Severus Skrevet 27. mai 2014 #1141 Del Skrevet 27. mai 2014 Er det plass for noen som bare har sett Dragon Ball Z og Pokemon her? Noen som har noen gode anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. mai 2014 #1142 Del Skrevet 28. mai 2014 Er det plass for noen som bare har sett Dragon Ball Z og Pokemon her? Noen som har noen gode anbefalinger? Selvsagt er det det! Jeg kan anbefale Full Metal Alchemist Brotherhood på det sterkeste. Og også Naruto, Fairy Tail og Bleach. Sistnevnte er litt mer voksent (i mangel på et bedre ord) enn Pokémon og Dragon Ball Z. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 28. mai 2014 #1143 Del Skrevet 28. mai 2014 DBZ er jo en klassiker Man kan vel si at pokémon er det og Savner den tiden jeg hadde dilla på Pokémon i grunn, men jg har fortsatt dilla på spillene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2014 #1144 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Animu, ja Jeg har begynt å se Jojo's Bizarre Adventure. Den var litt treig å komme inn i, men er blitt en av mine favoritter. Litt over-the-top, tar ikke seg selv så alvorlig. Klipp fra tredje "sesong". Er litt spesielt, dere er advart meta Endret 31. mai 2014 av ord deling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraggzy Skrevet 31. mai 2014 #1145 Del Skrevet 31. mai 2014 Det er så mange fantastiske animer som går denne våren, følger med på nesten 10 serier akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 31. mai 2014 #1146 Del Skrevet 31. mai 2014 Startet vel med Macross/Robotech for min del for mange herrens år siden. Så Ranma 1/2, Neon Genesis Evangelion, Battleangel Alyta, Tenchi Mujo, Lost Universe, og mye annet. Får inntrykk av at det nesten ikke finnes tema og plottwists som ikke har vært brukt en eller annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 5. juni 2014 #1147 Del Skrevet 5. juni 2014 Hva heter den animefilmen som kom for noen år siden igjen? Med blå figurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 6. juni 2014 #1148 Del Skrevet 6. juni 2014 Hva heter den animefilmen som kom for noen år siden igjen? Med blå figurer Med blå figurer? Eneste animé jeg kommer på er interstella 5555. Det er den som er i Daft Punks musikkvideoer. Hvis du ser alle i riktig rekkefølge, så er det en hel film Ellers kommer jeg bare på avatar som ikke er en animé Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 6. juni 2014 #1149 Del Skrevet 6. juni 2014 Føler dette er litt pinlig å spørre om, men.. noen som vet om noen bra yaoi-serier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 6. juni 2014 #1150 Del Skrevet 6. juni 2014 Er det plass for noen som bare har sett Dragon Ball Z og Pokemon her? Noen som har noen gode anbefalinger? Code Geass Death Note Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 7. juni 2014 #1151 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Helt ok å like yaoi er ikke helt min sjanger, så kan desverre ikke anbefale noe. Og ja, Death Note MÅ man bare se. Klassiker. Code Geass er også en utrolig bra og spennende serie. Tenker å se Code Geass på nytt igjen snart Mirai Nikki er også veldig spennende og har en del ganske blodige scener. De verste scenene er blurry da. Endret 7. juni 2014 av Shinigami 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 13. juli 2014 #1152 Del Skrevet 13. juli 2014 http://www.animenewsnetwork.com/news/2014-07-13/ronia-the-robber-daughter-1st-video-previews-cg-footage/.76624 Nytt om Ronja Røverdatter animéen. Hater animasjonen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 13. juli 2014 #1153 Del Skrevet 13. juli 2014 Ble akkurat ferdig med school days. Slutten var... Overraskende 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #1154 Del Skrevet 15. juli 2014 Føler dette er litt pinlig å spørre om, men.. noen som vet om noen bra yaoi-serier? Junjou Romantica Anonymous poster hash: ca619...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 17. juli 2014 #1155 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg har bare sett mummi og Pokemon, er egentlig ikke interessert i anime, men studerer japansk nå og syns det er grei lyttetrening. Derfor lurer jeg på om det fins noen sider der man kan se anime på japansk, evt. med japanske undertekster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 17. juli 2014 #1156 Del Skrevet 17. juli 2014 Sider man kan se anime finner man lett med et google søk Men vet ikke om det fins noe med japanske undertekster da. Ellers kan man jo finne raw episoder som er helt uten noen undertekster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 21. juli 2014 #1157 Del Skrevet 21. juli 2014 Har akkurat sett ferdig første sesong av Black Lagoon. Sweeeet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juli 2014 #1158 Del Skrevet 21. juli 2014 Har akkurat sett ferdig første sesong av Black Lagoon. Sweeeet! :D Åh, den er så kuuul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 21. juli 2014 #1159 Del Skrevet 21. juli 2014 Åh, den er så kuuul! Oyes! Gleder meg til å se de neste sesongene. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 22. juli 2014 #1160 Del Skrevet 22. juli 2014 Noen som har begynt å se noen nye animeer som har startet denne sesongen? Jeg har begynt å følge med på Sailor Moon Crystal, Akame ga kill og Tokyo ghoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå