siebaeo Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #561 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvordan går det med deg? Hei du! Det går bra med meg! Tjukkere og tjukkere på midten, og føler meg ganske tung, men ellers er det ganske fint Håper det går bra med deg og! Hvodan gikk operasjonen?? Heia! Hvordan har helgen vært:)? Håper de låsningene har løsnet..hvis ikke så mmå du få de knekt..hadde jo mye av det jeg og for noen mnd siden Hei hei! Helgen har vært kjempefin! Skal ta en oppsummering i morra tenker jeg. Låsningene i ryggen har vært ganske snille egentlig, men nå er jeg litt sliten i ryggen og nummen i fingrene så jeg tror jeg skal legge fra meg macen for i dag og bare ligge rett ut.. Vil gjerne at noen skal knekke dem opp! Men må finne noen andre enn manuellterapeuten min som nekter å knekke på gravide.. Ellers er jeg i finfin form altså! Kommer sterkere tilbake i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. oktober 2010 #562 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. oktober 2010 #563 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei du! Det går bra med meg! Tjukkere og tjukkere på midten, og føler meg ganske tung, men ellers er det ganske fint Håper det går bra med deg og! Hvodan gikk operasjonen?? Operasjonen gikk bra den, så nå er jeg hjemme med verdens søtesnte samboer som er super snill med meg :rødme: Håper du får en flott natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. oktober 2010 #564 Del Skrevet 10. oktober 2010 Du kan knekkes hos Bekken og Barn i Hoffsveien på skøyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. oktober 2010 #565 Del Skrevet 11. oktober 2010 obobbb i din 39 uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2010 #566 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du kan knekkes hos Bekken og Barn i Hoffsveien på skøyen! Veldig fornøyd med knekkingen der Gikk til Cecilia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #567 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Operasjonen gikk bra den, så nå er jeg hjemme med verdens søtesnte samboer som er super snill med meg Håper du får en flott natt Godt å høre! Da er det bare å friskne litt til så kan prøvingen starte! Jeg er litt spent allerede jeg. Natta ble litt lite flott dessverre.. Indisk mat er herved satt på ventelista til magen har synket ned til normal posisjon igjen.. HALSBRANN delux hele natta! :dåne: Lurer på om jeg drakk ca en liter gaviscon i natt.. Du kan knekkes hos Bekken og Barn i Hoffsveien på skøyen! Hm.. kanskje jeg skal ringe dit.. obobbb i din 39 uke I KNOW!! :dåne: Når skjedde DET?? Synes nettopp jeg var 30 uker.. Begynner å skjønner dem som lurer på om de blir de første der barnet aldri kom ut men bare ble boende der.. Veldig fornøyd med knekkingen der. Gikk til Cecilia. Ja, jeg må vurdere det altså.. Men jeg er så god på starten av dagen og så noen kvelder er det skikkelig vondt. Jeg merker at det hjelper om jeg får gått meg en tur. Så det er planen nå! En spasertur HVER dag fram til fødsel! *** Helga har vært veldig fin her. Bror med dame var på besøk hos hennes bror som bor i nabohuset her (tilfeldigvis). Vi har trasket i byen, spist sushi, vært på x ant kafeer og kost oss veldig. Men jeg glemmer jo hvor sliten jeg blir.. Vil være med på alt!! Vogna er kommet!! Det er superbra!! Utrolig smidig, stødig og solid. Og legges sammen på utrolig kort tid og blir ganske så liten. Bilstolen smacket vi på så enkelt som ingenting. Sportsdelen er mye finere enn vanlig TFH Joggster Twist! Mye nettere og finere. Eneste som er litt dumt nå er at hun jeg låner bagen av i starten fant ikke adapterene.. Så jeg måtte bestille fra Barnas Hus. Men men, det ordner seg. Morgenkåpe og hodestøtte til badekaret er i hus. et par ammebher er innkjøpt, og en er tatt i bruk. I tillegg har jeg kjøpt en gymball til å sitte å rugge på og lånt en rispose som kan varmes opp til det braker løs her. En vakker dag.. I kveld MÅ jeg skrive på ønskebrevet! Ser for meg at jeg skribler masse vissvass mellom noen rier her hjemme om det plutselig skulle skje.. Har følelsen av at det tar en tid før det skjer noe.. men jeg har kynnere oftere enn før og tenker at det er FLOTT og håper på snikmodning Fredag har jeg modningsakupunktur. ALLE snakker fødsel med meg om dagen! TIl og med fremmede damer i butikker.. Og alle sier "lykke til!" når de sier hade.. Begynner nesten å rope det til folk selv her Jeg har fått lekkasje! I puppen.. var litt vått og så klemte jeg litt i ren nysgjerrighet og urk.. der kom det litt gulblankt gitt. Syntes nesten det var bittelitt ekkelt.. men det var nok bare overraskelesen som gjorde det. Håper økningen i brystvolum antyder noe om produsjonen for da skal jeg starte butikk. Ammebhen i str H har lappen på siden den muligens blir for liten.. :dåne: Må jo ha plass til ullinnlegg også. En kompis gratulerte kjærsten med.. BOOBSA i en i helga! Endret 11. oktober 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. oktober 2010 #568 Del Skrevet 11. oktober 2010 HAHAHA gratulerte med boobsa nice! Ja indisk mat er vel ikke hyggelig når man får så sterk halsbrann etter...husker siste måneden før fødsel her, jeg holdt på å dø!!! Hurra for så mye fint i hus, letter på man at det er der og en ting mindre å tenke på! WHAT, har ikke du lekket før nå?? jeg lekket fra uke20.....så ja jeg viste jeg kom til å være et meieri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #569 Del Skrevet 11. oktober 2010 HAHAHA gratulerte med boobsa nice! Ja indisk mat er vel ikke hyggelig når man får så sterk halsbrann etter...husker siste måneden før fødsel her, jeg holdt på å dø!!! Hurra for så mye fint i hus, letter på man at det er der og en ting mindre å tenke på! WHAT, har ikke du lekket før nå?? jeg lekket fra uke20.....så ja jeg viste jeg kom til å være et meieri Lurer på hvordan det blir når magen ikke utligner lenger.. Nå kan jeg et triks der jeg strammer magen så den løfter seg flere cm. Men venninna mi var mer opptatt av at puppene også flyttet seg oppover når jeg gjorde det. "Du kan jo snart legge haka neppå!" Overdriver litt da.. Halsbrann er pyyyton! Sitter jo og sover for tiden.. Kjempedeilig å ha så mye på plass! Og nå begynner det å renne inn gaver her og.. Mamma har strikket DEN fine jakken!! :rødme: Skal legge inn bilde. Hun er ingen strikkemaskin så hun har jobbet SÅ hardt med den! Blir helt rørt jeg... Han er allerede en holden fyr han lille propellen i magen her! Nope, vært velsignet med lekkasjefrie pupper så langt! Ble nesten litt bekymret... Men de funker vel de og håper jeg. Gleder meg til å bli melkeku Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 11. oktober 2010 #570 Del Skrevet 11. oktober 2010 Heia! Så flink du er da! Ja, man glemmer lett at man er gravid, og ikke klarer shopping shopping shopping..! Har du blitt melkeku, du og du..hihi:) Høres deilig ut og få shoppet ferdig!! Tenkte faktisk at nå er det på tide å ønske deg lykke til, for man vet jo aldri når det skjer.. Så har jeg iallefall sagt det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. oktober 2010 #571 Del Skrevet 11. oktober 2010 haha kan du trikset med colaboks balansert oppå magen det husker je Husker like før fødselen at jeg hadde så dårlig halsbrann og vondt øverst i magen at ingen stilling var god, fikk jo kun sovet på alle fire med panna mot puta liksom bare vent, her spruuuter det som du skjønte i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #572 Del Skrevet 12. oktober 2010 Heia! Så flink du er da! Ja, man glemmer lett at man er gravid, og ikke klarer shopping shopping shopping..! Har du blitt melkeku, du og du..hihi:) Høres deilig ut og få shoppet ferdig!! Tenkte faktisk at nå er det på tide å ønske deg lykke til, for man vet jo aldri når det skjer.. Så har jeg iallefall sagt det da:) Heia! Ja, det er lett å glemme i begeistringen Men ja, veldig deilig å bli ferdig nå. Helt fedig blir jeg vel aldri, men det viktigste er på plass. I dag skal jeg gå gjennom bagen en gang til og se at det viktigste er der. Litt usikker på hva jeg vil ønske å ha på meg.. Mulig jeg BARE tenker komfort, men også mulig jeg får behov for å se litt fin og ut.. Takk for lykkeønskning! haha kan du trikset med colaboks balansert oppå magen det husker je Husker like før fødselen at jeg hadde så dårlig halsbrann og vondt øverst i magen at ingen stilling var god, fikk jo kun sovet på alle fire med panna mot puta liksom bare vent, her spruuuter det som du skjønte i boka mi hehe, jeg plasserer lett en boks på magen ja. Men jeg må sitte da.. Og matfatet ender ofte der også. Ikke de store for da kommer "hyllene" i veien. Greit å ha bord så nært når den vanlige bordkanten blir vanskeligere å nå! Jeg får stadig smuler ned mellom puppene og så legger de seg oppå magen og klør Så må jeg opp under genseren og børste bort.. Lurer på om jeg alltid har smulet sånn..? På alle fire?? I natt var en god natt! Sovet masse og ikke vært plaget med halsbrann (ut over det man må forvente da). Føler meg litt skeiv av å ha sovet så lenge.. Men godt var det! Nå må jeg faktisk skynde meg litt for å rekke en lunsjavtale. Som jeg egentlig ikke vil på... ikke yndlingspersonen min Lurer på om jeg skal endre den til en spasereavtale, så får jeg rørt meg litt samtidig! Ellers er det lite å melde på fødefronten.. Bare de vanlige kynnerene og ikke noe mer spennende. Jeg må promotere tippelista mi litt tror jeg! SJEKK UT TIPPELISTA OG SIGN UP! Kanskje det får lille sprellemann oppmerksom. Og i dag SKAL jeg legge inn bilde. Og skrive ønskebrev til føden. Jeg må bare gjennomføre denne lunsjen først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2010 #573 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg tipper 19. oktober Lykke til hvis noe skjer snart! Kan jo skje når som helst egentlig Snart har du en liten baby du :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. oktober 2010 #574 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg tippet inne hos *dream* at ting ville begynne å sje mellom to datoer.. Å fikk sånn halveis rett Derfor tipper jeg at det skjer noe eller har skjedd noe mellom 26-28 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #575 Del Skrevet 12. oktober 2010 Oh.. jeg får det ikke helt inn i hodet jeg :rødme: Men samtidig kan jeg liksom kjenne varmen fra huden hans når jeg lukker øynene. Selv om jeg nå tror han kommer til å bli første baby i verden som bare bestemmer seg for å bli i magen. Jeg hadde jo en liten elefant i tickeren min før. Håper dette ikke blir et elefantsvangerskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. oktober 2010 #576 Del Skrevet 12. oktober 2010 :rødme: tenk om noen uker holder du på babisen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2010 #577 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg syns det var veldig uvirkelig, og sluttet å tro at det skulle komme en baby etterhvert Men det gjorde det. Og han tar nesten all min tid, og skriker så jeg tror jeg skal sprekke trommehinnene Men han er verdens søteste Nå har jeg faktisk allerede glemt mye av hvordan det var å være gravid :dåne: Husker bare små glimt som at jeg måtte rulle meg ut av senga. Og jeg klarer faktisk ikke å tro at den lille perfekte babyen var inni magen min! Og at for et år siden var han ikke påbegynt engang, og nå er han ferdig og straks to måneder gammel. Ingen baby har blitt igjen der inne, selv om jeg trodde min skulle bli den første. 9 dager over var kjipt! Men sånn er det for noen. Tipper din kommer litt før jeg. Men forbered deg på å gå 14 dager over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #578 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, er det ikke rart hvordan man tilpasser seg situasjonen man er i og nesten fortrenger det som var før.. Jeg husker nesten ikke hvordan det var å ikke være gravid jeg. Ser liksom for meg en tilværelse der man er så lett at man bare hopper bortover gata.. 9 dager over ja.. jeg håper jeg slipper å kopiere det Håper du har rett jeg Pupsilure!! Men da går jeg jo glipp av treffet.. Jeg har en følelse av at jeg får med meg treffet jeg.. men så håper jeg han er høflig nok til å komme ut og hilse på oss rett etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2010 #579 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kanskje det setter igang noen hormoner at du hilser på de små babyene våre? Bestevenninnen min sin fødsel startet etter barseltreff der hun koste masse med min og en annen lite baby Skulle tippet 21. oktober jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #580 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kanskje det! Utfordringen nå med å holde babyer er at de må ligge oppå magen.. Da har det vært en liten fyr her som har sparket dem ganske friskt i rumpa. Det er forresten lov til å ha flere datoer på lista mi! Han er forresten ganske rolig i dag.. Håper han samler krefter til noe nært forestående! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå