordan å ta det på, så er ganske sikker på at det sitter riktig, men det sto ikke så mye utover det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg brukte kun bekkenbeltet når jeg sto eller gikk mye, man kan ikke sitte med det. Også er det viktig å ha lik belastning på begge bena, dvs ikke stå med all vekten på det ene benet. Hun er like rar med maten i dag også, men det går nok over. Hun sov lenge i natt da, over 7 timer, og jeg våknet ikke før hun våknet - så tror nok at jeg også var sliten gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. mars 2010 #403 Del Skrevet 28. mars 2010 Jøss, sovet hele 7 timer i strekk ! Skulle først til å si -så herlig !!!, men når hun ikke er i form så er det ikke like kjekt liksom Håper hun snart kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 29. mars 2010 Det er forsåvidt deilig at hun sover så lenge, hun gjorde det i natt også. Denne natten også uten at jeg våknet før hun knirket i vuggen. Jeg tror hun holder på å endre matrutinene sine for nå spiser hun forskjellig hver gang hun spiser. Ikk elett å forstå nå når vi begynte å få en rutine og sånt på ting. I natt har hun som sagt sovet i ca 7 timer, og etter å ha spist i halv 5 tiden sovnet hun igjen og sov så lenge at det gikk nesten 4 timer til neste måltid. Det har vel aldri gått så lenge mellom måltidene uten at hun har laget masse bråk, men i dag var hun veldig fornøyd. Raringen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 29. mars 2010 Ikke noe er så herlig å høre på som lydene den lille jenta mi lager der hun sitter og sparker og veiver med armene i vippestolen. Helt tydelig at hun har masse hun skulle ha sagt, kroppen prater like mye som det munnen gjør. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mars 2010 #406 Del Skrevet 29. mars 2010 Min ligger med ansiktet ned i matta til babygymen. Det er tydelig at han kjeder seg! Men det skal ikke mer til enn at jeg ser på han og smiler, så smiler han og skratter tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 29. mars 2010 Min ligger med ansiktet ned i matta til babygymen. Det er tydelig at han kjeder seg! Men det skal ikke mer til enn at jeg ser på han og smiler, så smiler han og skratter tilbake. De er så herlige de små. Her gikk skravlingen over i frustrasjon og gråt, og nå er puppen veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mars 2010 #408 Del Skrevet 29. mars 2010 Godt trøsten er noe du bærer med deg hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 29. mars 2010 Godt trøsten er noe du bærer med deg hele tiden. Det er sant, skulle bare vært mer i de enn det det er. Men er godt at de kan gjøre litt nytte for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mars 2010 #410 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg traff Ashelia igår og da fikk jeg sett bilde av Vesla. NYDELIG jente dere har fått!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #411 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg traff Ashelia igår og da fikk jeg sett bilde av Vesla. NYDELIG jente dere har fått!!!! Så hyggelig at du synes det. Jeg kan ikke se meg mett å henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mars 2010 #412 Del Skrevet 29. mars 2010 Det går ikke over med årene heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. mars 2010 #413 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg brukte kun bekkenbeltet når jeg sto eller gikk mye, man kan ikke sitte med det. Også er det viktig å ha lik belastning på begge bena, dvs ikke stå med all vekten på det ene benet. Ah, jeg satte meg ned med det på. Det kan forklare hvorfor jeg syntes det var så ubehagelig. Hadde tenkt til å prøve det når jeg gikk tur idag, men det glemte jeg selvfølgelig. Og jeg orker ikke å stå med vekten på bare et ben lenger, så det er ihvertfall ikke noe problem. Fant derimot ut at det var veldig deilig å lene seg på vognen når jeg gikk, og tok en del av vekten på aremene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #414 Del Skrevet 29. mars 2010 Ah, jeg satte meg ned med det på. Det kan forklare hvorfor jeg syntes det var så ubehagelig. Hadde tenkt til å prøve det når jeg gikk tur idag, men det glemte jeg selvfølgelig. Og jeg orker ikke å stå med vekten på bare et ben lenger, så det er ihvertfall ikke noe problem. Fant derimot ut at det var veldig deilig å lene seg på vognen når jeg gikk, og tok en del av vekten på aremene... Det kan nok være grunnen til at du synes det var ubehagelig. I dag traff jeg en jente fra bassengtreninga, hun fikk en gutt en måned før vi fikk vesla, og men vi tuslet rundt i butikkene eksploderte det ene hjulet på vogna vår. Jeg skjønte ikke at det var hjulet mitt før V spurte. Er Mannen som har pumpet opp dekkene så dette er hans skyld. V var snill og kjørte oss hjem siden hun hadde plass til vogna og to barneseter til små barn. Er ikke lange veien hjem fra senteret, men det hadde vært tungt å trille vogna hjem. Jeg hadde heldigvis på meg bæresjalet så vesla satt i det mens vi gjorde oss ferdige på senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mars 2010 #415 Del Skrevet 29. mars 2010 Håper det ordner seg med hjulet fort da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #416 Del Skrevet 29. mars 2010 Håper det ordner seg med hjulet fort da. Mannen fikk ordnet hjulet i ettermiddag - heldigvis. Jeg er liksom litt avhengig av den vogna når jeg skal ut med vesla, korte turer går med bæresjalet, men de litt lengre må jeg ha vogna for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mars 2010 #417 Del Skrevet 29. mars 2010 Innom og leser litt om dagene deres med vesla Jeg må innrømme at jeg er litt dårlig på å legge fra meg spor for tiden , jeg har ikke så mye å si liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 29. mars 2010 Innom og leser litt om dagene deres med vesla Jeg må innrømme at jeg er litt dårlig på å legge fra meg spor for tiden , jeg har ikke så mye å si liksom. Så hyggelig at du er innom og leser pusilus. Er lov å ikke legge igjen spor hele tiden da. Og det teppet du heklet til oss blir flittig brukt når vi er ute med vogna, og vi har fått mange komplimenter for det. Jeg har kanskje funnet stellebagen vi skal kjøpe en Gaia & ko out and about, fikk den anbefalt i dag faktisk. Er visstnok en ypperlig stelleveske når man bruker tøybleier og gir tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mars 2010 #419 Del Skrevet 29. mars 2010 Lekker! Vi klarer oss med skip hopen, men nå behøver ikke vi ta med melkepulver og flasker lenger. Blir han sulten kan han få banan, eller en smoothie fra Ellas house eller et beger med Hipp fruktmos. Jujube bruker vi nå mest når vi skal på babysvømming. Er ikke bærevær ute nå for tida. Blåser og er surt. Sludder gjør det og i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mars 2010 #420 Del Skrevet 29. mars 2010 Så hyggelig at dere får komplimenter for teppet, ble litt rørt jeg nå. Fin stellebag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå