Gå til innhold

Mammo og vetlo si sladrebok

Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Starter på ny giv med ny bok. Vetlo sove og kose seg. I morgon er ho to veker. Tida raser avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser::hoppe::hoppe::hoppe::danser:

Jippi!!!

Så kjekt at jeg kan lese om livet deres her på KG!! :)

Og forresten, som om du ikke vet det(:gjeiper:), prinsessen din er nyyyydelig!!! :rødme:

Ha en fin onsdag!! Klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er livet ganske travelt!!! I helga hadde vi besøk av svigers som drog heim på mandag. Svigermor rydda og ordna:) Vetlo slite med å sova på natta og vil aller helst sova på dagen. Ho er veldig glad i vogna, så det har endt opp med at vi tok vogna inn på soverommet. Ellers ete ho godt og det virkar som at ho legg godt på seg!! No bruker vi libero 3-6 kg. Blir spennande med ny veging. Eg ammer framleis og gir NAN. Føler det har kome enda litt meir melk, men langt i frå nok. Men ho er veldig søt! Dåpen er booka og blir 23 mai med broren min og søstera til K som fadder.

Lipstick: :klemmer: Ja sant ho er søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har aukeveka starta og det er utrolig slitsomt. Ho vil rett og slett ikkje roe seg. Vi bruker smokk men eg kan knapt ta i ho før ho starte og hyle og søker etter pupp. Pappan må ha ho i fanget nesten heile tida.

I dag hadde vi besøk av ei vennina og sønnen på 8 mnd. Han var så søt. Gleder meg sånn til ho er i den alderen og kan krabbe og styre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bok!!! (PS: linken i signaturen din funker ikke)

Så utrolig fint å høre at det går bra med dere! :hoppe: Litts litsomt skal det være, sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff må ordna linken ja. Pingting :klemmer: ja det hadde vel vore rart om vi hadde vore arbeidsledig:) :kgbaby: I dag har ho ikkje hengt like mykje i puppen, men har vore veldig trøtt og har sove masse. Håper berre ikkje at ho våkner opp i natt. I dag har gulpinga tatt seg opp og sambuar K måtte bytta ei gigantisk bæsjebleie der det hadde godt igjennom pyamas og dyna som ho låg på. Stakkars jenta :rødme: I morgon er det fysio og da skal eg opp å gå. Er forsatt veldig svak og beina knekker under meg.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vetlo har sove altfor lenge. Håper ho vakne ellers må eg vekka ho. Er ganske travelt forsatt og får lite tid her. Alt dreier seg om vetlo. Av og til føler eg at vi er i ei eiga bobla og verden rundt har stoppa opp. I morgon er det 4 vekers kontroll og ho skal få utlevert tran. Er spent på vekta. Helga vart tilbragt hos foreldra mine. Var der fram til i går. Herlig med litt svlastning. I dag har vi hatt besøk av broren og tanteungen. Utrolig artig. Nivøen skulle heile tida "sjå på babyen".

Når eg var gravid så strikka eg på eit babyteppe, mamma har brodert blomar og hekla ein fin rosa kant rundt. Er blitt supert! Jento gulper meir no enn før. I går fekk sambo K ei gigantisk gulpekula over seg :ler: Eg ammar framleis litt, men gir mest tilegg med flaske. Merker at ho er litt sugeforvirra og ho kan bli supersint av og til når melka ikkje strømmer like fort frå brystet som fra flaska.

No klarte K og vekke ho :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var helsesøstra her vetlo har blitt 4870 g! Helsesøster lurte på om vi gav ho fløyte :ler: Lengde blir tatt neste gang, men str 50 er litt lite no. I dag har ho vore litt urolig, men no sitte ho fint hos pappa :yvonne: K har blitt ein dreven heimepappa og stelle ho så lett som ingenting :rødme: Eg lever forsatt på sjukemeldinger siden han har overtatt permisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg handla nye kle på hm på nett. Herlig! No er eg snart nede i startvekt før svangerskapet og. K skal sjå på curling og eg må nok amme snart. I dag har vi vore på trilletur i sola, det var kjempe herlig. Fekk handla ett nytt bilde til stua samtidig. Tror eg skal sova snart :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Pingting: Baby kan virkelig anbefales ja.

I helga tok meg og K ein timeout frå småbarnslivet og drog til , Bergen på hotell. Mamma tok vetlo. Det var herlig og fælt på ei gong. Eg sakna ho veldig....!! Vi gjekk ut på lørdag, det var utruleg morro. No er me hjå mamma og pappa. K er ute å trener,mens vetlo sove godt. I dag hadde vi første sengekos og det gjekk bra. Eg var litt nervøs for at det skulle gjera vondt. Men det gjekk bra.

K har mast lenge....Men eg ville vente på at infeksjonsfaren var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utrolig kjekt å se dere i helgen! :)

Godt å høre at det går fint med dere da. Gleder meg til å se den lille igjen når jeg reiser sørover. Hun er så nusselig!!

Take care, så lenge. Glad i deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lipstick: :klemmer: Utrolig kjekt å sjå deg og i helga! Håper du komme å ser vetlo snart!Enigma: :vinke::klem:

No er vi i leiligheten igjen. Eg har fått trimsykkel og tenkte å starte å trene en del. Helst kvar dag! Var hos fysioterapaut i dag og prøvde å trene magemuskler. Dei føler nesten som ikkje eksisterande men det komme seg nok... Denne uka skulle vi på helsestasjonen, men det vart avlyst til neste uke. Tror nok ho har runda 5 kg og er ca 56 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetlo ligge på skinnet sitt å sover. Snart er ho to månader. Tenk det! No smiler ho mykje og øver å le med små hikst. Utrolig morsomt! Helsestasjonen vart avlyst igjen. Skal sannsynlig inn med ho neste veke. Neste torsdag reise vi austover til svigers. Vi glede oss masse. Vi har bestilt togbillett med spedbarnskupee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dagbok og det har jeg ikke fått med meg før nå. Moro å lese om hvordan dere har det. Må jo følge med her siden våre er nesten like gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Vi kom oss på toget og no har vi våre her nede ei god stund. Påsken feira vi på fjellet i foreldra til K si hytte. Det gjekk kjempe fint! No våkna ho fra ein liten powernap. Vi kom oss på helsestasjonen og da vegde ho 6020 g og var 57 cm. Foreldra til K skal passe ho fra lørdag til søndag. Da skal vi bo på plaza og kose oss. Må avslutte før vetlo blir utolmodig. Må legge til at K deltok på maraton i påska og vart nummer fire av 50 påmeldte. Ellers har K fått jobbintervju på sørlandet så vi drar nok nedover på det og reise tilbake til foreldra hans igjen etterpå. No er vetlo 10 veker og bable masse babyspråk og er svært selskapsjuk. Seriøst! Må avslutte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Då var vi heima igjen, iallefall nesten. Er hos mamma og pappa. Vi kom heim på onsdag med toget. No har vi ny barnevogn og, det var ikkje etter planen. Morfar klarte å miste den ned fra ein henger i fart. Bagen fant vi aldri igjen, og festemekanismen i vogna vart ødelagt. Stakkar morfar, han var utrolig lei seg. Vi fekk to tusen til å kjøpe ei ny brukt. Vi fant ei fin Brio kombivogn på østlandet.

Har eg skreve at eg ridde på austlandet ?

Det gjorde eg ! Eg ridde ein gamal sprangponni på 20 år. Han var så søt!

No er vetlo snart i str 62 og 7 kg. Stor og rund!!!

Ho snur seg ikkje endå. Før elska ho å ligge på magen. No hater ho det. Ho vil ha opmerksomhet heile tida.... Ho drar i alt og spise på alt. Tenk at ho er 3 mnd!! Føler at klærne blir veldig fint brukt. Det låg nokon pakker til oss hos mamma og pappa. I str 68, eg må skynte meg å bruke dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...