Såpeboble Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #721 Del Skrevet 1. desember 2010 eg har hatt en kjempebra treningsøkt i dag!! 15min trappemaskin 40 min Core med stor ball (time med instruktør) 60 min boksing med instruktør Det var min første gang på begge timene, så kommer vel til å være stiv og støl resten av uka, men pyttsann! Hadde masse energi og ga jernet - spesielt på boksinga! Kjempegøy!!! Følte meg så kul og sterk og "fit"! Ble ekstra spennende da den store sterke boksetreneren tok tak i meg bakfra og førte kroppen min foran sin fra side til side for å lære meg å dukke for motstanderen Fikk faktisk veldig lyst å begynne på boksing nå!!! Har forresten kjøpt meg varm jakke i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. desember 2010 #722 Del Skrevet 2. desember 2010 Kjære er både aktiv bokser og instruktør for studentene her i byen! Hun har bokset siden vi flyttet hit i 2001! Så bra med varm jakke, det trengs virkelig for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 7. desember 2010 #723 Del Skrevet 7. desember 2010 eg har hatt en kjempebra treningsøkt i dag!! 15min trappemaskin 40 min Core med stor ball (time med instruktør) 60 min boksing med instruktør Det var min første gang på begge timene, så kommer vel til å være stiv og støl resten av uka, men pyttsann! Hadde masse energi og ga jernet - spesielt på boksinga! Kjempegøy!!! Følte meg så kul og sterk og "fit"! Ble ekstra spennende da den store sterke boksetreneren tok tak i meg bakfra og førte kroppen min foran sin fra side til side for å lære meg å dukke for motstanderen Fikk faktisk veldig lyst å begynne på boksing nå!!! Har forresten kjøpt meg varm jakke i dag også! Oi,oi dette hørtes spennende ut Er det en fast time? Håper du koser deg masse i syden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #724 Del Skrevet 13. desember 2010 Oi,oi dette hørtes spennende ut Er det en fast time? Håper du koser deg masse i syden Ja, det var ganske spennende faktisk Det er fast boksetime, men ikke med denne treneren, dessverre... Du må bli med en gang! Var herlig med sommer og sol, men kaos på jobb i dag! Nesten 100 nye mail og likemange telefoner som må tas.. God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #725 Del Skrevet 13. desember 2010 Oi,oi dette hørtes spennende ut Er det en fast time? Håper du koser deg masse i syden Ja, det var ganske spennende faktisk Det er fast boksetime, men ikke med denne treneren, dessverre... Du må bli med en gang! Var herlig med sommer og sol, men kaos på jobb i dag! Nesten 100 nye mail og likemange telefoner som må tas.. God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. desember 2010 #726 Del Skrevet 13. desember 2010 He, har du begynt med boksing!? Kult! Det er forresten ikke mandag. Det er, eh, søndag nr. 2 på rad. *in denial* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 13. desember 2010 #727 Del Skrevet 13. desember 2010 Åh, boksing høres kjempekult ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. desember 2010 #728 Del Skrevet 19. desember 2010 God morgen, og i tilfelle jeg ikke rekker det senere: god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2010 #729 Del Skrevet 23. desember 2010 GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #730 Del Skrevet 23. desember 2010 Hallo jenter! (har enda ikke fått multisitaten til å virke her hjemme, så skriver heller et fellesinnlegg..) Det blir lenge mellom hver gang jeg skriver her inne nå, men håper jeg ikke blir gjemt og glemt likevel GOD JUL TIL DERE ALLE!!!!! Holder på med siste ryddings her i huset før den store dagen. Nå gjenstår det bare å pynte treet og spise julegrøt med familien i ettermiddag Koselig med jul! Snart kommer en kamerat innom med julegave, så jeg har satt frem twist og småkaker på bordet allerede. Tror jeg begynner å bli "konete"!! Har ikke fått trent på mange uker, fikk en skade i foten som satte en stopper for det, dessverre. Men litt godt med treningsfri også, har trengt all den tiden jeg kunne få til juleforberedelser! Har ikke fått veid meg på 2-3 uker heller... Kan ikke si jeg gleder meg til akkurat DEN opplevelsen på nyåret ! Men, men. Man skal kose seg i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå