Gå til innhold

Menn som fantaserer om å få seg pikk i rompehullet


Gjest Black viking

Anbefalte innlegg

Jeg er "stort sett" hetro men fantaserte lenge om å få pikk i rumpa.

Har utforsket på egenhånd med buttplugg og en minidildo. Var "godt/vondt" og veldig spennende.

Så dro jeg på homosauna. Traff kjekk mann med normal pikk, passe lang og tykk, god å ta i munnen. Vi forsøkte i et par timer, men jeg klarte ikke å ta den i rompa. Gjorde for vondt, den var for tykk.

Etter dette har jeg sluttet å fantasere om pikk i rompa, men en liten buttplugg er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gutt_*
Jeg er "stort sett" hetro men fantaserte lenge om å få pikk i rumpa.

Har utforsket på egenhånd med buttplugg og en minidildo. Var "godt/vondt" og veldig spennende.

Så dro jeg på homosauna. Traff kjekk mann med normal pikk, passe lang og tykk, god å ta i munnen. Vi forsøkte i et par timer, men jeg klarte ikke å ta den i rompa. Gjorde for vondt, den var for tykk.

Etter dette har jeg sluttet å fantasere om pikk i rompa, men en liten buttplugg er bra

Homosauna...spennende...

Hvor mange menn er det i en slik sauna vanligvis?

Fantaserer om å gå på et slikt sted jeg også.

Eller en "homoskog" eller treffsted ellers. Er det ikke bare å stille seg opp ved et grantre nesten, og dra ned buksa. Da kommer det en eller annen mann og knuller deg?

Har lyst på det jeg, men ikke en alt for grov en nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit: hadde jeg noen gang sett min kjære fått en stiv en opp bak så hadde jeg brekt meg noe så jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greit: hadde jeg noen gang sett min kjære fått en stiv en opp bak så hadde jeg brekt meg noe så jævlig.

Skjønner jo det om det hadde vært din kjære.... sikkert ikke bi han.

Men det foregår nå en gang slike sextreff blant homofile/bifile menn, ikke alle driver med det selvsagt, men noen.

Sånn er livet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo det om det hadde vært din kjære.... sikkert ikke bi han.

Men det foregår nå en gang slike sextreff blant homofile/bifile menn, ikke alle driver med det selvsagt, men noen.

Sånn er livet....

Det er helt sant. Jeg har ikke noe imot homofile og bifile menn, og syns de godt kan tute og kjøre på som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jeg_*
Det er helt sant. Jeg har ikke noe imot homofile og bifile menn, og syns de godt kan tute og kjøre på som de vil.

Tut og kjør!

Flere menn som kjører tog sammen....hvem er konduktør med fløyte og blåser det hele i gang egentlig?? :ler::ler:

Ikke noe galt med innlegget ditt Etheral, måtte bare quote deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kristine_*
Tut og kjør!

Flere menn som kjører tog sammen....hvem er konduktør med fløyte og blåser det hele i gang egentlig?? :ler::ler:

Ikke noe galt med innlegget ditt Etheral, måtte bare quote deg.....

Han som står fremst i "køen" har flagg og fløyte.

Han teller ned fra 5 og blåser det hele i gang.

Så starter toget..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne flytende aksen virker det som om mange sliter med. Det er ikke mye takhøyde som skal til før en mann automatisk stemples som homo/bi.

Det er godt mulig mange sliter med det, men det er ingent empiti som tyder på at seksuell legning er enten-eller. Alt tyder på at vi alle er et eller annet sted mellom to ytterpunkter, og hvor langt mot den ene siden man ligger vil naturligvis ha mye å si for hva man gjør, hva man liker eller hva man bare såvidt tør å fantasere litt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent praktisk, så vil det ovenstående si at en mann som såvidt fantaserer litt om andre menn men ikke vil gjøre noe ut av det, nødvendigvis er LITT mer til den ene siden enn en mann som blir kvalm bare ved tanken på andre menns pikker. Men det at man er litt mer til den ene siden enn en tilfeldig valgt annen person betyr jo ikke at man faktisk er bifil i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg undrer meg stort over en mann som innrømmer at han fantaserer om pikk innimellom, men som samtidig stritter imot hvis noen påpeker at han har en grad av bifilitet ved seg. Det er jo for pokker en bifil/homofil handling, og hvis du innrømmer at du fantaserer om det så må du vel kunne akseptere legningen din som den er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg undrer meg stort over en mann som innrømmer at han fantaserer om pikk innimellom, men som samtidig stritter imot hvis noen påpeker at han har en grad av bifilitet ved seg. Det er jo for pokker en bifil/homofil handling, og hvis du innrømmer at du fantaserer om det så må du vel kunne akseptere legningen din som den er?

Fantasier har ikke noe med legning å gjøre om man ikke ønsker å sette de ut i live på noe vis. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt21

Jeg fantaserer bare ikke om det, men opplevde det igjen i helga, det er det diggeste jeg har opplevd ever! Dama digger at jeg får oppleve dette, hun elsker å se meg oppleve slik nytelse og se meg bli helt hysterisk av orgasme:) Dama sugde meg, mens jeg ble knulla i rompa av en kamerat:) Var helt sikker på at jeg skulle daue da orgasmen kom, jeg eksploderte i den sykeste serieorgasmen jeg noen gang har opplevd! Alt svartnet helt, mens jeg mistet all kontroll og stønna og skrik som en gal, mens jeg følte at orgasmen ingen ende ville ta!

Garantert. det blir heller ikke siste gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer bare ikke om det, men opplevde det igjen i helga, det er det diggeste jeg har opplevd ever! Dama digger at jeg får oppleve dette, hun elsker å se meg oppleve slik nytelse og se meg bli helt hysterisk av orgasme:) Dama sugde meg, mens jeg ble knulla i rompa av en kamerat:) Var helt sikker på at jeg skulle daue da orgasmen kom, jeg eksploderte i den sykeste serieorgasmen jeg noen gang har opplevd! Alt svartnet helt, mens jeg mistet all kontroll og stønna og skrik som en gal, mens jeg følte at orgasmen ingen ende ville ta!

Garantert. det blir heller ikke siste gangen...

Heftig..... :)

Får lyst på dette selv :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Den dagen jeg har den minste fantasi om å oppleve noe slikt så kommer jeg til å sette meg ned med måpende munn og digre øyne, før jeg helt seriøst vil vurdere saks eller kniv...

God rumpetrolltråd igjen, gjest(er)! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi, "luringen", fantasiene våre er en del av oss, og det vi fantaserer om er en del av oss, enten den er liten (ikke interessant utenfor fantasiene/tankene) eller stor (noe man har lyst å sette ut i livet).

Fantasier har ikke noe med legning å gjøre om man ikke ønsker å sette de ut i live på noe vis. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å forstå?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent praktisk, så vil det ovenstående si at en mann som såvidt fantaserer litt om andre menn men ikke vil gjøre noe ut av det, nødvendigvis er LITT mer til den ene siden enn en mann som blir kvalm bare ved tanken på andre menns pikker. Men det at man er litt mer til den ene siden enn en tilfeldig valgt annen person betyr jo ikke at man faktisk er bifil i praksis.

TAKK! Endelig en person med nok hjerneceller til å forstå det åpenbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi, "luringen", fantasiene våre er en del av oss, og det vi fantaserer om er en del av oss, enten den er liten (ikke interessant utenfor fantasiene/tankene) eller stor (noe man har lyst å sette ut i livet).

Elsker hersketeknikken din :)

Jeg sier bare det at det ikke betyr at det må være en link mellom legning og tanker, og det tror jeg på. Sikkert ikke bare jeg som føler det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...