Gå til innhold

I would rather die standing, than live on my knees!


TittTitt

Anbefalte innlegg

Mannfolk asså!!! :kjefte:

En må ta en sjanse med å gå inn i et forhold.. det er aldri 100% sikkert på at det kommer til å holde, men en må jo bare prøve.. Det brude jo han oxo vite hvis han virkelig er glad i deg på den måten og liker deg. Håper virkelig at dere finner ut av det og at du får det godt uanset hvordan det ender.. Sånn som nå har du det jo ikke godt.. Du får kanskje stille han et ultimatum?? Jeg vet ikke.. Har liksom ikke helt vært borti det der..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter. Jeg har sagt til han at jeg ikke kan se han no. At han må finne ut hva han vil. Og han sier han ikke er klar for forhold no. Men jeg klarer ikke fortsette heller, med å vente på han. Sjansen er så altfor stor at smerten blir verre. Selvom den er helt jævlig no. Har vært hos min søster no og kjempet lenge med å ikke gråte. Med engang jeg kom inn hjemme, så knakk jeg helt sammen. Det gjør bare så vondt :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Jeg tror det er riktig av deg å si klart i fra hvor du står, og deretter gi ham litt albuerom. Det er vanskelig å finne ut hva man selv vil når noen hele tiden skal si hva de synes du bør gjøre. Så jeg mener du handler riktig nå. :jepp:

At det er slitsomt og frustrerende for deg har jeg ingen problemer med å forstå. Ikke prøv å la være å gråte. Få det ut! Tro meg, det hjelper.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vanskelig å ikke snakke med han. Jeg drømmer bar eom at han skal si at kommer til meg og virkelig vil bli sammen med meg. Men det kommer ikke til å skje. Har vært i denne situasjonen før, og jeg kjenner igjen tegnene liksom. Føler meg bare ikke god nok og dum.

Vet det er godt å få det ut, og det gjjør jeg. Tårene bare triller. Er ganske vondt å miste den man har så sterke følelser for.

Har jo komt meg gjennom det før, og er sikkert mange gutter som vil ha meg. Men jeg vil ha en som ikke vil ha meg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vanskelig å ikke snakke med han. Jeg drømmer bar eom at han skal si at kommer til meg og virkelig vil bli sammen med meg. Men det kommer ikke til å skje. Har vært i denne situasjonen før, og jeg kjenner igjen tegnene liksom. Føler meg bare ikke god nok og dum.

Vet det er godt å få det ut, og det gjjør jeg. Tårene bare triller. Er ganske vondt å miste den man har så sterke følelser for.

Har jo komt meg gjennom det før, og er sikkert mange gutter som vil ha meg. Men jeg vil ha en som ikke vil ha meg :sukk:

Sånn er det dessverre noen ganger. Det beste er å akseptere det, og godta at man har null kontroll over andre sine følelser så man kan i hvert fall ikke skylde på seg selv for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titten min! :troest: Bare vær sterk og tenk at du er fantastisk uansett hva han bestemmer seg for!

:opplyser: Det er mange mennesker som er gla i deg! Fler enn du tror! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: TittTitt,ikke enkelt dette

Kanskje litt vanskelig, men tenk på det at hvis han ikke har følelser/er redd for å binde seg så er det bedre å kutte han ut.

Du vil vel ikke være sammen med en som ikke er 100% glad i deg?

Som er usikker på om han har gjort det rette og ikke helt vet hva han vil?

Nei, du fortjener så mye bedre TittTitt. Vær sterk og ta vare på deg selv.

Ønsker deg alt godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det Idnar, men det er liksom ikke det samme :tristbla:

Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har skikkelig vondt, nettop pga jeg vet han har de samme følelsene tilbake. Er liksom derfor det er så jævlig, jeg sitter her og vet at han virkelig liker meg. Faen Titt, du er så dum :slår:

Vet det ikke er noe jeg kan gjøre, og jeg skulle stoppet dette for lenge siden. Skulle aldri latt det gå så langt. Følelsene mine utviklet seg mye fortere enn det jeg hadde planlagt og jeg har så mange følelser inni meg som jeg aldri før har følt.

Har nesten lyst å bare kaste opp, for jeg har så vondt i magen :sur: Titten drikker seg en øl og gråter. Har lyst å ringe til noen, men får det ikke til. Føler meg så teit og liten. Er så mange som har sagt til meg at dette kom til å skje. Vil liksom ikke at de skal ha rett.

Vondt og trist!

:frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener Titt!

Og det er ikke helt det samme, men hvis du prøver å fokusere på de positive tingene, så hjelper det! (snakk om å kaste stein i glasshus :fnise: har ikke akkurat vært så sterk på det området på noen dager)

Sikkert litt dumt spørsmål, menne.. hva sier moeren til M oppi alt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg tenke positivt? Eller hva skal jeg tenke? Jeg har ikke snakket med henne om det. Eneste jeg har sagt er at jeg tror vi kommer til å bli sammen og at følelsene er gjensidig og at han gjør meg lykkelig, og det sa jeg til 2 andre på jobben. Sa vi var sammen, siden M sa det. Men; så mente han det vist ikke :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Vanskelig!

Kan desverre ikke komme med noen gode råd ang. positiv tankegang. Er litt for negativ selv akkurat nå til å komme på noe. :tristbla:

Eneste jeg kan gjøre er å sende over en :klemmer: og en :klem: og en :kose: og en :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titten! Har ikke funnet boka di før nå jeg! Dum som jeg er trodde jeg ikke at signaturen din var en link! Dumme teite meg :kjefte:

Så trist å høre at du har det vondt for tiden. Det synes jeg virkelig ikke noe om!! Skjønner at det kan være vanskelig å tenke positivt akkurat nå... Men du kommer deg gjennom dette vet du. Det er jeg 100% sikker på!

Klemmer på du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare fint du fant meg til slutt, lille Bergenser. Ja det er trist. No føles det ut som jeg har vært på hardfylla i noen uker. Som da jeg var på roskilde eller i Agia Napa. Ikke sovet i natt, får ikke spise, bare gråter :tristbla: Fått snakket med en venninne på tlf i sted, det hjalp litt. Men når vi legger på, så er det det tilbake til tankene. Har ikke hatt det så vondt på aldri så lenge. Syntes dette suger big time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ikke var en god idé å si ja til at han kunne komme ut til meg etter jobb idag. Han er ferdig i 19 tiden, og kommer litt før 20. Vet jeg bare vil sitte igjen her å gråte meg ihjel og ha det helt jævlig når han går. Men hvordan skal jeg avvise gutten jeg er madly in love with? :sukk:

Jeg har prøvd å gjøre ting idag, men det har ikke vært lett. Har vært ute med hunden og lekt litt med henne. Ellers har jeg sikkert snart fått trykksår på ass'en og gråtet hele svartehavet pluss litt til.

Kjærlighet suger. Mannfolk suger. Titten suger.

Jeg er så redd for hva som kommer til å skje. M vil være med meg, han har ikke lyst å ikke treffe meg mer. Jeg vil at han skal kjempe for meg, men det gjør jo han ikke - han er jo ikke interessert i meg på den måten. Han sier han savner meg og at han er veldig gla i meg. Han sa veldig. Ikke bare gla. Han sier og at han ikke vet om det vil endre seg. Arg. Skal jeg risikere å fortsette å være med han, oppføre oss som kjærester, la følelsene utvikle seg, og jeg kansje vil ende opp med å elske han, også få slengt i tryne igjen at vi ikke blir sammen? Da blir alt mye verre. Men det er så vondt å ikke være med han.

Det føles så utrolig feil å ikke være med han :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille hunden min skal til dyrelegen imorgen :sukk: Er litt nervøs jeg :sjenert: Hun har alltid hatt problemer med øynene, ihvertfall det ene, kommer ofte slim der osv. Men no har hun fått en pitteliten rødlig prikk, akkurat som en liten kvise. Og jeg er super nervøs for at hun har fått kreft. Får helt vondt i magen av å tenke på dyrelegen imorgen. En venninne av meg som er sykepleier så på det, og hun sa det ikke var kreft, og at det ikke ville blitt sånn, men at det kansje kunne være en fett-klump. Håper bare det vil gå bra, jeg! :sjenert:

Ellers er det så koselig på jobben, er så gla i det stedet. Jeg får så masse komplimanger hele tiden. Hører ganske ofte og nesten hver gang jeg er på jobb at jeg er så skjønn og sjarmerende :sjenert: Jeg gjør ikke noe for at de skal si sånne ting heller, alt jeg gjør er bare å snakke masse og sier mye rare ting.

Idag har jeg blitt flørtet med masse av sånne arbeidsgutter. Ikke riktig menn enda, de var vel ganske unge. Ihvertfall under 30.Den ene var sånn bossbil-mann. Han ville bære meg sånn at jeg slapp å gå i snøen. Men jeg sa jeg klarte å vente de 5 minuttene de holdt på. Er ikke akkurat en drøm å bli bært av en bossbil-mann :ler:

Så har jeg kjøpt ny shampoo og balsam, varleeenge hos frisøren. Gidde meg god service. Hun så meg i hodebunnen og strøk meg i håret for å se om hun kunne finne det beste produktet til meg. Hun anbefalte meg til og med et produkt som var på tildub. Sånn super tilbud, og det var jo bra:) Så skal jeg ta litt solarium etter hvert, og farge håret svart. Da blir Titten fin. Tror jeg kler svart hår, har ihvertfall fått mye oppmerksomhet når jeg har svart hår. Er ikke ute etter oppmerksomhet egentlig, jeg vil bare føle meg fin :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trr ikke det hadde blitt noe problem at han der bossmannen hadde båret deg, Titt! Bare se her! De er vant til å bære ting, og sånn! :fnise:

Koselig at du har det så bra på jobb! :jepp: Det fortjener du, vennen! :klemmer:

Men...kordan gikk det i går? Kom M innom på besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, han kom han. Var koselig det. Elsker jo å være med han. Han klemmte no masse på meg koste på meg og sånt. Men ingen sex, det vil jeg ikke. Eller jeg vil, men ja. Siden jeg skulle til dyrelegen med hunden idag, så kunne jeg låne bilen hans. Han dro på fjellet idag, så har sovet hos han igår. Igår var han bare super rar, fikk sånne rare vibber fra han. Men han var vist bare sliten fra jobb sa han. Men var så og si ingen kyssing eller noe. Men han sa at jeg bare hadde satt i sofaen med hendene på fanget og vist ingen interesse. Og det gjorde jo jeg og. Jeg ville jo at han skulle vise meg at han likte meg :sur: spurte han da vi la oss om han ikke likte meg lengre. Da sa han at han likte meg like mye som han alltid har gjort.

Jeg blir veldig sånn redd og nervøs at folk ikke liker meg når ting er rart. Du merker liksom slike vibber, sant. Men han jobber 12 timer skift og hadde vist vært på jobb med en bitch som klagde på alt han gjorde.

Slike ting har veldig mye med fortiden min å gjøre. Mye jeg har opplevd som ødelegger mye for meg, og jeg syntes det er dumt. Jeg vil jo ikke være sånn usikker, sant. Jeg vil aldri føle meg god nok når det gjelder andre gutter. Men det er pga visse personer som jeg har hatt i mitt liv. Alltid var andre mye finere enn meg og mer sexy og bla bla.

Når det gjelder M, så føler jeg på en måte at jeg har mistet han. Men samtidig ikke. Jeg vet at det er jeg som styrer dette, er opp til meg. Jeg kan si at jeg ikke vil treffe han mer vis ikke han blir sammen med meg, og han sier det er teit at jeg sier slike ting.

Har også fått masse meldinger fra N. På veggen min på fb og inboksen. Den ene var litt mer "drøy" enn den andre. Han vil også komme å besøke meg i den nye leiligheten min.

No skal jeg snart til dyrelegen med voffsi. Litt nervøs jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra hos dyrlegen :klemmer:

Håper det går bedre med deg og M, jeg forstår begge sider av saken her, det er mange som ikke vil hoppe inn i et forhold, men som vil se ting litt an og se om det er liv laga.

Samtidig så forstår jeg veldig godt at du stiller et ultimatum nå, slik at du ikke blir mer såret enn nødvendig. Du har jo egentlig to valgmuligheter, du kan avslutte alt nå, eller så kan du velge å vente til M er klar. Og det hjelper sannsynligvis ikke at du "presser" på han for å kjappe seg for å svare.

(litt rett på sak her) :sjenert:

Ha en fin fredag ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh:) Setter stor pris på tilbakemelding =) Jeg og skjønner begge sin side i dette greiene her. Men jeg er så utrolig følsom og herregud så jeg liker han. Jeg er blitt så mye gla i han, og er kjempe red jeg vil ende opp med å elske han, også få vite da at han ikke vil ha meg på den måten. Da er jeg fucked up altså. Men er jo på en måte verdt det også. Men jeg er bare redd :sjenert:

skjønner at det er skummelt å hoppe inn i et forhold. Han er jo ganske ung og da, han er 20 år, og var sammen med eksen 4 år. Jeg og er redd for å binne meg, har blitt veldig såret før og redd for at det skal skje igjen, og hadde absolutt ingen planer om å få slike følelser på lang,lang tid. Men så traff jeg M og ting utviklet seg ganske intenst, og da tenker jeg at det er dumt å la en så god sjanse slippe unna fordi vi ikke tørr. Håper bare han finner ut hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...