Gå til innhold

Anime-tråd

Sequax

Anbefalte innlegg

OI! Jeg får kjøpe en og dusje meg med den før jeg spankulerer rundt i Harajuku i høst en gang!! ;)

:sur: Jeg også vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...har egentlig lovt at Pingting skulle få være med i kofferten, og tror ikke det er plass til to....

Men :idesmil: hvis jeg kjøper en MEGABENTOBOX..............??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaah! Jeg tar med kortstokk jeg Belle, så kan vi sitte i bentoboksen og spille kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg netopp nye fancye spisepinner av min far etter at han kom hjem fra Japan så nå skal jeg øve øve øve til jeg endelig klarer å bruke de ordentlig.

Neste gang skal jeg ønske meg sake sett, og da skal jeg også øve øve øve :gjeiper:

Nå har vi endelig fått playstation 3 og Final Fantasy i hus :bolledeig: så det blir nok ikke så mye animè på meg på en stund.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaah! Jeg tar med kortstokk jeg Belle, så kan vi sitte i bentoboksen og spille kort.

:fnise: Det er en date. :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg netopp nye fancye spisepinner av min far etter at han kom hjem fra Japan så nå skal jeg øve øve øve til jeg endelig klarer å bruke de ordentlig.

Neste gang skal jeg ønske meg sake sett, og da skal jeg også øve øve øve :gjeiper:

Nå har vi endelig fått playstation 3 og Final Fantasy i hus :bolledeig: så det blir nok ikke så mye animè på meg på en stund.. :sjenert:

Sakeøving? :ler:

Er det sånne malte pinner eller? Jeg kjøpte meg sånne for en stund siden, og synes de var fordømt vanskelige å bruke, så glatte liksom! Maten bare *skliiiii* *splatt* tilbake på tallerkenen. Og jeg er egentlig en jævel på å spise med pinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh! Ergo Proxy vil ikke spille av på noen kanaler, jo !! Tenkte jeg skulle sjekke det ut, Ping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini våknet så nå har jeg en pause fra spillingen..

Nå som du sier det så er de lakkerte (eller noe sånt), hm, da har jeg noe å skylde på hvis jeg ikke får det helt til :fnise:

Sakeøving er veldig viktig :jepp: Har du ikke sett hvor mye sake de hiver i seg i enkelte av animèenè?!

Jeg begynte så vidt på Earthsea i forrige uke, de versjonene jeg fant var litt hakkete men jeg må se om jeg ikke får gjort litt tid i min supertravle timeplan for å se resten. Vet ikke helt hva jeg mener om den enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du sier det så er de lakkerte (eller noe sånt), hm, da har jeg noe å skylde på hvis jeg ikke får det helt til :fnise:

Det skal bare litt trening til, atså. Jeg spiste egentlig mye med pinner før, fordi jeg vanligvis spiser så fort og fant ut pinner var en fin måte å begrense det på. Men nå spiser jeg like fort med pinenr og. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått sjekket ut Samurai Champloo Sequax? :lur:

Ikke enda, men den står på lista!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett de to første episodene av Naruto Shippuden og jeg tror det er en serie jeg kan like veldig godt. :jepp: En herlig blanding av Bleach og Fairy Tail. Hva er vel bedre enn det? :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett de to første episodene av Naruto Shippuden og jeg tror det er en serie jeg kan like veldig godt. :jepp: En herlig blanding av Bleach og Fairy Tail. Hva er vel bedre enn det? :hjerter:

Kult!! Da skal jeg også teste den ut! Er jo så mye reklame fra den serien på animesidene, atte....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kult!! Da skal jeg også teste den ut! Er jo så mye reklame fra den serien på animesidene, atte....;)

:jepp: Men det er lurt å gjøre litt research i forkant da, dersom du ikke vil se Naruto først. Shippuden er på en måte fortsettelsen på Naruto, hvor han er blitt litt voksnere. Generelt sett er serien også mye voksnere - noe jeg setter pris på. :fnise:

Her er en fin side med info (spoiler dersom du vil se Naruto først!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med bror (som er Naruto-ekspert) og det var visstnok en god ide å se Naruto før Shippuden. Såem, jeg har sett de første par episodene og jeg ELSKER det. Gleder meg til mangemangemange episoder fremover. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La la la laaaah, Bleach har begynt igjen, Bleach har begynt igjen! Dum dum dum didum. *glad*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste så vidt litt av Naruto mangaen men det var ikke helt min ting ;)

Har funnet ut at FF13 egentlig også burde få være med i tråden her siden det er så mange videosekvenser at det nesten er like mye film som spill :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...