Gå til innhold

Noen som vil være med å gå ned frem mot sommeren?


karamellen

Anbefalte innlegg

Er det for sent å rulle seg inn her eller? :pasha:

Syns det høres veldig motiverende ut med en felles måle/veie dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det for sent å rulle seg inn her eller? :pasha:

Syns det høres veldig motiverende ut med en felles måle/veie dag!

:velkommen:

The more the marrier ja!!!

Hvilke mål har du da momseguri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Jo flere vi er sammen.. ! :)

Har vært på dansetime samt bittelitt styrkeøvelser etterpå, mage og armer.. Så jeg er fornøyd :)

Helt sant som dere sier.. Humøret blir så bra når man trener! Lengter etter lange, lyse vår og sommerdager - alt virker så mye enklere da.

Hvordan har dagen deres vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dag har varit bra! Simmade 2 kilometer på en timme (gick lååångsamt på slutet) och har nog aldrig varit så trött. Jag trodde seriöst att jag skulle svimma efter 37 rundor (skulle simma 40) men jag svimmar hellre än att ge upp när det bara är 3 rundor kvar, haha. Har mått skitdåligt i ett par timmar efter det, men nu mår jag bra igen! :biggrin: Ska nöja mig med 20-30 rundor nästa gång, haha. Men jag fick en bastu helt för mig själv, alltid lika trevligt. Vågade inte sitta där så länge ifall att jag faktiskt skulle svimma.. INTE kul att svimma i en bastu när man är ensam. :overrasket:

Vad kul med dans förresten! Jag dansade mycket förr, men har inte råd till det nu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dansing er gøy! Er dansekurs og svømmebasseng der jeg trener, så jeg er heldig!

uff, du må passe på.. jeg blir også veldig trett når jeg svømmer, og helt utrolig sliten. men det er god trening - og sliter lite på kroppen! Og du var flink som tok de siste tre rundene, selvom du var sliten :)

Ser treningssenteret mitt har en "auquagym" time, tror jeg må prøve det en dag. Noen som har erfaring med noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :D

Så bra at vi er enda flere!

HAhaha, ser for meg å prøve å måle stumpen med målestokk.

Så flinke alle har vært!

Jeg har vært på boksing idag, og er ødelagt i armene! Deilig!

Tok badstu etterpå også, det er såå avslappende, men man må være forsiktig ja, skummelt å sovne der inne!

Har laget TIDENES sterkeste wok nå. Jeg pleier å like sterk mat, men denne var drøy. Så har drukket 1,5(!) liter vann kun til dette måltidet. Og DET er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Dagen i dag ble ikke like produktiv som først antatt, men ble en lengre tur en vanlig:) Starter senere på jobb imorgen så da blir det morgentrening, noe jeg ser veldig fram til:) så da må det bli måling før trening:) fant målebånd da! så nå fins det ingen unnskyldning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wok er supert ! Glad i sterk mat selv - men den må fortsatt "smake" noe annet enn "sterkt" ! Chili setter opp forbrenningen også.. :)

jepp, i morgen er første måling. Føler det blir den virkelige starten på et litt sunnere liv..

Ladylucky; morgentrening er så deilig, når man først er i gang! skulle ønske jeg klarte å få til det litt oftere jeg også.

Da måles vi i morgen folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vad flinke alle har varit! Jag känner mig om möjligt ÄNNU mer motiverad nu när jag läser hur ba det har gått för dere. :duskedame: Hade tänkt köra morgonträning imorgon jag också, men jag känner mig verkligen helt trasig i kroppen.. Dessutom firar jag och älsklingen 2 år imorgon och jag ska laga mat och göra tårta hela dagen (visserligen kanske morgonträning hade varit en god idé då, haha) så det blir lite ont om tid.. Men måling och vägning ska bli spännande! Det känns skönt med en fast dag, för jag har liksom vägt mig var morgon i ett par veckor nu och det blir man lite paranoid av.. Ett SUNNERE liv var det ja, inte ett bekymmersamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig gjeng! Fortsetter vi sånn blir jo ikke dette noe problem :D

Jeg tenker at når jeg først er så godt igang så KAN jeg ikke gi meg. Detter jeg av nå kommer jeg ikke til å ha ork til å begynne igjen. Så det er uaktuelt! :kjefte:

I morgen blir det lang gåtur på morgenen før skole og jobb, og spinning på kvelden. Basta.

Ha en fin kveld, gleder meg til første måledag :D

God natt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tänker ni skriva upp målene här förresten? Eller blir det "hemligt"? Det kan kanske vara vanskeligt att skriva här, jag tänker att det kan bli för tävlingsinriktat.. Eller vad säger dere? Jag vill ju inte att alla ska jämföra sig med andra här och sträva efter någon annans midjemål eller vekt. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å skrive de inn her ja.. Men du har et poeng.

Likevel så blir det mer å jobbe seg mot (synes jeg) når jeg vet at andre kan se målene mine her. Blir litt mer motiverende.

Men ser problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Är det NÅGON här som ser det som ett problem? Annars kör vi på tycker jag. :) Ser också att det är en motivation! Och en större belönning när man kommer någon vart att någon ser.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette funker virkelig som motivasjon på meg også, når dere er så flinke og positive :trene:

Jeg klarte å forsove meg i dag, hoppet inn i klærne, pusset tennene og løp til bussen.. Så, mine mål i dag blir fra når jeg kommer hjem, Så får jeg ta fra tidlig om morgenen fra neste uke!

Nå har jeg vært og trent styrke i halvannen time, og skal gå hjem, tar vel ca. en halvtimes tid.. Så dagens work out blir tidlig unnagjort i dag!

Jeg for min del tror jeg legger ut målene mine her. Jeg har ikke vekt enda, så blir kun mål. Er nok fort gjort å tenke det kan bli "konkurranse" - men samtidig tenker jeg at jeg heller får prøve å glede meg på deres vegne hvis dere merker forbedringer kjappere enn meg osv.. Og evt oppmuntre de som føler det går tregt. Alle er jo forskjellige på sånt! Men, dere må gjøre som dere føler for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LetThemEatCake:

Gratulerer med 2årsdagen! :) Kos dere!

Endret av Appelsinpiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tack så mycket Appelsinpiken! :nigo: Jag gjorde världens peneste tårta! Jag har slitit med den hela dagen och jag har gjort allting från grunn (utom syltetöj..). Jag är så stolt, haha. :danse: Kolla in marsipanen! Jag har färgat marsipanen i två olika färger och sedan skurit ut hjärtan som jag kavlat in i resten av marsipanen.. Den var GOD! (Den är för övrigt väldigt rosa i verkligheten, men bilden blev blek) Vi la till 2 lys och några marsipanrosor etteråt också.. :)

post-33636-1265827727_thumb.jpg

Jag kan ju vara först ut med målene mine här då. :) Jag har gått ned 0.3kg på 3 dagar, helt OK synes jag.

Vikt: 59.0

Midja: 67

Höft: 88

Rumpa: 93

Lår tjockaste delen: 52

Lår smalaste delen: 38

Överarm tjockaste delen: 28

Överarm smalaste delen: 21

Bröst: 89

Under bröst: 72

Många siffror, men ändå.. :P Ska man göra något ska man göra det på riktigt!

Endret av LetThemEatCake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kake - og den så veeldig god ut! Så flink du er til å bake :) Håper dere har hatt en vellykket dag.

Så var det målene da. Vet ikke om jeg har målt helt riktige plasser, men sånn nogenlunde iallefall!

Midjen; 66

Hoftene: 88

Rumpa: 98

Største del lår: 56

Smaleste del lår: 40

Bryst: 84

Under bryst: 71

Overarm største del: 27

Overarm smaleste del: 23

Har dessverre ikke fått skaffet meg vekt enda, men når jeg veide meg i julen lå jeg rundt 59,60. Vil tro jeg er ca. 60,61kg nå.

I morgen blir det forhåpentligvis en time spinning - men var litt sent ute med å booke så er foreløbig fullt.. Hvis det ikke blir noe ledig så blir det tur i skogen med kjæresten, og litt styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bedre sent enn aldri!

Vet jo ikke helt om jeg har tatt mål på riktig plass, men det er ihvertfall riktig kroppsdel :fnise:

lår: 45

arm: 27

stumpen: 65

Mage: 72

I dag er det styrketrening på planen! Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vet inte riktigt än. Hade tänkt styrketräna på morgonen men jag vaknade så sent. Nu är det kjempefint väder så jag ska ta en promenad med kameran tror jag. :) Sedan blir det kanske både rockring och styrketräning..? Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...