Sequax Skrevet 16. april 2010 Forfatter #581 Del Skrevet 16. april 2010 Yay! Fairy Tail episode 24 er endelig hel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. april 2010 #582 Del Skrevet 16. april 2010 Yay! Fairy Tail episode 24 er endelig hel!! Jippi! Jeg venter fremdeles på nr 25 som kom denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. april 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 23. april 2010 Egentlig ganske irriterende at streamerne sender halve episoder...Episode 25 av FT er fortsatt halv, selv om ep. nr. 26 har kommet.... Nå skal jeg straks kose meg med episode en av Samurai Champloo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. april 2010 #584 Del Skrevet 23. april 2010 Iiiihiiii, Champloo! Har du kommet langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. april 2010 Forfatter #585 Del Skrevet 24. april 2010 Hmfr! Ingen av streamerne som funket på Champloo, jo.... Begynte å se Naruto i steden! Har sett en episode ( orginal Naruto )og syns det faktisk var spennede tema! Ninja er fascinerende...gleder meg til å se mer! Noen har inne som har sett Naruto ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. april 2010 #586 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Har jeg nevnt at jeg forguder Gintama? Jeg forguder Gintama. Tror aldri jeg har vært borti en anime eller TV-serie som klarer å dytte inn så utrolig mye rart. Ting jeg har sett så langt: - en ninja med hemorroideproblemer - et monster som vil drive blomsterbutikk - unibrow-zombier - en halvnaken mann, innsmurt i honning (:happy:) - en søppelpyroman - en trusetyv - en fyr som putter majones på alt - spøkelsesmygg - påtvunget transvestittisme - en samurai som bruker sjokolade som våpen - julenissen - en nærsynt ninja med en forkjærlighet for S&M - kjønnssykdommer som resultat av tissing på en død alien (hum, de siste to var ikke så grafiske som det høres ut som ) - Dette sitatet: Let’s say you drink too much strawberry milk, and have to use the bathroom in the middle of the night. But it’s cold outside your bed. You don’t want to get up, but the urge to urinate is just too strong! You make up your mind to go! You run to the bathroom, stand in front of the toilet, and let loose! You think that all your life has led to this moment! But then you realize! It isn’t the bathroom! You’re still in bed! That feeling of lukewarm wetness spreads like wildfire! But you don’t stop! You can’t stop! That’s what I’m talking about! THAT'S THE TRUTH OF THE STRAWBERRY MILK! Do you get it?! Endret 25. april 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. april 2010 Forfatter #587 Del Skrevet 26. april 2010 Gjett om jeg skal sjekke ut Gintama, a!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #588 Del Skrevet 27. april 2010 Kanskje jeg også skal sjekke ut Gintama? Sequax: Jeg ser Naruto. Har sett 7-8 episoder eller noe, og jeg ELSKER det. Det er så gøy å endelig finne noe som virkelig fenger meg, nå når jeg er ferdig med Samurai Champloo. :rødme: Ellers sliter jeg litt med Neon Genesis Evangelion og kooooser meg med Fairy Tail (så episode 25 i går, skal se 26 i dag ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2010 #589 Del Skrevet 27. april 2010 Kanskje jeg også skal sjekke ut Gintama? Sequax: Jeg ser Naruto. Har sett 7-8 episoder eller noe, og jeg ELSKER det. Det er så gøy å endelig finne noe som virkelig fenger meg, nå når jeg er ferdig med Samurai Champloo. :rødme: Ellers sliter jeg litt med Neon Genesis Evangelion og kooooser meg med Fairy Tail (så episode 25 i går, skal se 26 i dag ). Okei, det var meg. Kom borti anonymknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2010 #590 Del Skrevet 27. april 2010 Gjett om jeg skal sjekke ut Gintama, a!!! Kanskje jeg også skal sjekke ut Gintama? Hvis dere trenger en grunn til, så kan dere jo se på en av outroene: http://www.youtube.com/watch?v=_j9mjLhlRso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 27. april 2010 #591 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg gir meg, neste gang jeg er lei av å spille skal jeg ta en titt på Gintama. Hvor mange episoder har kommet ut foreløpig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2010 #592 Del Skrevet 27. april 2010 Siste episode var i forrige mnd faktisk, det var ep 201. Jeg har kommet til 77. Noe varierende kvalitet på serien egentlig, men på sitt beste er den helt genial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2010 #593 Del Skrevet 28. april 2010 :happy: Setter den opp på min alltid-voksende liste jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #594 Del Skrevet 28. april 2010 Nå står Gintama episode en og godgjør seg på streamer'n... Belle: Naruto er kjempesøt! Har bare sett to episoder enda, men liker det, assa!! Veldig synd at jeg ikke får fram Samurai Champloo på noen streamer... Min liste begynner også å få noen: ( æsj, hva er det med denne stasjonære PC'n...skal bytte til laptop....3 sekunder ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 28. april 2010 Nei, det ble bare tull med kopiering fra myanimelist... Nå sitter jeg og spiser lunsj: varm eplekake med krem....unnskyldning ? - det regner ute - epler er sunt - tenk om den skulle bli gammel ?? - jeg er snill kjæreste som feirer typen min videre.... Dere som laster ned anime: blir det ikke mye på harddisken ? Er det bare jeg her inne som streamer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2010 #596 Del Skrevet 28. april 2010 Naruto (serien) er kjempesøt. Liker så godt stemmen hans (personen) jeg. Jeg sletter etterhvert jeg. Men Ghibliene mine får ingen, så de er overført til ekstern harddisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #597 Del Skrevet 28. april 2010 Naruto (serien) er kjempesøt. Liker så godt stemmen hans (personen) jeg. Jeg sletter etterhvert jeg. Men Ghibliene mine får ingen, så de er overført til ekstern harddisk. Ja, Naruto kan kanskje minne litt om Natsu ? Men ( og det er nesten flaut å spørre, men dere kjenner jo til min dataintelligens...) trykker dere bare på "download" ved episoden, da..? Det kan ikke skape virus...? Ghiblier er hellige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. april 2010 #598 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg laster ned gjennom torrenter. Som regel tryggere, og det er mye bedre kvalitet enn ved streaming. Sletter de seriene jeg ikke er SÅ ivrig på, resten blir pent plassert på ekstern harddisk. I dag er det ny Bleach-episode, juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2010 #599 Del Skrevet 28. april 2010 Naruto minner om Natsu ja. Det er jo derfor jeg liker ham så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 28. april 2010 #600 Del Skrevet 28. april 2010 Hm, ser de sender Grave of the Fireflies på nrk 2 på søndag, var det den det var snakk om tidligere i tråden? den som var kjempetrist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå