Gå til innhold

Menn som fantaserer om å få seg pikk i rompehullet


Gjest Black viking

Anbefalte innlegg

Sytepave. Ingen her har forsøkt med noen slags hersketeknikk, men når du sier "er det så vanskelig å forstå?" om noe som er direkte og beviselig _feil_, så synes jeg ikke du fremstår som så smart. Eller det er mulig du ikke behersker ord og begreper så bra.

Det har ingenting å gjøre med om du FØLER deg slik eller ikke FØLER deg slik. Hvis en homse "føler seg" heterofil så blir han ikke det av den grunn. I det øyeblikket du fantaserer om andre menn, så har du en litt annen legning enn en mann som aldri gjør det. Det gjelder selv om du BARE fantaserer, og ikke ønsker å gjøre noe annet. Dette sier seg selv, og det er direkte tåpelig å forsøke å protestere på det. Men - som en annen sier over her - det at legningen DIN (gitt at DU fantaserer om andre menn) er litt annerledes enn min (jeg har, såvidt jeg kan huske, aldri fantasert om andre menn i seksuell sammenheng) trenger ikke bety at du er mindre hetero enn meg i praksis. Men du _er_ mer bifil enn jeg er, fordi du TENKER på andre menn.

For å bruke "dine" ord: Herregud - er det mulig at dette kan være så vanskelig å forstå?

Endret av Rimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sytepave. Ingen her har forsøkt med noen slags hersketeknikk, men når du sier "er det så vanskelig å forstå?" om noe som er direkte og beviselig _feil_, så synes jeg ikke du fremstår som så smart. Eller det er mulig du ikke behersker ord og begreper så bra.

Det har ingenting å gjøre med om du FØLER deg slik eller ikke FØLER deg slik. Hvis en homse "føler seg" heterofil så blir han ikke det av den grunn. I det øyeblikket du fantaserer om andre menn, så har du en litt annen legning enn en mann som aldri gjør det. Det gjelder selv om du BARE fantaserer, og ikke ønsker å gjøre noe annet. Dette sier seg selv, og det er direkte tåpelig å forsøke å protestere på det. Men - som en annen sier over her - det at legningen DIN (gitt at DU fantaserer om andre menn) er litt annerledes enn min (jeg har, såvidt jeg kan huske, aldri fantasert om andre menn i seksuell sammenheng) trenger ikke bety at du er mindre hetero enn meg i praksis. Men du _er_ mer bifil enn jeg er, fordi du TENKER på andre menn.

For å bruke "dine" ord: Herregud - er det mulig at dette kan være så vanskelig å forstå?

Nå ble jeg litt usikker, er det forskjell på legning i praksis og følelsesmessig legning. Når du sier "mer bifil enn jeg er", indikerer du at du også er litt bi, om ikke i praksis, men i hodet?

Eller for å snu på det, antyder du at Gutt87 er hetero, men bare ikke like mye som deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Det er vel klart at den individuelle seksualiteten er altfor mangfoldig og flerdimensjonal til å kunne plasseres entydig på en skala, men samtidig så er en sånn skala nyttig, ikke minst fordi den kan holde oss fra å søke entydige definisjoner der sånne ikke er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha en fantasi om det vil ikke si at man er biseksuell.

Jeg vil si at man faktisk må ha sex med samme kjønn å like det for å bli betegnet som biseksuell, selv om jeg ikke er noe fan av alle disse båsene som noen er ivrige på å putte personer oppi.

Så du mener at alle mennesker er hetero fram til de har sex med en person av samme kjønn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente85: Det der er den mest imponerende ikke-forståelsen av et utsagn jeg noen gang har sett, tror jeg. Hvor i all verden tar du det VG-forside spørsmålet fra?

MikeWaters: Det er jo nettopp det at det ikke er entydig eller snevert som er poenget mitt. INGEN, bortsett fra ekstreme unntakt, er 100% homofile eller heterofile. Og derfor kan man helt uproblematisk, i en "vitenskapelig" sammenheng, si at omtrent alle er bifile. Men det er jo meningsløst å kalle en person for bifil hvis han/hun aldri har hatt en tanke om det annet kjønn, ikke sant? Selv om det skulle vise seg at vedkommende var - et tenkt tall for eksemplets skyld - 99% prosent hetero og 1% homo - så vil jo personen "for all intents and purposes" være heterofil. (Igjen - tallene og prosentene er bare en illustrasjon for at alle befinner seg et sted mellom to ytterpunkter - de er IKKE ment for å henge seg opp i.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat fått ny kjæreste, og vi har et feiende flott og nyforelsket sexliv. han er nok helt hetero, tror jeg, men vi har allerede snakket om en situasjon der han blir tatt i rumpa mens han knuller meg. fordi hans fantasier hovedsaklig dreier seg om å få objekter inn der, og ikke menn, tror jeg for så vidt ikke han er så veldig bi. uansett ville det ikke gjort meg det spor usikker. en mann som er trygg på sin egen seksualitet er jo bare kjempesexy. og jeg syntes disse objektene i rumpa var eklere enn tanken på å skulle ha en mann til i sengen; det ble straks mer opphissende og spennende for meg. dessverre ser det ikke ut som det blir noe av, blir så forferdelig eksklusiv og monogam når jeg er forelsket... :rødme: :fnise:

et generelt stort ja til mennesker som tør å utforske gleder uavhengig av fordommer - så lenge det ikke skader andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant det du sier der, Rimmern.

Men da mener du man kan gå urifra at vi er en plass på en skala fra 0-100%?

Isåfall er jeg enig i det, sånn rent teoretisk.

Det jeg mener er at en sånn skala ikke eksisterer i dageligtale, om noen spør en annen om sin leging så svarer han/hun jo enten hetero/bi etc.

Derfor mener jeg det blir mer rett å si at en person ikke er bi selv om den personen kan fantasere om det motsatte kjønn. Jeg gikk utifra at det i denne tråden dreide seg om tanker om samme kjønn en gang iblandt og ikke hele tiden.

Endret av Gutt87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kåt mann
Jeg fantaserer bare ikke om det, men opplevde det igjen i helga, det er det diggeste jeg har opplevd ever! Dama digger at jeg får oppleve dette, hun elsker å se meg oppleve slik nytelse og se meg bli helt hysterisk av orgasme:) Dama sugde meg, mens jeg ble knulla i rompa av en kamerat:) Var helt sikker på at jeg skulle daue da orgasmen kom, jeg eksploderte i den sykeste serieorgasmen jeg noen gang har opplevd! Alt svartnet helt, mens jeg mistet all kontroll og stønna og skrik som en gal, mens jeg følte at orgasmen ingen ende ville ta!

Garantert. det blir heller ikke siste gangen...

Deilig. skulle vært en tråd her kun for oss homsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
MikeWaters: Det er jo nettopp det at det ikke er entydig eller snevert som er poenget mitt. INGEN, bortsett fra ekstreme unntakt, er 100% homofile eller heterofile. Og derfor kan man helt uproblematisk, i en "vitenskapelig" sammenheng, si at omtrent alle er bifile. Men det er jo meningsløst å kalle en person for bifil hvis han/hun aldri har hatt en tanke om det annet kjønn, ikke sant? Selv om det skulle vise seg at vedkommende var - et tenkt tall for eksemplets skyld - 99% prosent hetero og 1% homo - så vil jo personen "for all intents and purposes" være heterofil. (Igjen - tallene og prosentene er bare en illustrasjon for at alle befinner seg et sted mellom to ytterpunkter - de er IKKE ment for å henge seg opp i.)

Jeg hører deg mann, og er vel egentlig enig i dette :)

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21
Deilig. skulle vært en tråd her kun for oss homsene...

Ja, det er så sykt digg å kunne nyte hva to gutter gjør med hverandre. Det ender alltid opp med helt hysteriske orgasmer for meg, ikke mye stemme igjen etter en slik natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Jente85: Det der er den mest imponerende ikke-forståelsen av et utsagn jeg noen gang har sett, tror jeg. Hvor i all verden tar du det VG-forside spørsmålet fra?

MikeWaters: Det er jo nettopp det at det ikke er entydig eller snevert som er poenget mitt. INGEN, bortsett fra ekstreme unntakt, er 100% homofile eller heterofile. Og derfor kan man helt uproblematisk, i en "vitenskapelig" sammenheng, si at omtrent alle er bifile. Men det er jo meningsløst å kalle en person for bifil hvis han/hun aldri har hatt en tanke om det annet kjønn, ikke sant? Selv om det skulle vise seg at vedkommende var - et tenkt tall for eksemplets skyld - 99% prosent hetero og 1% homo - så vil jo personen "for all intents and purposes" være heterofil. (Igjen - tallene og prosentene er bare en illustrasjon for at alle befinner seg et sted mellom to ytterpunkter - de er IKKE ment for å henge seg opp i.)

Har du noen kilder som beviser dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Ja, det er så sykt digg å kunne nyte hva to gutter gjør med hverandre. Det ender alltid opp med helt hysteriske orgasmer for meg, ikke mye stemme igjen etter en slik natt:)

Å ja, vet selv hvor sykt godt det er å få en stiv en bak.

Masse kjekke menn i Oslo i går også, Worldwide Mr. Gay. Skulle likt å endt opp på et heftig nach-spiel med noen av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken nord
Å ja, vet selv hvor sykt godt det er å få en stiv en bak.

Masse kjekke menn i Oslo i går også, Worldwide Mr. Gay. Skulle likt å endt opp på et heftig nach-spiel med noen av dem...

Hot.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke man kan kalle seg 100 % hetero hvis man drømmer om å få en stiv en i bakdøra....samme som om jenter skulle ha drømt om å bli slikka av ei jente, vil jeg tro ?

Kunne overhodet ikke tenke meg å se to gutter drive på.....fullstendig turn-off for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen kilder som beviser dette?

Stort sett det meste som finnes av literatur, materiale og empiri innenfor psykilogien de siste 20-30 årene. Les og lær.

Det er helt greit å være kunnskapsløs eller å ikke kunne noe om et spesifikkt tema - ingen kan noe om alt, og bare få personer kan veldig mye om et spesifikkt tema. Det som imidlertid IKKE er greit er å være kunnskapsløs OG påståelig, slik som et par stykker i denne tråden er. Det burde være en enkel ting å innrømme at man ikke noe om et tema, men jeg ser stadig at det later til å være veldig vanskelig for enkelte.

Endret av Rimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca26
Stort sett det meste som finnes av literatur, materiale og empiri innenfor psykilogien de siste 20-30 årene. Les og lær.

Det er helt greit å være kunnskapsløs eller å ikke kunne noe om et spesifikkt tema - ingen kan noe om alt, og bare få personer kan veldig mye om et spesifikkt tema. Det som imidlertid IKKE er greit er å være kunnskapsløs OG påståelig, slik som et par stykker i denne tråden er. Det burde være en enkel ting å innrømme at man ikke noe om et tema, men jeg ser stadig at det later til å være veldig vanskelig for enkelte.

Ja men jeg synes det er rart at det ikke finnes noen som kan være hundre prosent heterofil eller homofil, når det faktisk er en del som synes tanken på å ha sex med en med motsatt preferanse er kjempeekkelt. F.eks. Har møtt mange gutter som bare får kvalma med tanke på å gjøre noe seksuelt med en av samme kjønn, eller noen homofile menn som synes mus er ekkelt. Kan ikke tenke meg at de kan være 80% heterofile eller homofile?

Prøver ikke være påståelig her, men jeg skjønner ikke at du kan være så skråsikker når du sier at samtlige av oss er både og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Tror ikke man kan kalle seg 100 % hetero hvis man drømmer om å få en stiv en i bakdøra....samme som om jenter skulle ha drømt om å bli slikka av ei jente, vil jeg tro ?

Kunne overhodet ikke tenke meg å se to gutter drive på.....fullstendig turn-off for meg...

Jeg har aldri noen sinne drømt om å bli slikket av en annen jente. Tanken på det er bare helt absurd for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri noen sinne drømt om å bli slikket av en annen jente. Tanken på det er bare helt absurd for meg

Seksuell eksperimentering blir bare mindre og mindre tabubelagt. Det er like vanlig å ha hatt jentesex ( som jente ) i dag som å pusse tenna.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell eksperimentering blir bare mindre og mindre tabubelagt. Det er like vanlig å ha hatt jentesex ( som jente ) i dag som å pusse tenna.... :fnise:

Det er det sikkert.

Men du ville nok blitt overrasket om du fikk vite hvor mange av dine "heterofile" guttevenner som har prøvd guttesex også.

Menn treffes i smug og prøver guttesex på de utroligste plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...