Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

Jeg så første episode av Elfen Lied i går. Litt sånn :overrasket: etterpå. :fnise: Det er ihvertfall den blodigste og mest nakne animeepisoden jeg noen gang har sett, så gjenstår det bare å se om det blir noe bra.

Hehe jeg har bladd litt i mangaen og kommet frem til omtrent det samme :ler: Kunne nesten vært artig å telle hvor mange armer og ben som blir revet av for hver side..

Men den er nok litt for blodig for meg så jeg har lagt den på hyllen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! *frista*

Jeg er jo straks ferdig med Gintama (201 episoder!), så trenger en ny serie å begynne på.

Jeg tror det er sånn vår type serie altså. :jepp: Men det er kun 13 episoder og en spesial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episode nå. Ikke 100% overbevist, men den har definitivt potensiale! Skal se et par episoder til før jeg bestemmer meg. Blod og gørr, jeeee!

(:fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elfen Lied er en av de beste korte animeseriene jeg har snublet over, og så lenge du klarer å overse det lille som er av hentai og puppehumor så er det virkelig en sterk histore med episke kampscener :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elfen Lied er en av de beste korte animeseriene jeg har snublet over, og så lenge du klarer å overse det lille som er av hentai og puppehumor så er det virkelig en sterk histore med episke kampscener :popcorn:

Har sett tre episoder nå, virker veldig bra så langt!

Til en ganske så hetero person å være, så setter jeg antagelig uvanlig mye pris på ecchi.

*rar*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De viser den på søndag igjen, 08.45 om morgen.. :gjeiper: Hehe men de kommer nok til å vise den enda flere ganger enn det, det er sånn den kanalen fungerer :)

Den var virkelig fin! Den beste ghibli filmer jeg har sett hittil! Jeg gikk riktignok glipp av begynnelsen men det er jo ikke umulig at jeg ser den på søndag igjen, må bare bestemme meg for om jeg skal la elsdtemann og se den eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De viser den på søndag igjen, 08.45 om morgen.. :gjeiper: Hehe men de kommer nok til å vise den enda flere ganger enn det, det er sånn den kanalen fungerer :)

Den var virkelig fin! Den beste ghibli filmer jeg har sett hittil! Jeg gikk riktignok glipp av begynnelsen men det er jo ikke umulig at jeg ser den på søndag igjen, må bare bestemme meg for om jeg skal la elsdtemann og se den eller ikke..

Howl's Moving Castle er min favorittghibli også. :jepp: Den er bare så fiiiin. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Howl's Moving Castle er min favorittghibli også. :jepp: Den er bare så fiiiin. :rødme:

Den er nydelig!!! Calcifer er jo så nydelig! Elsker kompanjongene i Ghibliene: Calcifer fra Howl, Jiji fra Kiki, sotballene i Spirited Away, "hestehjortene" i Mononoke og Earthsea....reven i Nausicaa.....:rødme:

Min favorittghibli er Spirited Away....hvis noen IKKE har fått med seg det..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nydelig!!! Calcifer er jo så nydelig! Elsker kompanjongene i Ghibliene: Calcifer fra Howl, Jiji fra Kiki, sotballene i Spirited Away, "hestehjortene" i Mononoke og Earthsea....reven i Nausicaa.....:rødme:

Min favorittghibli er Spirited Away....hvis noen IKKE har fått med seg det..... :fnise:

Enig. Digger Calcifer. :fnise: Og så liker jeg veldig godt kodamaene fra Mononoke. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som om de er ferdig med å sende den nå :( Men jeg anbefaler virkelig å kjøpe den! Den er bare helt fantastisk!

Du får den rimelig på play.com! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg digger gibli-filmene! spiritet away, totoro, howls moving castle, kikis delivery service, tales from earth sea, princess mononoke. Nyydelige filmer alle sammen. tales from earthsea og princess mononoke har blitt sett flest ganger, men har sett alle filmene mer enn to ganger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg digger gibli-filmene! spiritet away, totoro, howls moving castle, kikis delivery service, tales from earth sea, princess mononoke. Nyydelige filmer alle sammen. tales from earthsea og princess mononoke har blitt sett flest ganger, men har sett alle filmene mer enn to ganger;)

Ghibli er best!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg fikk sett to episoder til av Elfen Lied i går. Gleder meg til å se hva de klarer å gjøre med historien på kun 13 episoder. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...