Pingting Skrevet 8. mars 2010 #421 Del Skrevet 8. mars 2010 GOTF Off, den forkortelsen tar livet av meg, jeg tenker på Goblet of Fire hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2010 #422 Del Skrevet 8. mars 2010 Off, den forkortelsen tar livet av meg, jeg tenker på Goblet of Fire hver gang! Jeg synes bare den ser helt rar ut. Men jeg gidder ikke å skrive hele tittelen. Akkurat som Totoro. Eller Champloo. Eller Immortal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2010 #423 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes bare den ser helt rar ut. Men jeg gidder ikke å skrive hele tittelen. Akkurat som Totoro. Eller Champloo. Eller Immortal. Eller Bleach. Nei, vent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2010 #424 Del Skrevet 9. mars 2010 For de som bor i Oslo-området kan kanskje dette være interessant: Kulturhistorisk museum arrangerer søndag 21. mars Hanami-dagen 2010. Hanami er en tradisjonell japansk festival som feirer våren og blomstringen av kirsebærtrærne. Aner ikke hva slags opplegg museet har siden det er null info på den linken, men noe fornuftig finner de vel på. Jeg vet det er endel kirsebærtrær rundtom i Oslo og, og mener å ha hørt noe om en utendørs festival... men det klarer jeg ikke finne noe om på Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 9. mars 2010 #425 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg vil også!! Men siden jeg ikke bor i nærheten oslo blir det vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2010 #426 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) til alle som bor i Oslo og som har tilgang på alskens mulige gøyale kulturopplevelser. Jeg har forresten funnet enda en bra ting med Fairy Tail: en av hovedpersonene, som er jente, skifter faktisk klær nå og da. Små gleder. :happy: Endret 9. mars 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2010 #427 Del Skrevet 9. mars 2010 Wow, det er jo nesten uhørt!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2010 #428 Del Skrevet 9. mars 2010 Wow, det er jo nesten uhørt!? Mhm, jeg vet. Og det er ikke bare sånn at hun skifter klær avhengig av vær og slikt, hun har faktisk flere antrekk for hver årstid. I dagens episode hadde de faktisk gått så langt at de forandret klærne hennes i et tilbakeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 9. mars 2010 #429 Del Skrevet 9. mars 2010 I Nana bytter de ofte klær flere ganger i hver episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #430 Del Skrevet 13. mars 2010 Her var det stille nå. Kjedelig! Jeg har.... sett noen få episoder av Bleach i det siste, og et par av Mushishi. Og litt Gintama. Eh.... ja. Og jobber stadig med AMV'en, men perfeksjonistisk som jeg er så har den utviklet seg til et frustrasjonsmoment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #431 Del Skrevet 13. mars 2010 Her var det stille nå. Kjedelig! Jeg har.... sett noen få episoder av Bleach i det siste, og et par av Mushishi. Og litt Gintama. Eh.... ja. Og jobber stadig med AMV'en, men perfeksjonistisk som jeg er så har den utviklet seg til et frustrasjonsmoment. Ja...er litt stille her for tiden....MEN DET SKAL VI GJØRRA NO' MED!! Siste jeg så var GOTF...hehe..( nei, ikke Goblet of Fire )... Ta den tiden du trenger med AMV'en...blir iallefall spennende når du er ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2010 #432 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg kan live opp tråden igjen jeg. Som den vinglemusen jeg er, som er nødt til å ha et tonn med baller i luften, har jeg begynt på enda en ny serie. Serien heter Claymore og virker kjempelovende. Nå har jeg jo bare sett en episode, men jeg tror dette også kommer til å bli en favoritt. Hva annet trenger man enn blod, monstre og kick-ass damer? Jeg skal også få begynt på Vampire Knight i dag, selv om det kan virke litt fjortis? :klø: Det jeg har lest om det minner meg vagt om House of Night-serien. Den er jo kjempebra, men ingen kan nekte for at den er fjortis. Jeg har forresten også planer om å se Shaman King, GANTZ og Vinland Saga. Og så Cowboy Bebop. Tror jeg får det travelt fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #433 Del Skrevet 13. mars 2010 Hah, jeg har også sett én episode av Claymore! Enig i at den virket lovende. (også er intromusikken samme bandet som laget første intro- og sluttmusikken til Death Note) (Hvor langt har du kommet i Death Note a?) Jeg ville lest Gantz før jeg så animeen, hvis jeg var deg. Fått med meg at mange er ganske misfornøyd med animeen. Cowboy Bebop har jeg sett en 5-6 episoder av. Helt grei, men jeg ser ikke at den er så genial som alle hevder. Da foretrekker jeg Champloo (samme forfatter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2010 #434 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har lest 17 episoder av Death Note (og synes enda det er merkelig og sært ). Har hatt en liten pause nå, fordi jeg prøver iherdig å bli ferdig med Bleach. Jeg tror Claymore kan være kjempekult. Gleder meg til å se enda mer. --- Nå har jeg forresten sett to episoder av Vampire Knight også. På én måte var det ikke så fjortis som jeg hadde trodd (litt mørk historie, mye blod) og på en annen måte var det sånn jeg hadde trodd (hylende jenter som er forelsket i alle vampyrene og en uhyre lik Twilight-scene ). Alt i alt tror jeg denne også kan være veldig kul. --- Nå har jeg også forresten kommet ganske langt i Howl's Moving Castle-boken. Jeg får akkurat den samme koselig-følelsen av å lese den som å se filmen, bare med litt ekstra detaljer og sammenhengende historie. Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 13. mars 2010 #435 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg setter og Claymore på listen min! Søkte litt på den og den virket absolutt som noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mars 2010 #436 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvor langt har du kommet i Bleach, Belle? Fant en ny sånn tulletrailer du måååååå se. Denne er enda bedre enn Batman-traileren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2010 #437 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvor langt har du kommet i Bleach, Belle? Fant en ny sånn tulletrailer du måååååå se. Denne er enda bedre enn Batman-traileren. Jeg har lest 324 kapittel. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mars 2010 #438 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har lest 324 kapittel. :happy: Iiiih, Kazeshini! Badass. Men da får du ikke se tulletrailer enda. I natt drømte jeg - av alle ting - at Byakuya skulle male hybelen min. Den ble rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 #439 Del Skrevet 16. mars 2010 Iiiih, Kazeshini! Badass. Men da får du ikke se tulletrailer enda. I natt drømte jeg - av alle ting - at Byakuya skulle male hybelen min. Den ble rosa Ser det for meg. *humre* Jeg skal si fra når jeg har fått surret meg til å lese litt til. ---------- Nå har jeg sett 10-11 episoder av Claymore og jeg må bare si at det er helt fantastisk bra. Jeg synes anime har en tendens til å stagnere litt innimellom (Bleach for eksempel, hvor en slosskamp kan vare i 2-3 episoder), men her er det full action og historieutvikling på et høyt plan. Det hører vel med når det bare er 26 episoder også, men er uansett kjempefornøyd. Og veldig hekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #440 Del Skrevet 16. mars 2010 Å...dere to er mye mer inn i animeverdenen enn meg... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå