Gå til innhold

I would rather die standing, than live on my knees!

TittTitt

Anbefalte innlegg

Man gjør det gjennom NAV eller noe, jeg pleier alltid å søke på google :fnise: Du må ha pinkodene til MinID tilgjengelige

Det er vel deilig å være ferdig med undersøkelsen kan jeg tenke meg.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåw Kospia :kose:

Jeg føler det er helg jeg. Men det er fordi jeg ikke har vært hjemme. Igår spiste jeg og M oreo kake hos moren hans, hun hadde bursdag, også kjørte M meg til en venninne, sov der i natt. Typen hennes er så flink å lage mat, hellane så god mat jeg har fått :sikle: Igår hadde han laget salat med kylling. Da hadde han bare salat oppi en bolle, stekte kylling. Også skjærte han vekk maisen på maiskolbe og stekte de, det er vist mye bedre enn vanlig mais. Også lade han en slags dressing av pesto og rømme. Og hadde bønner og soltrørkede tomater oppi, og blandet alt. Det var bare døds godt.

Idag skulle vi egenltlig ha kalkun, men siden vi ikke fant det i butikken så ble det nokke biff greier. Han stekte de, lagde hjemmelaget hvitlkøksbaguett med tomatskiver på som han hev inn i ovnen, også en salat med en eller annen god pestodressing som han blandet inn i salaten. Herregud så godt. No er jeg så mett.

M skulle egentlig være hjemme med en kompis for å se film, men så kom de og hentet meg hos venninnen min for å kjøre meg hjem. Det var jo utrolig snilt. :rødme:

Imorgen er det jobb, også lønningspils :bolledeig: Det gleder jeg meg til :hoppe:

NATTA godtfolk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å bo med en gutt :sjenert:

Jeg er laget for sånt, tror jeg :ler:

Jeg og M har ikke vært sammen lenge i det hele tatt, men gu så jeg kunne bodd med han. Jeg tenker på han hele tiden og har bare lyst å klemme på han. Det er alt for tidlg å bo sammen da, men jeg kan no ønske.

Jeg bare savner det å komme hjem fra jobb og si hei til kjæresten min, eller si hade når jeg går på jobb. Spise middager, kvelds og frokost. Eller savner å susse kjæresten hade, gå ut å være med venner også komme hjem i trygge omgivelser. Det har jeg så lyst til å oppleve med M :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det går så bra for dere to da :rødme:

Hva driver du med ellers for tida? Har du fått svar på prøven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg påtar meg å være velkomstkomité for Cho. :velkommen:

Jeg får lyst til å være forelsket når jeg leser innleggene dine TittTitt. Er kjempeglad på dine vegne. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis :sjenert:

Hei soola mi. Du har vært savnet her inne!!:))

Ja det er helt supert å være nyforelsket, det er kjempe gøy. Jeg klarer bare ikke stoppe å tenke på han jeg. Han er bare så deilig på alle områder :lur:

Jeg har kjempe lyst å gå på guns and roses konsert. Tror jeg må kjøpe billetter jeg. Skal spørre om M vil være med, ellers finner jeg vel noen andre å gå med. Må oppleve de. Har jo mange bra sanger. Skal du Kitten?

Jeg har ikke fått svar på prøven, satser på at den er negativ. Det må den jo være! Ellers skjer det svært lite her. Jeg jobber fordet meste og elsker jobben min. Kunne ikke fått det bedre. De jeg jobber med er akkurat som min lille familie, de er bare helt super og jeg er blitt gla i nesten alle der. Jeg er egentlig en veldig åpen og ærlig person, så de fleste på jobben kjenner til meg og mine ting. Ikke alt da, men. Men på lønningspilsen så snakket jeg mye med en dame jeg jobber med. Super dame. Vi kom inn på dette med at jeg alltid er så trøtt og sliten og lite energi. Og da sa hun "men det er jo ikke så rart med alt det du har gått gjennom". Da gikk det nesten opp for meg at det kan være grunnen at jeg har vært helt tappet for energi. De siste årene har vært veldig vonde år, pluss jeg har hatt mye stress da jeg og min eks bodde sammen. Han slet vel mer enn vi trodde, og jeg brukte jo hele meg på det. Jeg var med han i mange timer igår, og kjørte han til sykehuset. Det går ikke noe bra med han, men håpåer han klarer å ta imot hjelp no:) Jeg fikk også høre at jeg hadde endret med mye etter jeg og M ble sammen.

Assisterende avdelingsleder sa til meg at jeg hadde forandret meg kjempe mye, og at jeg var blitt så ordentlig. Hahaha, hun ble helt sjokkert over at jeg ikke slo meg løs når vi var ute. Men det har jo ingenting med M å gjøre, jeg var bare ikke i humør på lønningspilsen. Så neste fest DA skal jeg slå meg hardt løs, danse på bordet og vise hun at jeg ikke er ordentlig :ler:

Ellers kommer min godeste venninne til Bergen i helgen. Hun flyttet fra byen for å studere sykepl, og har ikke sett hn på 3 mnd. Jeg gleder meg sånn til det :bolledeig:

Ja, også har hunden min fått løpetid. Var bare tilfeldig at jeg oppdaget det. Av og til pleier jeg å gå gjennom kroppen henens for å se at alt er normalt. Da ser jeg på føttene, ørene, magen og alt. Og da så jeg at hun var kjempe opphovven nedentil. Jeg ble kjempe bekymret og måtte ringe litt rundt, trodde hun hadde fått en infeksjon eller noe. :ler: Så no er hun blitt kvinne, og jeg er kjempe stolt :nigo: Men har ikke sett noe til at hun har blødd da, men er ikke sikkert man kan se det vis hun vakser seg godt og sånt. Litt ekkelt, men.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg skal på konserten. Er ikke helt min type musikksmak, og billettene er jo ganske dyre. Altså jeg vet ikke helt hvor mye de koster, men jeg regner med de er ganske dyre.

X for at prøven er negativ. Når får du resultatet?

Du får slå deg skikkelig løs neste gang det er lønningspils ja. :ler:

I helgen skal jeg på kino med ei venninne. Vi skulle egentlig denen helgen som var, men det ble ikke noe av.

Har ellers lite å si. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alt bra med deg? Skal du noe morsomt i helgen. For meg er det helg allerede. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du søte Kitt :kose:

Internetten hjemme er litt fucket :sur:

Igår var jeg på Donkeyboy konsert, også var Lars Vaular der. Det var kjekt :nigo: Men det var sånn åpen aldergrense der, så de som var over 18 sto på sånn inngjerdet område, og det var langt fra seenen, også hadde de ikke høytalere der vi sto, så vi hørte dritt dårlig. Dårlig opplegg. Også likte jeg ikke Donkeyboy noe særlig. De var litt merkelig. Venninnen min trodde de var fra USA, M trodde de var fra Sverige og jeg trodde de var fra Danmark. :fnise: Men de er vist fra Drammen.

Idag er det John Olav Nilsen Og Gjengen, og DET gleder jeg meg til :hoppe: Jeg gleder meg så utrolig mye!:):))

Ellers har jeg fri helt til mandag. Neste uke har jeg sagt ja til mange vakter, har bare fri 1 dag, så det blir litt tungt, men men. Går fint med meg ellers. Litt oppgitt over kjærligheten og lurer egentlig på om det faktisk finnes ærlige folk her ute. Virker som samfunnet har blitt helt anderledes. Eller det har blitt helt anderledes. Det blir bare mer og mer løgner i forhold, mer flørting med andre og mer utroskap. Det skremmer meg litt og gjør meg litt trist. Kjempe redd for at M skal skuffe meg, så tørr ikke slippe han helt inn. Jeg har en mur rundt en liten del av hjerte mitt. Hadde jeg sluppet han inn der tror jeg faktisk at jeg hadde elsket han. Det er noe med han som jeg aldri før har opplevd. Jeg kan feks gå på jobben og tenke på han, og få tåre i øyekroken for han gjør meg så gla. Jeg er så gla i han, men jeg bare tørr ikke. Jeg er så redd for å bli såret..

Hunden har enda løpetid, hehe. Tror hun av og til er litt premenstruel, noen ganger så er hun litt sur. Det er litt søtt syntes jeg :fnise: Hun har fått ny medisin for øyet sitt, som hun skal bruke i 1 mnd, så skal vi på kontroll igen. Kansje hun må opperere øyelokket.

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Jeg er ikke så stor tilhenger av Lars Vaular. Kanskje fordi jeg så et intervju med ham hvor han sa: "Det er kanskje slik, på en måte, liksom, tror jeg, muligens..." og jeg liker folk som klarer å uttrykke seg. Han ble jeg bare frustrert av å høre på.

Donkeyboy er jeg heller ikke så stor tilhenger av. Synes ikke musikken deres er spesielt bra. Den er ikke dårlig, men helt ok og ikke noe mer enn det.

Hvordan var det på John Olav Nilsen og Gjengen? Jeg håper du koste deg masse. :jepp:

Det er ofte litt tungt å si ja til mange vakter på jobb, men kjempedeilig når man har gjenomført dem. :)

Skjønner godt at du er redd for å bli såret av M, men du kan uansett ikke vite hva som kommer i fremtiden. Det beste du kan gjøre er å nyte tiden nå. For tenk om du ikke blir såret?

X for at hunden din ikke må operere.

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Med meg går det bra. Har vært på kino og sett "An Education" med noen venninner. Det var en ganske grei film. Det er en sånn film som man ser om man vil slappe av med noe som ikke er helt hjernedødt. :popcorn:

Har også vært på kafe med noen venninner, og det var koselig.

I dag har jeg ikke noen andre planer enn å gå en tur i :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått med meg at du har dagbok, TittTitt :sjenert: Men noen sier bedre sent enn aldri?? :nigo:

God søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Appi :):)

Kitten, jeg er enig med Lars'e gutten. Han er ikke sååå flink, men jeg er så gla i hip-hop at det veier litt opp. Og Donkeyboy er ikke noe jeg sitter på av meg selv for å si det sånn. Men John Olav Nilsen og Gjengen var griserå!!! Jeg har vært på endel konserter, mange sånne små og mange store i roskilde, men jeg digget John Olav Nilsen, det var så rått. Jeg daset og danset og hadde det såå gøy. Men han har ikke så mange sanger, så kosnerten var over når det nesten hadde gått 1 time. Men de fikk en 5'er og det er jo kjempe bra.

Jeg er gla i nye filmer, så skal sjekke ut an education :)

Har du lest BT? Vel. De som kjenner meg litt fra før, vet jo at jeg gikk på skole, og hadde eksamen i Januar. I november ca, fikk vi vite av læreren at vi kansje måtte vente til juni for å ta eksamen, og at vi ikke fikk ta den da i januar. Men siden vi allerede var begynt på skolen og hadde undervisning, så søkte vi inn om vi kunne få et unntak og å ta eksamen i januar. Det var greit det, og vi gikk opp til eksamen og fik karakterer og bestått og alt. Men så plutselig no er de ikke godkjent allikavell. Siden noen av klassekameratene mine gikk ut i media, så kan det være vi slipper å ta den på nytt, men jeg vet ikke.

Eneste jeg vet er at jeg har fått vitnemåle tmitt med godkjent eksamen og karakter, sendt inn papirene mine til yrkesoppl'ringen og fått svar om at jeg kan ta fagprøven om 9 mnd. Jeg forholder meg til det, så får jeg heller bare se om jeg må ta eksamen på nytt, men da kommer jeg til å slite.

Jeg gleder meg så sykt til å fortelle familien at jeg har gått og tatt meg en utdannelse uten at de vet om det, det skal bliiii å gøy å se reaksjonen deres når vi sitter på resturang, så sier jeg plutselig "og forresten, jeg er no utdannet helsefagarbeider" :fnise:

Deilig med solvær. Jeg skal jobbe ut uken til søndag, men har fri på torsdag, tror jeg og M skal på fjelltur da.

No er det fiskegrateng til middag, vaske klær og slappe av :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok morsomt å se uttrykket til de når du avslører det ja ;)

Har du gjort noe morsomt i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flinke, utdannede sola mi :klemmer:

Ufattelig teit gjort av de som gjorde det med eksamenen deres, håper de skjerper seg og godtar den dere allerede har tatt.

Hva er argumentet, liksom? Nei denne eksamenen er tatt på feil tid på året, så da er den ikke gyldig? Tull og vas.

Hei og hopp din eplesopp! :klemmer:

Endret av Cho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe søt du er Cho :kose:

M kommer på besøk snart, jippiii. Måtte bare spre litt kjærlighetsglede :bolledeig::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det skikkelig klein stemning på jobben. Og jeg kjenner jeg er rimelig sinna selv. Hver enkelt av brukerene må jo søke inn til forvaltningen om de kan få hjelp til personlig hygiene, hjelp til handling, hjelp til alt ret og slett. Som jeg har nevt tidligere, så har ikke i feks lov å gå innom butikken å kjøpe et brød hvis brukeren mangler det, pga de ikke har vedtak om handling. Sykt ja! Ihvertfall, vi har en bruker som er over 100 år, og hun har no fått avslag fra forvaltningen om å få følge til tannlege/lege ol. HELLU?!

Jo mer jeg tenker på helsevesenet i Norge, jo mer sint blir jeg :sur: Jeg vil absolutt ikke bli gammel, tror det må være en av de største fryktene jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...