Shade Skrevet 2. september 2010 #761 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg så første episode av Elfen Lied i går. Litt sånn etterpå. Det er ihvertfall den blodigste og mest nakne animeepisoden jeg noen gang har sett, så gjenstår det bare å se om det blir noe bra. Hehe jeg har bladd litt i mangaen og kommet frem til omtrent det samme Kunne nesten vært artig å telle hvor mange armer og ben som blir revet av for hver side.. Men den er nok litt for blodig for meg så jeg har lagt den på hyllen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. september 2010 #762 Del Skrevet 2. september 2010 Oi! *frista* Jeg er jo straks ferdig med Gintama (201 episoder!), så trenger en ny serie å begynne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. september 2010 #763 Del Skrevet 3. september 2010 Oi! *frista* Jeg er jo straks ferdig med Gintama (201 episoder!), så trenger en ny serie å begynne på. Jeg tror det er sånn vår type serie altså. Men det er kun 13 episoder og en spesial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. september 2010 #764 Del Skrevet 4. september 2010 Så første episode nå. Ikke 100% overbevist, men den har definitivt potensiale! Skal se et par episoder til før jeg bestemmer meg. Blod og gørr, jeeee! () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 10. september 2010 #765 Del Skrevet 10. september 2010 Elfen Lied er en av de beste korte animeseriene jeg har snublet over, og så lenge du klarer å overse det lille som er av hentai og puppehumor så er det virkelig en sterk histore med episke kampscener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. september 2010 #766 Del Skrevet 10. september 2010 Elfen Lied er en av de beste korte animeseriene jeg har snublet over, og så lenge du klarer å overse det lille som er av hentai og puppehumor så er det virkelig en sterk histore med episke kampscener Har sett tre episoder nå, virker veldig bra så langt! Til en ganske så hetero person å være, så setter jeg antagelig uvanlig mye pris på ecchi. *rar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 13. september 2010 #767 Del Skrevet 13. september 2010 Det levende slottet går på tv 2 filmkanalen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 13. september 2010 #768 Del Skrevet 13. september 2010 : O Omg, omg. omg... Må se om de viser den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 13. september 2010 #769 Del Skrevet 13. september 2010 De viser den på søndag igjen, 08.45 om morgen.. :gjeiper: Hehe men de kommer nok til å vise den enda flere ganger enn det, det er sånn den kanalen fungerer Den var virkelig fin! Den beste ghibli filmer jeg har sett hittil! Jeg gikk riktignok glipp av begynnelsen men det er jo ikke umulig at jeg ser den på søndag igjen, må bare bestemme meg for om jeg skal la elsdtemann og se den eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. september 2010 #770 Del Skrevet 15. september 2010 De viser den på søndag igjen, 08.45 om morgen.. :gjeiper: Hehe men de kommer nok til å vise den enda flere ganger enn det, det er sånn den kanalen fungerer Den var virkelig fin! Den beste ghibli filmer jeg har sett hittil! Jeg gikk riktignok glipp av begynnelsen men det er jo ikke umulig at jeg ser den på søndag igjen, må bare bestemme meg for om jeg skal la elsdtemann og se den eller ikke.. Howl's Moving Castle er min favorittghibli også. Den er bare så fiiiin. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. september 2010 Forfatter #771 Del Skrevet 29. september 2010 Howl's Moving Castle er min favorittghibli også. Den er bare så fiiiin. :rødme: Den er nydelig!!! Calcifer er jo så nydelig! Elsker kompanjongene i Ghibliene: Calcifer fra Howl, Jiji fra Kiki, sotballene i Spirited Away, "hestehjortene" i Mononoke og Earthsea....reven i Nausicaa.....:rødme: Min favorittghibli er Spirited Away....hvis noen IKKE har fått med seg det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. september 2010 #772 Del Skrevet 30. september 2010 Den er nydelig!!! Calcifer er jo så nydelig! Elsker kompanjongene i Ghibliene: Calcifer fra Howl, Jiji fra Kiki, sotballene i Spirited Away, "hestehjortene" i Mononoke og Earthsea....reven i Nausicaa.....:rødme: Min favorittghibli er Spirited Away....hvis noen IKKE har fått med seg det..... Enig. Digger Calcifer. Og så liker jeg veldig godt kodamaene fra Mononoke. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #773 Del Skrevet 30. september 2010 Enig. Digger Calcifer. Og så liker jeg veldig godt kodamaene fra Mononoke. :rødme: Ja! De lager jo verdens herligste lyd, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 30. september 2010 #774 Del Skrevet 30. september 2010 Hvor ofte kommer de til å sende det levende slottet tror dere? Fikk ikke sett den på søndag. Jeg sov inn den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 30. september 2010 #775 Del Skrevet 30. september 2010 Det ser ut som om de er ferdig med å sende den nå Men jeg anbefaler virkelig å kjøpe den! Den er bare helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #776 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det ser ut som om de er ferdig med å sende den nå Men jeg anbefaler virkelig å kjøpe den! Den er bare helt fantastisk! Du får den rimelig på play.com! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 3. oktober 2010 #777 Del Skrevet 3. oktober 2010 Enig. Digger Calcifer. OMG jeg elsker Calicifer too! Så søt og frekk hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 3. oktober 2010 #778 Del Skrevet 3. oktober 2010 jeg digger gibli-filmene! spiritet away, totoro, howls moving castle, kikis delivery service, tales from earth sea, princess mononoke. Nyydelige filmer alle sammen. tales from earthsea og princess mononoke har blitt sett flest ganger, men har sett alle filmene mer enn to ganger;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #779 Del Skrevet 3. oktober 2010 jeg digger gibli-filmene! spiritet away, totoro, howls moving castle, kikis delivery service, tales from earth sea, princess mononoke. Nyydelige filmer alle sammen. tales from earthsea og princess mononoke har blitt sett flest ganger, men har sett alle filmene mer enn to ganger;) Ghibli er best!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2010 #780 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg fikk sett to episoder til av Elfen Lied i går. Gleder meg til å se hva de klarer å gjøre med historien på kun 13 episoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå