Gå til innhold

I would rather die standing, than live on my knees!


TittTitt

Anbefalte innlegg

Jeg har fått time no til sjekk av livmorhalskreft, skummelt! Jeg har ikke noe lyst, men jeg må jo, tilfelle det er noe. Er litt skummelt :sjenert:

Vofsen min er 1 år idag :bolledeig: Har kjøpt leke og snop, skulle også kjøpe hundeøl, men det hadde de ikke der.

Jeg har det godt, syntes det er så fantastisk deilig med regn. Skulle aldri tro jeg ville bli så gla for regn. Hadde paraply med meg idag, men brukte den ikke engang, var så deilig å kjenne regnet:)

Forresten, de ringte fra østlandet idag ang den jobben jeg har søkt på, og de skulle ringe på mandag og ha sånn intervju med meg gjennom tlf. Wiiiiii :hoppe: Tenk om jeg får jobben? Da flytter jeg. Weeee, rart. Det er ingenting som binner meg til å bli her, så hvorfor ikke prøve noe helt nytt?

Jeg er litt skuffet og om dagen. Har funnet ut at en har løget til meg, og det er ikke kjekt. Er litt skuffet egentlig, men :sjenert: Men jeg orker ikke anstrenge meg noe om det, så det går bra. Men syntes sånne hviteløgner er greit, det gjør jo alle. Men når folk lyger bevist da reagerer jeg litt. For mange år siden var det en venn som virkelig gikk bar ryggen min og løg til meg, men jeg skjønner mye mer enn det folk tror, så hun ble virkelig tatt på sengen. Jeg tilga hun aldri og vet ikke om jeg kommer til å klare å tilgi hun, men hun prøvde hardt å ordne opp igjen i vårt vennskap. En skjelden gang får jeg en melding fra hun, men jeg orker ikke ha noe med hun å gjøre. Jeg setter ærlighet og sånt veldig høyt, og når folk missbruker det så og si på det sterkeste, da er det ikke noe utvei sytnes jeg. Kansje jeg er slem og hard og streng, men hvorfor skal jeg være venner med en jeg ikke vil stole på? Selvfølgleig, jeg har møtt hun ute og jeg har snakket med hun, men bare sånn overfladisk. På løgner som er veldig stor løgn og utroskap er noe jeg aldri aksepterer. Utroskap som i fysisk og psykisk. Jeg ser ikke på eksen min med samme øyne som jeg gjorde før han var utro. Alle syntes han bare var døds deilig, og det var han vel og. Sånn typsik damemagnet, men jeg ville aldri vært tiltrukket av han igjen. Jeg setter hardt mot hard jeg :fnise:

No skal jeg dusje, ta hårkur og barbere meg fra topp til tå, da føler man seg suberfresh, også skal jeg gå tur med hunden og spise middag.

Er spent på tlf intervju på mandag :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose: TittTitt

Så flott at du bestilte deg time, flinke deg :kyss:

Grattis med dagen til vofsen :hund:

Krysser alt jeg har og håper du får den jobben, forstår godt at du er spent :)

Venninner/bekjente som går bak din rygg og lyver eller snakker stygt om deg er ikke en virkelig venn spør du meg. Slike folk ønsker jeg ikke å ha som mine venner :nei: Skjønner godt at du er skuffet og lei deg, det hadde også jeg blitt.

Ha en super helg TittTitt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er litt spent på den timen, Kospia. :) Takk for det. Du og må ha en fin helg :kose:

Jeg trodde jeg gjorde sånn på facebook at folk jeg ikke var venner med kunne sende meg meldinger, men det hadde jeg vist ikke. Skjønner ikke, syntes jeg husker jeg gjorde det? :klø: Jeg har ihertfall fått enda en melding fra en eller annen. Jeg vet ikke, jeg. Jeg skal ikke si noe til M. Han er i syden, og jeg vil bare han skal ha det gøy der og slappe av, han er bare vekke en uke, så jeg sier det heller når han kommer hjem.

Har vært på butikken og kjøpt ørret, naaaam jeg gleder meg til å spise, det er så godt. Og med masse sitron og rømme :sikle:

Er deilig at snøen har forsvunnet, jeg og hunden har gått på tur og det var koselig. Hun har hatet å gått på slike "lange" turer når det har vært snø, og jeg har også hatet og hatt hun med, var så mye salt ute. Det er ikke helt bra for de små potene hennes.

Eksen min har vist blitt den kunstneren og har malt og malt og stått på. Jeg har alltid vist han kom til å nå langt, men no gikk ting så fort. Han har hatt 2 utstillinger i byn, og allerede fått tilbud på malerier. Han kommer vel til å tjene gode penger på det der vil jeg tro :) Er bare fint det, han fortjener å endelig finne noe han liker:)

Skulle ønske jeg hadde hushjelp, eller en kokk. Vil ikke begynne å lage middag, men jeg må. Sette på poteter no :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh deilig søndag :)

Jeg har laget sandwich, ristet skive, purre, tomat, bacon og speilegg. Nam:) Og kaffe.

Hunden har fått frokost og no fikk hun en pølse, godbit. Hun elsker de :)

Senere idag får jeg besøk av venner, skal lage middag. Håper de har med noe godt :lur: Jeg sa jeg lagde middag og handlet inn til det, så fikk de avtale seg imellom om å ta med drikke, dessert og snacks :) Fin deal det da, eller? Jeg har ikke så masse penger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh deilig søndag :)

Jeg har laget sandwich, ristet skive, purre, tomat, bacon og speilegg. Nam:) Og kaffe.

Hunden har fått frokost og no fikk hun en pølse, godbit. Hun elsker de :)

Senere idag får jeg besøk av venner, skal lage middag. Håper de har med noe godt :lur: Jeg sa jeg lagde middag og handlet inn til det, så fikk de avtale seg imellom om å ta med drikke, dessert og snacks :) Fin deal det da, eller? Jeg har ikke så masse penger :sjenert:

Guri, så deilig frokost! Mmm, fikk helt vann i munnen!

Høres ut som en koselig dag du har i vente! Det fortjener du :) Ikke bry deg om de dumme facebook-meldingene, tydeligvis en som er ute etter å lage kvalme. Sykt barnslig spør du meg!

Kos deg masse med venner, god mat og drikke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åh, deilig søndag, holdt jeg på å si :fnise: Føles ut som søndag. HAr fri idag, deilig! No har jeg laget meg omelett med masse gressløk, purre og hvitost, og 2 ristede skiver, appelsinjus og kaffe :nigo:

Har noen morsomme gullkorn som en på jobben printet ut fra en bok som heter gullkorn fra pasientjournalen tror jeg. Det er raporter som sykepleiere, omsorgsarbeidere, assistenter osv som har skrevet. Er bare skrevet feil, så blir hele setningen kjempe morsom, haha :ler:

- Pasienten har tidligere vært aktiv, men har nå gått over til rollen som husmor.

- Fikk beskjed om at hjertet var bra, men at hun skulle komme tilbake dersom hun ble bevisstløs.

- Iblandt har pasienten det bra, iblandt verre. Iblandt har hun det ikke bra i det hele tatt.

- Pasienten snakker ikke norsk, forøvrig frisk

- Pasienten er gift og har 5 froske barn.

- I dag til lunsj får pasienten akutt diarè.

Hahahahahaha :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Her har det skjedd mye siden sist jeg var innom.

Hvordan gikk intervjuet? Jeg håper det gikk bra, og at du får jobben. Blir spennende å flytte til ny by. :jepp:

Er stolt av deg som bestilte time. Du har kanskje vært inne nå? Vet ikke hvor lang tid slikt tar, men er i alle fall kjempestolt. Du er tøff!

:ler: av gullkornene! De var morsomme. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: TittTitt

:ler2: jeg blir jo sulten av å lese om all den gode maten du lager

Hvordan går det med deg da? Har du vært på noen tur nå i påska?

:ler2: av gullkornene, mange artige kommentarer her ja :ler2:

Håper du har en fin påske :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

GOD PÅSKE :)

Jeg og M har visstnok tre venner til felles på facebook (inkludert deg). :opplyser:

Ble så nysgjerrig i går da jeg så statusen din. :jepp:

Ble du narret 1. april forresten? Jeg ble ikke det, og ikke narret jeg noen heller.

Har du hatt en fin påske så langt? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har dere? Da kjenner du han kansje da :fnise: Verden er liten gitt. Ja vi ble sammen. Men tenker noen ganger at vi ble sammen under feil tid, eller hva jeg kan si. Var mye som skjedde og jeg fant ut av en del ting som sjokkerte meg helt. Missforstå meg rett, jeg er kjempe gla for at vi har blitt sammen, men noen ganger ønsker jeg det skjedde under andre forhold. Han er bare helt fantastisk, men tror jeg vil ha litt vansker med å stole helt på han den første tiden. Jeg tror jo ikke han hadde vært utro eller noe, og er ganske trygg på at no når vi er blitt et par at han ikke er sånn som er den typiske mannegrisen :ler: Når ting ble vanskelig med meg og M og vi ikke skulle treffes mer, så var han den typen som kunne surfe med engang etter andre jenter osv. Det gjør meg litt kvalm, for føler han kansje kan gjøre sånt no og, men tror ikke han er den typen når han er i et forhold. Da tenker jeg sånn surfing på nettet for å se på damer, vise seg fram på web-cam osv. Han ene eksen min var sånn, men han var jo utro og, så.. Kjenner at ting som jeg har opplevd henger igjen, og det plager meg litt. Jeg har jo vokst masse på de siste 6 årene, har hatt 2 forhold der de jeg var sammen med egentlig var stygge med meg. Jeg kom liksom alltid som nr 2 når det var andre jenter. Hvorfor jeg aksepterte det vet jeg i grunn ikke.

Men pga de tingene som har skjedd no som M har fortalt meg gjør at jeg blir litt nervøs i magen, men samtidig stoler jeg på han, så jeg må bare holde meg i den tankebanen at han ikke er slik. Så vil jo tiden vise liksom. Ting kommer alltid fram uansett. Jeg snakket med en god kollega som jeg jobber med, og hun sa at sannheten kommer fram uansett hva, og det er vel egentlig sant.

Men jeg er veldig glad, det er jeg. Føler meg veldig heldig og han er god mot meg, tror han er i et "jeg må vise Titten at hun kan stole på meg og at jeg liker hun". Og det er jo bra. Men han har kun en sjanse med meg, og driter han på leggen så stikker jeg. Han er super herlig og duller med meg, og fy faen så fin han er. Sant Idnar? Hun hadde sett han når han hadde vært på jobb, og hun syntes han er fin :fnise: Og det er jo bra. Men han har kun en sjanse med meg, og driter han på leggen så stikker jeg.

Jeg syntes bare det er teit at ting man opplever, som er så vonde at de sitter så hardt igjen. Ihvertfall når det er 10 år siden jeg opplevde en sterk ting, så skulle jeg liksom tro at tankene ville forsvinne. Men jeg vil vel sikkert alltid ha det sånn, være usikker på meg selv og mitt utseende og alltid føle jeg ikke er god nok eller pen nok. Men jeg er no skjønn, så jeg får leve med det :sjenert:

Jeg ble ikke lurt, takk gud for det. Første gang på flere år jeg ikke har blitt lurt, hahaha. Jeg går fem på på alt, så jeg er bare gla ingen lurte meg. Kan være M lurte meg, han pleier å lure meg, også glemmer han å si at det var tull :fnise:

Han kommer ut her no :rødme: Så jeg får vel krype i dusjen. Men ville bare innom og si hei og god påske, har fri imorgen, så da skal jeg inn til dere og hilse på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG!! :hoppe:

Men det er ikke helg for min del. Jeg skal jobbe tidlig helgen. Men er kjekt det, sparer sikkert litt penger på det og. Lønningen har vi fått idag, og nesten alt er forsvunnet igjen. Lurer på hvor alle disse regningene kommer fra. Jeg har sendt melding til N og sagt at han må sette inn penger til meg no. Han skylder meg ca 14 tusen, og vi har avtalt at han skal betale litt hver mnd. Men har ikke fått noe enda. NAV som ikke gjør jobben sin skikkelig.

På mandag skal jeg til legen for å ta den der prøven, og jeg gruer meg sånn. For det første så er det kreft prøve, og for det andre så skal jeg spre beina til fastlegen min. Vil at M skal være med og, men er jo ingenting han kan gjøre allikavel. Jeg bare gruer meg :sukk:

Idag har jeg egentlig en avtale med en venninne om å gå på standup show, men tror ikke jeg orker. Har vært et helv*te på jobben, mildt sagt. Folk har vært sure, gretne og ikke brydd seg såmye og stemningen var ganske kjip idag morres. Og det har vært sykdom, dvs enda fler brukere på oss. Jeg kom ikke inn før over 12, måtte sluke i meg kaffe, skrev nokke raporter og ordnet noe papirer, slukte noe mat og kjørte ut igjen. Ryggen min verker og er skikkelig vond. Er litt irritert på jobben no, eller ikke jobben, men enkelte som jobber der. Noen er så slaskete, driter i ting og sånt. Mange pasienter har sånn komunikasjonsbok og vi kviterer på et skjema når vi har gidd medisin og sånt, og da ser man hvem som har vært der. Og i det området jeg går, er det de samme som går i gjen. 2 av de er skikkelig slaske. De gjør kun det som er helt nødvendig som å gi medisiner og lage mat. De gidder aldri gjøre andre ting. Selvom det ikke står på oppdraget av vi skal gjøre det og det, så går det an å tenke litt? Hvis jeg ser at bossbannet er fult, så tar jeg med meg bosset og tar i ny pose. Eller vis alle tallerkner, glass og bestikk er skittent, da setter jeg på oppvaskemaskinen. Eller hvis kjøkkenbenken er skitten, så tar jeg no en klut med litt spraysåpe og vasker over. Hvorfor skal de tingene være så vanskelig? Skjønner det bare ikke. Og dette er pasienter som er litt demente og som gjerne ikke klarer å ta inn i oppvaskemaskinen eller andre ting.

Jaja, jeg skal prøve å ikke la meg irritere :sjenert:

Idag har jeg og hunden gått en tur vi ble anbefalt av en jeg jobber med, men jeg fant ikke helt veien, så vi gikk oss vill :ler:

I kveld skal jeg lage god middag. Tror det blir godt. HAr kjøpt løvtynn kyllingfilét, som jeg skal dyppe i mel, salt og pepper, så skal jeg steke de og bacon, så har jeg salat med fetaost som har lagt i hvitløk og med aioli :sikle: Gleder meg, håper det blir godt. Så skal jeg se serier eller film og slappe av. Legge meg tidlig.

For noen dager siden drømte jeg at eksen kjøpte påskeegg til meg :ler: Det er første gang i år at jeg ikke har fått påskeegg, det var litt rart. Kunne jo ha kjøpt et til meg selv, men det blir ikke det samme. Da jeg bodde med N, fikset jeg alltid påskeegg selv, men var han som la tingene oppi og gidde det til meg. Haha. Men jeg fikk julesokk av M, så jeg må være fornøyd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det GU og celleprøve du skal ta? I så fall er det heldigvis fort over, hvis det er din første gang, så si i fra, så tar sikkert fastlegen litt mer hensyn, og forklarer hva han/hun gjør

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg filmet hunden min når jeg har vært på jobb. Sitter å ser på den no. Vil liksom vite hva hun gjør på. Foreløbig bare sover hun. Men siden filmen er på mange timer, 7 timer kansje, så går det treigt og det er vanskelig å spole litt og litt framover. Blir spennende å se utover i filmen hva hun finner på når hun er våken :ler:

Etter jeg og M ble sammen så ser jeg litt lite til han, haha litt rart egentlig. Eller lite og lite, har jo vært med han. Er sikkert bare jeg som er vandt med å være med kjæresten hele tiden siden jeg bodde med forrige. Også er ikke M sånn som sier "jenten min" osv. Han har ikke sagt/skrevet det engang. Jeg vil jo høre det sånn litt ihvertfall, av og til. Er jeg rar da? :sjenert:

Tror ikke han tenker noe over det. Igjen er det bare jeg som er vandt med hvordan eksen var. Jeg savner ikke eksen min på den kjærlighetsfronten, jeg er kjempe gla for at jeg er med M, han er bare super! Men jeg savner å bare bli løftet på og få høre "ååååh jenten min", eller få en god morgen melding som starter med det.

Jeg er en håpløs romantiker og tenker alt for mye på slike ting. Det må jeg stoppe med. Men.. Men.. :fnise: Jeg tenker på M hele tiden og jeg blir fremdeles kjempe nervøs når han ringer, eller når jeg skal ringe han, eller når jeg er med han. Jeg blir veldig flau når vi skal kysse og ha sex og syntes alt bare er kjempe flaut. Jeg er skikkelig nervøs, skulle egentlig ønske det gikk over no. Har jo vært med han i 6 mnd, så burde jo blitt vandt med dette. Men jeg er så forelsket :rødme:

Han inviterte meg opp til han, han skal spille med kompiser og drikke litt øl, så sa han at jeg kunne sove der og låne bilen hans på jobb imorgen. Men de blir sikkert litt sene ikveld, også er ikke han så ofte med de kompisene på den måten, så da skal jeg la de være i fred. Blir liksom ikke det samme med en guttekveld med øl og xboks også er det en jente med.

Jeg skal egentlig være med en venninne idag. Skulle være med hun igår og, men herregud så sliten jeg er. Må være noe gale med meg. Det er sikkert pga jeg kommer til å teste positivt på celleprøven jeg skal ta på mandag. Neida, men sant. Er det noe som går? Snakket med en før idag, og hun sa at hun og var kjempe trøtt for tiden, og det var moren hennes og, og mange av hennes venninner. Jeg sover normalt og spiser normalt, så kan være jeg har mangel på noe. Skal spørre om blodprøve når jeg skal til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, no gruer jeg meg til legetimen imorgen. Jeg har lyst å avlyse :sjenert: Jeg lå lenge våken igår kveld og gruet meg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh taaakk:):):kose:

Jo, det gikk jo fint, var ikke vondt i det hele tatt. Men en utrolig ubehagelig situasjon. Jeg kommer til å bytte fastlege. Jeg hadde med meg urinprøve også, da fikk jeg beskjed om at det ikke var nødvendig å gjøre noe med den. Også spurte jeg om å få ta en blodprøve for å sjekke at alt var som det skulle være. Er ganske slapp og sliten hele tiden, så sa han noe som velkommen i klubben eller noe. Asså hallo? Jeg ville ikke spurt om det med mindre jeg følte for å få ta en slik prøve. Jeg er hele tiden slap, trøtt og jævlig, svimler ofte, når jeg reiser meg kan ting gå litt rundt osv. Føler meg bare slapp hele tiden. Jeg sover normalt og spiser normalt. Så sa han at vi kunne ta en blodprøve fr å sjekke jernet, men da timen var over sa han hvor mye jeg skyldte han og ingenting om blodprøven. Da tenker jeg bare "dette gidder jeg ikke, jeg bytter lege". Han er snill og alt liksom, men han tar meg ikke seriøs. Er ikke første gang han sier at jeg ikke trenger å ta blodprøve vis jeg spurte om det.

Undersøkelsen der nede var bare fæl. Kledde av meg og sto der som den idioten, satt meg oppi stolen og klarte ikke puste. Jeg har skikkelig vansker med å la menner se på meg der nede og fikle der. Er bare veldig ukomfertabelt å være naken der forran andre uansett hvem det måtte være. Jeg har jo gjort det før, for mange år siden, men det er anderledes no. Jeg måtte virkelig kjempe for å ikke begynne å gråte. M tilbydde seg selv å være med,og jeg er så utrolig gla for det. Jeg kom ut til gutten min, og hunden min, og da begynte jeg å gråte. Var bare godt å ha M der. Han bare holdt meg i hånden og var god.

Han er helt super. Han er bare så utrolig snill. Det er så vanskelig å forklare, men ting han gjør og sier - han er ubeskrivelig. Han bryr seg masse om meg. Er gla jeg har han :sjenert:

Men hvoran bytter man fastlege egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...