Gå til innhold

Noen som vil være med å gå ned frem mot sommeren?


karamellen

Anbefalte innlegg

I've had a minor setback :sukk:

Nå har vi fått vekt i huset igjen, og det viser seg at jeg har gått opp 1 kg!

Det er den tiden i mnd så jeg håper det er masse vann.

Overarm: 29.5. Holdt seg det samme hele veien.

Brysr: 89. Også holdt seg det samme hele veien.

Under bryst: 72, - 3 totalt.

Midje: 67, + 1 siden sist. -1 totalt.

Hofte: 84, +4 (!!!) siden sist, - 4 totalt.

Rumpe: 86, -2, -9 totalt

Lår: 53, +1 siden sist, -2 totalt.

WOW, -9 på rumpe!! Snakk om å være flink, Temar! Har du holdt på lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk :nigo:

Jeg har drevet på siden 4.mars.

Jeg har ikke gått ned noe i vekt, men heldigvis har jeg skrumpet inn litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det at du har fått større muskler som gjør at vekten ikke har gått ned, selv om målene dine har blitt mindre. :) For min del er målene mye mer viktig enn vekten, vekten er jo bare et tall... Håper jeg klarer å oppnå så bra resultater som deg da :tommelopp:

I dag har forresten treningen vært i form av fjelltur :) Kjempeherlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny, mycket bättre vecka! Jag har ändå ätit massor av choklad och druckit en hel del alkohol, så jag är väldigt förvånad över resultatet! Har dessutom röd vecka och är uppsvullen (jag kan garantera att höftmåttet är mindre egentligen), så jag hade förväntat mig en högre siffra på vågen. :)

Vikt: 59,2 (-0.6)

Midja: 67 (+-0)

Höft: 89 (+1)

Rumpa: 93 (+-0)

Lår tjockaste del: 52.5 (-0.5)

Lår smalaste del: 36 (+-0)

Vad: 34.5 (-0.5)

Överarm tjockaste delen: 28.5 (+1.5)

Överarm smalaste delen: 21 (-0.5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: 69,3 (+0,7)

Målebåndet er forsatt borte vekke, men hvis ikke jeg finner det igjen til neste måling må jeg kjøpe et nytt et.

Hadde egentlig svært lite forhåpninger til veiingen denne uken, har vært skikkelig slappis og bare trent sånn en og en halv gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekten har ikke forandret seg siden forrige uke, men er fornøyd med minsket midjemål :)

Vekt: 69,3 kg (+-0 fra forrige uke, +0,7 siden start)

Midje: 78 cm (-3 cm)

Så jenter, hvilke metoder bruker dere for å oppnå den vekten / formen dere vil ha?

Jeg har selv satset på mer trening, minst 3 ganger i uken. Denne uken svømt to ganger, og satser på en kombinert kondisjon/styrkeøkt på fredag. I morgen er "hviledag", så da tenkte jeg å gå til og fra universitetet (ca 40 min hver vei).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tränade mycket innan, men har blivit lat de sista veckorna. Men det ger ju resultat ändå, haha! Men jag försöker att motionera så mycket jag har lust till, gärna varje dag. Träningspass däremot var jag flink till från början men nu är det typ en vecka sedan jag tränade. Men jag går på många konserter också, och jag skulle nästan vilja säga att det är träning, haha.. ;) Jag äter mindre än innan. Det är väl den främsta orsaken till viktnedgången då. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bra resultat til dere begge =)

Jeg har ikke turt å finne fram målebåndet denne uka. Har blitt veldig mye jobbing og lettvint og usunn mat :sukk:

Vekten står omtrent stille da, så det er nok ikke store forandringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen framgång den här veckan, men heller ingen katastrof. Och i och med alla stillastående veckor utan viktnedgång så har jag faktiskt börjat finna mig i den här vikten! Jag är faktiskt ganska nöjd. Visst skulle jag vilja ha mindre fett på magen och armarna, men det kommer ju alltid att finnas saker jag vill ändra på hos mig själv. Så jag funderar allvarligt på att sluta väga och mäta mig varje vecka och se hur saker och ting står till på den fronten efter sommaren istället. Just nu känner jag att det är mer självförtroendet som behöver ändras inför bikinisäsongen än själva vikten.. Men vi får se, jag återkommer om det. :)

Vikt: 59,1 (+0,3)

Midja: 66,5 (-0,5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badevekten drunket i går grunnet sprukket rør på badet, så vi får se når jeg får veid meg igjen. Tok heller en all-over-måling, og ble i grunn ganske fornøyd:)

Bryst: 98,5 cm (-1,5)

Under bryst: 82,5 (-1)

Midje: 77 cm (-4)

Hofter: 99 cm (-0,5)

Rumpe: 103 cm (- 2)

Lår: 60 cm (- 1)

Overarm: 31 cm (+0,5)

Er det bare meg og deg igjen her i tråden, LetThemEatCake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst skulle jag vilja ha mindre fett på magen och armarna, men det kommer ju alltid att finnas saker jag vill ändra på hos mig själv.

Det har du så sannelig rett i! Man finner alltid feil på seg selv, uansett hvor "perfekt" andre måtte mene du ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått målt meg jeg også, nesten 3 uker siden sist.

Overarm: - 1

Bryst: =

Under bryst: -1

Midje: +1 (men det var rett etter middag)

Hofte: =

Rumpe: + 0.5

Lår: =

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Hiver meg med! Greit å ha noen å snakke/dele med anng. dette, da min mann er vel LITT lei.

Begynte for to uker siden:

Uke 1: 68,1 kg

Uke 2: 67,1 kg

Veier meg igjen i morgen.

Har som mål å komme meg ned til 57 kg innen 15 juli, reiser da til Kreta :-)))

Endret av Jensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også bestemt meg! Og har laget en liten slankeblogg for å følge med på min egen fremgang og for litt ekstra motivasjon. Er det noen av dere som har blogger eller vet om noen andre slankeblogger?

Jeg finner ikke målebåndet mitt, men vekten var på hele 95,1 kilo i dag. Jeg vet det er skrekkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg henger meg på jeg også! :) Jeg har som mål å gå ned ti kilo. Jeg begynnte på 73, veier nå 71. Jeg er forresten 1.59 høy.

Jeg synes dere har vært flinke. Gøy med sånn motivasjonstråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjekt at det har kommet flere til!

Ser ut til at en del har falt ut av tråden, men flott med nye "fjes" !

Jeg har selv vært veldig slapp med treningen de siste ukene, har faktisk ikke trent en eneste gang, foruten disse kilometerne jeg legger bak meg når jeg går, i mangel på bil. Eksamenslesing har blitt prioritert, er jo vel så viktig det, men fra neste uke av er det tilbake til treningen igjen! Er spent på å se om vekten har gått opp eller har stått stille disse ukene! Må bare få kjøpt ny vekt nå snart, sånn at jeg får sjekket!

Blir veldig glad hvis dere vil dele treningsmetoder og mat osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også bestemt meg! Og har laget en liten slankeblogg for å følge med på min egen fremgang og for litt ekstra motivasjon. Er det noen av dere som har blogger eller vet om noen andre slankeblogger?

Jeg finner ikke målebåndet mitt, men vekten var på hele 95,1 kilo i dag. Jeg vet det er skrekkelig...

For en fin blogg du har laget! Jeg har ikke blogg, jeg syntes det er skummelt nok å fortelle andre her inne at jeg har tenkt å gå ned i vekt! Veldig spennende med bilder, da kan man jo faktisk se forskjellen :)

Ser du har skrevet på bloggen din at du klarte å gå ned 8 kg i fjor. Jeg vil si at det er litt av en prestasjon, til tross for at du selv kanskje bare ser det som en liten begynnelse. Stå på videre! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg at jeg har kommet godt i gang. I går kledde jeg på meg gode klær og tok meg en joggetur i regnværet. Det er helt fantastik å jogge og bli ordentlig sliten når det pøser ned rundt deg så lenge man har gode klær. Senere på dagen rocket jeg 20 min og jeg har vært flink med maten. Ikke spist noe "ulovlig". I dag har jeg holdt meg til banan og youghurt. Har også spist en Nutrilett bar, de er veldig greie måltidserstattere når man har litt dårlig tid.

Men i helga skal jeg kose meg, da tenker jeg ikke like nøye over hva jeg spiser, men skal passe på og bevege meg mye! Jeg tror man tenger å kose seg med litt god mat i helgene, det er lettere å holde seg til sunne ting når man har noe å se fram til. Jeg kutter gjerne ut godteri og brus, men god mat og et glass vin og to vil jeg ikke kutte ut :)

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Nå føler jeg at jeg har kommet godt i gang. I går kledde jeg på meg gode klær og tok meg en joggetur i regnværet. Det er helt fantastik å jogge og bli ordentlig sliten når det pøser ned rundt deg så lenge man har gode klær. Senere på dagen rocket jeg 20 min og jeg har vært flink med maten. Ikke spist noe "ulovlig". I dag har jeg holdt meg til banan og youghurt. Har også spist en Nutrilett bar, de er veldig greie måltidserstattere når man har litt dårlig tid.

Men i helga skal jeg kose meg, da tenker jeg ikke like nøye over hva jeg spiser, men skal passe på og bevege meg mye! Jeg tror man tenger å kose seg med litt god mat i helgene, det er lettere å holde seg til sunne ting når man har noe å se fram til. Jeg kutter gjerne ut godteri og brus, men god mat og et glass vin og to vil jeg ikke kutte ut :)

Har du kun spist banan, yoghurt og en nutrilett bar? Uten planer om mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...