Sequax Skrevet 2. april 2010 Forfatter #541 Del Skrevet 2. april 2010 Da er jeg ferdig med 19 EPISODER av Fejori Teiruda ( ) Det vil si at jeg har sett 19 x 30 minutter............................................+ andre animer.................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. april 2010 #542 Del Skrevet 2. april 2010 Da er jeg ferdig med 19 EPISODER av Fejori Teiruda ( ) Det vil si at jeg har sett 19 x 30 minutter............................................+ andre animer.................................... Det er ikke bare meg som har anime-påske skjønner jeg. Jeg begynte på Neon Genesis Evangelion i går. Har sett 8 episoder nå og er ikke helt overbevist kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. april 2010 Forfatter #543 Del Skrevet 3. april 2010 Det er ikke bare meg som har anime-påske skjønner jeg. Jeg begynte på Neon Genesis Evangelion i går. Har sett 8 episoder nå og er ikke helt overbevist kjenner jeg. Nei, er ikke bare deg!! Og nå har samboeren blitt bitt av basillen også.....Han så første episode av F.T i går og syns det var dritkult!! Ellers ser vi på Bleach sammen Skal begynne på episode 4 i dag. Så Neon Genesis er ikke bra ? Har du sett på Narudo Shippudden ( eller hva den nå heter ) ? Anbefaler virkelig den telepatianimen jeg skrev om tidligere !! Har du sett Lucky Star ? Har sett en episode....litt klissete, syns jeg...men litt nysgjerrig også, kanskje den tar seg opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. april 2010 Forfatter #544 Del Skrevet 4. april 2010 Hvorfor finnes bare HALVE episoden av Fairy Tail 24 ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. april 2010 #545 Del Skrevet 5. april 2010 Nå er jeg ferdig med Samurai Champloo. Synes det er så trist å bli ferdig med serier jeg virkelig liker. Jeg vil se meeeer! ååååh! :rødme: Jeg tror favorittepisoden min må være baseballkampen. Aldri sett noe så tullete, jeg. Her går det jo unna med folk! jeg skal prøve meg på Neon genesis jeg og altså, må bare se ferdig alle de andre jeg holder på med. Har noe sånt som 150 episoder igjen av Gintama (hehe), halvparten av Mushishi, x antall episoder av Ergo proxy (som fortsatt anbefales sterkt!) og onsdag neste uke begynner Bleach på originalhistorien igjen! Så skal jeg finne noe annet. Men ikke Naruto, det blir litt for barnslig for meg. Påsken har jeg tilbragt med å lese nesten hele heftet med samtlige Azumanga Daioh-striper. Fiiint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. april 2010 Forfatter #546 Del Skrevet 5. april 2010 Ping: anbefaler Telepathy Shoju Ran! Veit du hvorfor siste episoden av Fairy Tail er halvert ???? Bare 12 minutter eller noe som går an å se ? På alle kanalene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. april 2010 #547 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Notert! Aner ikke - så irriterende da? Endret 5. april 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. april 2010 Forfatter #548 Del Skrevet 5. april 2010 Notert! Aner ikke - så irriterende da? Ja, noe skitt!! Har du forresten sett Fairy Tail ? Kjempekult, alstå!! Selv samboer'n syns det var kult...og han elsker musikken!! ( det gjør selvfølgelig jeg også.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 #549 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har sett hele Fairy Tail 24. Lastet den ned på en helt vanlig nedlastingsside. :klø: Årh, den musikken som kommer når det er noe trist som skjer er bare helt hjerteskjærende! Jeg har ikke kommet helt inn i Neon enda føler jeg. Det er derfor jeg ikke er helt overbevist. Men jeg så jo 6 episoder i ett jafs, så det betyr jo at jeg liker det litt ihvertfall. (I motsetning til Gantz som er så håpløst etter 5 episoder, men jeg tror at jeg vet at det blir mye bedre og vil ikke gi opp enda Og xxxHolic. Det tror jeg jeg skal gi opp... ) Jeg har skaffet meg første episode av Ergo Proxy, så jeg har store planer om å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. april 2010 Forfatter #550 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har sett hele Fairy Tail 24. Lastet den ned på en helt vanlig nedlastingsside. :klø: Årh, den musikken som kommer når det er noe trist som skjer er bare helt hjerteskjærende! Jeg har ikke kommet helt inn i Neon enda føler jeg. Det er derfor jeg ikke er helt overbevist. Men jeg så jo 6 episoder i ett jafs, så det betyr jo at jeg liker det litt ihvertfall. (I motsetning til Gantz som er så håpløst etter 5 episoder, men jeg tror at jeg vet at det blir mye bedre og vil ikke gi opp enda Og xxxHolic. Det tror jeg jeg skal gi opp... ) Jeg har skaffet meg første episode av Ergo Proxy, så jeg har store planer om å se den. Hmmm...Jeg laster ikke ned, jeg ser på på streamingsidene og både på STC, Animecrazy og Animefreak var det bare 12 minutters Fejori Teirdu!!!!!! Kanskje hele blir vist når neste episode kommer....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 #551 Del Skrevet 6. april 2010 Hmmm...Jeg laster ikke ned, jeg ser på på streamingsidene og både på STC, Animecrazy og Animefreak var det bare 12 minutters Fejori Teirdu!!!!!! Kanskje hele blir vist når neste episode kommer....? :klø: Merkelig. Jaja, du får smøre deg med tålmodighet. Episode 25 kom jo i går så - selv om det alltid tar et par dager før den er tilgjengelig på grunn av teksting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. april 2010 Forfatter #552 Del Skrevet 6. april 2010 :klø: Merkelig. Jaja, du får smøre deg med tålmodighet. Episode 25 kom jo i går så - selv om det alltid tar et par dager før den er tilgjengelig på grunn av teksting. Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 #553 Del Skrevet 6. april 2010 Jippi!!! Hver mandag. (men første sesong er snart ferdig nå, så jeg lurer på om de kjører rett på sesong 2 eller om de tar seg en pause...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. april 2010 Forfatter #554 Del Skrevet 6. april 2010 Hver mandag. (men første sesong er snart ferdig nå, så jeg lurer på om de kjører rett på sesong 2 eller om de tar seg en pause...) Håper dem bare kjøyrar pao!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 #555 Del Skrevet 6. april 2010 Håper dem bare kjøyrar pao!!! Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. april 2010 Forfatter #556 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg også! Ja! LET'S WONDERING...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 #557 Del Skrevet 6. april 2010 Ja! LET'S WONDERING...!!! Ja, hva er det egentlig? Jeg liker så godt sluttsangen jeg. De er så søte når de er mini. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. april 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 6. april 2010 Ja, hva er det egentlig? Jeg liker så godt sluttsangen jeg. De er så søte når de er mini. :rødme: Aner ikke!! De syns vel det hørtes ut som korrekt engrish, da, sikkert..... Ja, sluttsangen er kjempesøt! " Melligoround..ba, ba, ba ,badi badaaaaaa!! " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 #559 Del Skrevet 6. april 2010 Aner ikke!! De syns vel det hørtes ut som korrekt engrish, da, sikkert..... Ja, sluttsangen er kjempesøt! " Melligoround..ba, ba, ba ,badi badaaaaaa!! " ''Melligoround'' ------------ *knis-knis* Se hva jeg fant. Her. Jeg luktet faktisk på dem på en flyplass et sted, og den ene lukter kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. april 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 6. april 2010 ''Melligoround'' ------------ *knis-knis* Se hva jeg fant. Her. Jeg luktet faktisk på dem på en flyplass et sted, og den ene lukter kjempegodt. OI! Jeg får kjøpe en og dusje meg med den før jeg spankulerer rundt i Harajuku i høst en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå