Pingting Skrevet 24. juni 2010 #421 Del Skrevet 24. juni 2010 Det ble en mellomting - go'brisen og gled, men fullstendig i stand til å jobbe uten alt for store smerter dagen etterpå ooooooh, lunsj-shopping, så stas! Og mer impulsshopping etterpå, du verden - du er jo proff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 25. juni 2010 Pastasalat Det tror jeg jammen jeg må lage i morgen! Jeg synes også det går greit å se fotball hvis man ser sammen med andre som ikke er så interessert. Men hvis jeg ser sammen med sambo så er det dødskjedelig, for da får jeg ikke lov å snakke Nei, jeg liker best å bare se resultatet etterpå, uten å se kampen Hihi, kjenner til det der;) Det ble en mellomting - go'brisen og gled, men fullstendig i stand til å jobbe uten alt for store smerter dagen etterpå ooooooh, lunsj-shopping, så stas! Og mer impulsshopping etterpå, du verden - du er jo proff! Høres bra ut:) Ja, shopping er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #423 Del Skrevet 25. juni 2010 I går regnet det, så da ble det innetrening. Gikk 10-12 minutter på stepmaskin og hoppet over på 30 min sykkel da jeg begynte å gå lei av å "gå i trapper". Kjedelig maskin den der stepmaskina! Etterpå tøyde jeg lenge ut og dro hjem. Lange treningsøkter er ut :gjeiper: I dag hadde jeg store joggeplaner,men det regner enda så får se hva det blir. Har gått ned 600gram på to uker forresten..Hehe, det går altså litt saktere nå som jeg ikke er med i ned i vekt lenger, men fint at det fortsatt går rette veien likevel I dag skal vi kjøpe marinert ytrefilet av svin på kiwi til 14,90 og ha bakt potet og grønnsaker til. Kunne tenke meg å bake grønnsakene i ovnen med hvitløk og annet snadder,men har ingen ideer akkurat nå. Hmmm.. 2,5 timer igjen til helg! Kjenner jeg har mer lyst å sitte på kg enn på jobb akkurat nå, men trøster meg med at jeg sikkert ikke er den eneste God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. juni 2010 #424 Del Skrevet 25. juni 2010 Du er på ingen måte den eneste..... Hørtes ut som en kjempegod middag dere skal ha! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 25. juni 2010 #425 Del Skrevet 25. juni 2010 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. juni 2010 #426 Del Skrevet 27. juni 2010 *sent ute* GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #427 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei jenter! Har hatt en herlig helg! Vi snakker togtur, øl, hjemmelaget sjokolade (kjøpt fra en liten lokal sjokoladefabrikk), brownies, solskinn, park, restaurant, bowling, kino, fjelltur og bading! Skulle ønske helga hadde flere dager! Men det blir iallefall en rolig dag på jobb i dag. Har ingen møter eller avtaler, så skal bare kose meg med vanlige arb.oppgaver i eget tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. juni 2010 #428 Del Skrevet 28. juni 2010 Kjempefint helg du har hatt Du hadde forresten rett ang. den sangen vi snakket om: Fra filmen: Burger King: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #429 Del Skrevet 29. juni 2010 Hihi, sitter her og nynner på den sangen nå, jeg "I am womaaaaan" I går hadde jeg helt sinnsykt lyst på sjokolade. Det verste var at vi faktisk hadde ca 300 gram av godsakene i hus, noe som gjorde det hele meget verre... Min første tanke da lysten kom var "jaja, litt kan vel ikke skade, nå har jeg jo vært så flink de siste månedene.." Problemet er bare at på lørdag ble det godis, på søndag ble det fjelltur med tilhørende kjeks og kvikk lunsj.. Så hvis mandagen også skulle havne i godiskategorien ble det snart lørdag hele uka og kort vei tilbake til en usunn såpeboble. Så jeg bestemte meg for å stå over. GAHHHH SÅ VANSKELIG DET VAR!!! Jeg VISSTE jo at den lå der på øverste hylle i kjøkkenskapet. Jeg VISSTE at jeg enkelt kunne strekke meg opp etter den, rive av papiret og kjenne den søte, fyldige massen smelte i munnen. Og jeg VISSTE at det var forbuden "frukt".... Hmfr. Først tok jeg meg et glass vann. Det hjalp ikke. Så tok jeg meg en kopp te med to suketter. Det hjalp ikke. Deretter spiste jeg en nektarin. Det hjalp kanskje bittelitt. Så spiste jeg 8-10 mandler. - og samme antall rosiner. Og så var søtsuget borte!!! :) Noen timer senere spiste jeg vannmelon og nektarin med litt vaniljekesam i tilfelle søtsuget skulle komme tilbake. AH, jeg elsker vaniljekesam! I dag blir det jogging :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2010 #430 Del Skrevet 29. juni 2010 Så flink du var!!!! Jeg tror jeg må lese dette innlegget i morra, jeg har nemlig fortsatt vært uflink i lange tider hva gjelder sjokolade. Men etter den hemmelige bursdagsfeiringen i kveld, er det andre regler også her i gården!! for at FlinkeSåpeboble vinner også fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. juni 2010 #431 Del Skrevet 29. juni 2010 Woho, flinkis! *bøyer seg i støvet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2010 #432 Del Skrevet 29. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 29. juni 2010 Så flink du var!!!! Jeg tror jeg må lese dette innlegget i morra, jeg har nemlig fortsatt vært uflink i lange tider hva gjelder sjokolade. Men etter den hemmelige bursdagsfeiringen i kveld, er det andre regler også her i gården!! for at FlinkeSåpeboble vinner også fremover!! Så snillt! Gleder meg til å lese hvordan bursdagsfeiringa ble i dag! Woho, flinkis! *bøyer seg i støvet* Thank you, thank you I dag gikk det atskillig mye bedre med sjokoladefristelsene. Jeg ga sambo den ene sjokoladen, så nå er det bare en 200 grams uåpnet plate som ligger der. Og der ligger den godt- iallefall frem til lørdag Dagens trim ble jogging sammen med en venninne Spiste cottage cheese og frukt toppet med vaniljekesam (men ikke den magre varianten-den ordentlige er ti ganger bedre :gliser:) med goood samvittighet til kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. juni 2010 #434 Del Skrevet 30. juni 2010 Du er jammen flink å kontrollere sjokoladesuget Sjokolade i huset er jo nesten selvpining Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #435 Del Skrevet 30. juni 2010 Har hatt en flott start på dagen! Stod opp 0550 (altfor tidlig, i know, men det er verdt det når man først har våknet ) slukte et knekkebrød med peanøttsmør (vips var både karb,fett og proteinbehovet dekket!)og kjørte avgårde mot Elixia og PT. Vi kjørte markløft og en litt annen variant av knebøy (se ned i bakken istedenfor opp i taket og lene seg litt mer fremover- skulle vissnok være bedre for kropp og sjel ellerhvadetnåvar :gjeiper:)Resten av økten ble viet til intervalltrening i gymsalen... Jeg haaaater intervall i sal (fordi det er så slitsomt...)! Måtte løpe til en punkt på gulvet, ta i bakken, løpe tilbake, løpe til et punkt lenger borte, ta i bakken, løpe tilbake osv osv. 4 min løping, 1 min pause osv. Fikk virkelig valuta for pengene i dag, ja. Eller, PT sa faktisk at jeg kunne få denne timen gratis Takket såklart ja til det Etterpå tok jeg meg en dusj og brukte hårkur mens jeg satt i steambadstua helt alene og tenkte på alt og ingenting. Avsluttet det hele med frokostblanding med cultura med pæresmak- Elixia spanderer jo frokost frem til kl 09 (?). Og nå sitter jeg her på kontoret og oppdaget at jeg ikke har et eneste møte i dag heller. Herlig med ferieperioder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juni 2010 #436 Del Skrevet 30. juni 2010 Det hørtes ut som en fantastisk (slitsom) start på dagen! Men så utrolig deilig å ha det gjort da! Kos deg på jobb! (Jeg har forresten handlet frukt og sunne ting på vei til jobb i dag, så veien tilbake til sunnheten er påbegynt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 1. juli 2010 (Jeg har forresten handlet frukt og sunne ting på vei til jobb i dag, så veien tilbake til sunnheten er påbegynt...) Så bra! Jeg driver med det samme, tok med salat til lunsj i dag og spiste cottage cheese og frukt til frokost. Så får vi se om jeg fortsatt er like sunn når godtedagen kommer Jeg våknet med en kraftig gangsperre i lårene etter treninga med PT i går. Følte jeg gikk som en cowboy til jobb i dag! Får trøste meg med at siden musklene tydeligvis har brutt sammen i løpet av natta så betyr de at de nå jobber med å bygge seg sterkere slik at lårene mine blir strammere. *lov å håpe* Torsdag i dag! Snart helg! Skal spise middag hjemmefra i dag, så nå sitter jeg her og lurer på hva slags minigave jeg kan ta med til barna i huset. Hmm.. hm.. Kanskje jeg må lage en egen tråd om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #438 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) I dag har jeg en av mine late dager. Stod opp kl 06 og hadde planer om å trene før jobb. Problemet var at jeg hadde lyst til å jogge, men i nabolaget er det bare store,stygge bakker og asfalt.. Ikke optimalt for en amatørjogger.. Så jeg tenkte jeg burde dra ned på Elixia på kondisjonsmaskinene i stedet. - Det burde jeg.... Til helga kanskje.. Så ble det til at frokosten og påkledningen ble utsatt fordi jeg satt og stirret tomt ut i luften og lurte på hva jeg skulle gjøre. Så slo jeg på tven og pcen og da var det gjort! Sitter her i sofaen enda, men burde jo vært på jobb allerede! Sukk.. Skal visst bli strålende vær her i dag også, så skulle ønske jeg hadde bilen og fri og venner som også hadde fri, så kunne vi alle dratt på stranda istedenfor! Neste buss går om 30 min.. Orker ikke engang gå på jobb! Kan bli interessant å se hvordan denne dagen går ;P Endret 2. juli 2010 av Såpeboble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. juli 2010 #439 Del Skrevet 2. juli 2010 Lazy summer days? Satser på det går greit når du først kommer i gang! Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #440 Del Skrevet 2. juli 2010 Hehe, ja noe må det være, for jeg eier ikke arbeidslyst akkurat nå! 9 minutter igjen til bussen går, jeg burde iallefall gå på badet å pusse tenner før jeg må gå. Og helst pakke treningsbagen så jeg kan dra å trene etter jobb. Mye burde,burde her i dag! Håper din fredagsmorgen er mer produktiv enn min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå