^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2010 #521 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg vet. Bare vent til du kommer til en filler, ca episode 15-20. Den er FANTASTISK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #522 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg vet. Bare vent til du kommer til en filler, ca episode 15-20. Den er FANTASTISK! Hmm..husker ikke helt hva en filler er.....? Men er det bare en sesong ?? Alt jeg kunne finne på STC, iallefall.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2010 #523 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hmm..husker ikke helt hva en filler er.....? Men er det bare en sesong ?? Alt jeg kunne finne på STC, iallefall.... :klø: En filler er noe animelagerne finner på selv. Altså noe som ikke er med i mangaen. Det er kun kommet 24 episoder, men det kommer én episode hver uke. Endret 30. mars 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #524 Del Skrevet 30. mars 2010 Nå har jeg brukt nesten hele dagen på å snuse på diverse anime-serier... Har sett 8 episoder av Fairy Tail ( you do the math...), én episode av Lucky Star ( hmm.....litt rar...) én episode av Ai aoshi et-eller-annet...( ganske søt ) og begynnelsen av Bleach epi. 1...Fikk ikke sett ferdig hele, for Megavideo mener jeg må ha pause på 54 minutter før jeg får se noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 30. mars 2010 #525 Del Skrevet 30. mars 2010 Du kan prøve http://www.animecrazy.net Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #526 Del Skrevet 30. mars 2010 Du kan prøve http://www.animecrazy.net Har vært innom der også...den bufrer så lenge, syns jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 30. mars 2010 #527 Del Skrevet 30. mars 2010 Tja, jeg synes den er grei nok. Syntes det var lettere å manøvre mellom episodene der enn surfthechannel Og når man må ha pause fra megavideo må jo man finne noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #528 Del Skrevet 30. mars 2010 Tja, jeg synes den er grei nok. Syntes det var lettere å manøvre mellom episodene der enn surfthechannel Og når man må ha pause fra megavideo må jo man finne noe annet Har du vært borti megavideorestriksjonene du også ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 30. mars 2010 #529 Del Skrevet 30. mars 2010 Hehe jepp Og det var søren så irriterende første gang det skjedde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #530 Del Skrevet 30. mars 2010 Hehe jepp Og det var søren så irriterende første gang det skjedde! Ja, jeg veit! Kvaliteten på Fairy Tail er dessuten mye bedre på animecrazy. Må bare sette den på så den for bufra fra seg litt før man begynner å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 30. mars 2010 AISU MAKO... FISSUNETTO!!! ( ice make fishnet ) Virkelig fryktinngytende den japanske engelsken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 #532 Del Skrevet 31. mars 2010 AISU MAKO... FISSUNETTO!!! ( ice make fishnet ) Virkelig fryktinngytende den japanske engelsken... Jeg vet! (Bare ikke begi deg ut på Black Lagoon sesong 2. Der er det dårlig engrish så langt øyet rekker. ) Men så gøy at du har prøvd deg på serier da. Hva synes du om Bleach? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #533 Del Skrevet 31. mars 2010 Fy skam dere!! Dere har fått meg HEKTA på animeserier!! ( det var vel egentlig bare et spørsmål om tid før jeg brøt ut av min lille, rosa Ghibliboble ) Belle: fikk ikke sett hele første episode av Bleach pga. restriksjoner på Megavideo....men likte det jeg så, og skal definitivt se mer Lar deg vite hva jeg syns når jeg har sett noen episoder til... Ellers ser jeg nå på følgende serier: - Fairy tail ( ferdig med episode 12 ) - Ai Yori Aoshi ( må jo ha min dose med søtt ) - Bleach - Mushishi og: superspennende og ( uopdaget av dere her inne ? ) perle: TELEPATHY SHOUJO RAN ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 #534 Del Skrevet 31. mars 2010 Så gøy at du likte Bleach. Og Fairy Tail da selvsagt. :rødme: Jeg har en treeeeeig dag på jobb i dag, så jeg koser meg med Bleach manga jeg. :happy: Og Tool på øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 31. mars 2010 #535 Del Skrevet 31. mars 2010 Du har rene drømmejobben du Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 #536 Del Skrevet 31. mars 2010 Du har rene drømmejobben du Belle Jet vet. Neida. Jeg skulle jo egentlig ikke vært på jobb i dag i det hele tatt. Er her kun for å ''sjefe'' litt over de som faktisk gjør noe. Og moralsk støtte. Men altså, det hadde vært gørrkjedelig å ha det sånn hver eneste dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2010 #537 Del Skrevet 1. april 2010 Nå er jeg ferdig med Samurai Champloo. Synes det er så trist å bli ferdig med serier jeg virkelig liker. Jeg vil se meeeer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. april 2010 Forfatter #538 Del Skrevet 1. april 2010 Ja, jeg veit.... Er S.C bare blod og gørr eller en serie jeg kan like...? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 1. april 2010 #539 Del Skrevet 1. april 2010 En filler er noe animelagerne finner på selv. Altså noe som ikke er med i mangaen. Det er kun kommet 24 episoder, men det kommer én episode hver uke. Tja - en filler er vel strengt tatt en (eller flere) episoder som ikke har noe med den gjennomgående storylinen å gjøre, men som er der utelukkende for å ha flere episoder i en serie, eventuelt ha lengre spilletid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2010 #540 Del Skrevet 1. april 2010 Ja, jeg veit.... Er S.C bare blod og gørr eller en serie jeg kan like...? :gjeiper: Jeg tror det er noe du kan like altså. Den har forholdsvis lite blod og gørr i forhold til andre serier jeg ser på, og så er den kjempesøt og veldig morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå