Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #601 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg laster ned gjennom torrenter. Som regel tryggere, og det er mye bedre kvalitet enn ved streaming. Sletter de seriene jeg ikke er SÅ ivrig på, resten blir pent plassert på ekstern harddisk. I dag er det ny Bleach-episode, juhu! Nei, skjønner meg ikke noe på den derre torrent-greia. Jeg streamer, jeg... Naruto minner om Natsu ja. Det er jo derfor jeg liker ham så godt. Visste det!! Hm, ser de sender Grave of the Fireflies på nrk 2 på søndag, var det den det var snakk om tidligere i tråden? den som var kjempetrist? Ja, den er virkelig trist...og veldig, veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 28. april 2010 #602 Del Skrevet 28. april 2010 Da skal jeg krølle meg sammen i sofaen på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 28. april 2010 Da skal jeg krølle meg sammen i sofaen på søndag! Husk noen myke papirlommetørklær! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. april 2010 Forfatter #604 Del Skrevet 28. april 2010 Gjeeesp...Nå har jeg sittet og sett anime i hele ettermiddag og kveld.....på tide å lalle nå, kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 2. mai 2010 #605 Del Skrevet 2. mai 2010 Har nettopp sett Grave of the Fireflies og den var så trist Det var jo en bra fil MEN (og dette er spoiler): Jeg hater det når barn lider eller dør i filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 2. mai 2010 #606 Del Skrevet 2. mai 2010 Iiih, egen tråd for dette også jo. Har begynt å få litt hekta igjen.. dessverre. En venn av meg anbefalte en serie, het noe med School (har ikke oppe her), men skal først få sett ferdig Love Hina en gang. Fullførte nettopp Chobits, den er jo bare skikkelig merkelig, men jeg liker Chii så godt at jeg liksom ikke klarte å stoppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 #607 Del Skrevet 3. mai 2010 Skjorteløs Natsu i Fairy Tail nr. 27. :happy: (dagens fjortisbidrag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2010 #608 Del Skrevet 5. mai 2010 Her var det litt stille... Har ikke så mye å bidra med jeg egentlig (ser på Gintama, også litt Gintama, og Bleach hver onsdag) (Onsdag i dag! Juhu!) Kan jeg sutre litt over kvaliteten på AMVer på YouTube? (jeg holder fortsatt på med min forresten, gikk litt lei) Det er så mange bedritne AMVer der at jeg helt har gitt opp å bruke YouTube. fant en side som heter animemusicvideos.org, der er det jevnt over bedre kvalitet, også er det lettere å søke opp ting. Bare et lite tips. Også er det morsomt hvordan de animeene/sangene som oftest blir kombinert gjerne har mange mange med dårlig kvalitet også. Eksempel: Anime: Bleach Musikk: Kamelot - Soul Society (dere trenger jo ikke se hele på alle tre, men anbefaler å se frem til og med det første refrenget) Alle tre er Belle-trygge, forresten (hvor langt har du kommet?) Dårlig video: - dårlig bildekvalitet - lange scener uten noe klipping - underteksting - følger ikke rytmen - følger ikke teksten - generelt kjedelig - Bountoer (en filler arc) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2010 #609 Del Skrevet 5. mai 2010 Middels video: - bedre bildekvalitet - bedre med tanke på rytmen, men fortsatt noe lange scener - lite sammenheng med teksten - fortsatt undertekster (herregud, det er det mest irriterende jeg ser!) - kjip bruk av effekter jeg bare synes ser billige ut - litt skuffa over at det ikke skjer noe når refrenget begynner, den typen musikk legger liksom opp til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2010 #610 Del Skrevet 5. mai 2010 Bra video: - bra/OK bildekvalitet - ingen undertekster - veldig god rytme - sammenheng mellom teksten i sangen og bildene - ihvertfall for det meste - fin bruk av litt subtile effekter Er det bare jeg som er i overkant kritisk eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2010 #611 Del Skrevet 5. mai 2010 Er visst ikke lov å poste masse media-linker i samme innlegg. Dere får begynne øverst, med den dårlige :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2010 #612 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Veldig enig med deg på alle tre faktisk. Den øverste var jo bare ubrukelig. Gleder meg til din jeg. Jeg kommer meg ikke lengre på Bleach jeg altså. Har lest 334 kapittel. Det er jo ikke så mange som gjenstår nå, så jeg må få summet meg til å lese resten. Endret 5. mai 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mai 2010 #613 Del Skrevet 5. mai 2010 Jej, du er enig! Det betyr at du er klok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2010 #614 Del Skrevet 6. mai 2010 Jej, du er enig! Det betyr at du er klok! ------- Noen av dere som har animeshoppet i London? Bror skal nemlig til London i helgen, og de skal innom en butikk som bare selger animeting. Han har da fått beskjed om å kjøpe med seg hjem: hva som helst Samurai Champloo og en nøkkelring. Gleder meg til å se hva han har med seg, for, tro det eller ei, bror på 19 er den aller flinkeste til å kjøpe gaver til oss jenter i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mai 2010 #615 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har! Jeg googlet litt rundt før jeg dro og fant denne siden. Ut fra det besøkte jeg forbidden planet, som har masse rart inkludert endel manga, men ikke noe figurer og slikt. Håper det ikke var dit de skal da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2010 #616 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har! Jeg googlet litt rundt før jeg dro og fant denne siden. Ut fra det besøkte jeg forbidden planet, som har masse rart inkludert endel manga, men ikke noe figurer og slikt. Håper det ikke var dit de skal da? Jeg vet faktisk ikke hvor de skulle. Vimsekompisen hans husket jo ikke hva stedet heter. Men han var fast bestemt på at de hadde alle slags ting der. Skal gi beskjed når de kommer hjem igjen. --- Når man snakker om animeting...se her. Og så villet jeg meg inn her, og her. :dåne: Jeg kjenner at paypalen skal få trene seg litt i helgen tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2010 #617 Del Skrevet 7. mai 2010 Aieee! *dekker øynene* Onde sider! Og: HIHIHIHI, Jin i topplue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2010 #618 Del Skrevet 7. mai 2010 Aieee! *dekker øynene* Onde sider! Og: HIHIHIHI, Jin i topplue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 7. mai 2010 Skjorteløs Natsu i Fairy Tail nr. 27. :happy: (dagens fjortisbidrag ) Har ikke hatt noe særlig med tid til å se anime i det siste...husker ikke sist jeg så en Ghibli, og DET er faktisk skammelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 7. mai 2010 #620 Del Skrevet 7. mai 2010 Vil bare tipse alle anime-fans om nettstedet crunchyroll.no. Se anime uten nedlasting! Der vises MASSER av serier aldeles gratis og oppdateres kontinuerlig etterhvert som nye episoder går på japansk TV. Super lyd- og bildekvalitet, i HD! Fin mulighet til å bli kjent med nye serier. Stedet inneholder mye cosplay-stash også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå