Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

O skrev (På 5.10.2010 den 8.08):

Cypress, de greide å amme unger i "gamle dager" også ;)

Men ja, er enig, det er mye å huske på... :sukk:

Det tror jeg bare var så vidt altså!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Vel, ja, ikke alltid man kan tro at ungene overlevde engang.... Hva gjorde de før uten ammepute, ammepumper, flaskevarmere og gud vet hva...? :vetikke:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri skrev (På 4.10.2010 den 15.24):

Hei søta!

god ammestol her var en god investering! så utrolig viktig å sitte riktig!

Høres ut som kroppen er i modning modus :lur: nyt de siste dagene alene med mannen ;)

Hei du! :klem:

Ja, jeg merker at den forbereder seg! Kroppen altså.. :fnise: Murrer mer enn før og stikker skikkelig av og til. Kynnere titt og ofte, men heldigvis er de fleste av den vanlige og ikke vonde sorten. Men dette er jo ting som kan pågå i ukesvis.. Så jeg får smøre meg med tålmodighet.. :)

Skal nyte så godt vi kan! :jepp:

cypress skrev (På 4.10.2010 den 15.33):

Så mye det er å huske på at man trenger!! :dåne: *noterer stol til å amme i*

:fnise: Vi har en skikkelig rævva stol nå altså. Så det er ikke bare derfor altså.. Men rævvastolen hadde sikkert overlevd til flytting om det ikke var for at jeg ser for meg noen netter og dager med påkoblet baby..

O skrev (På 5.10.2010 den 8.08):

Cypress, de greide å amme unger i "gamle dager" også ;)

Men ja, er enig, det er mye å huske på... :sukk:

Ha en super dag siebaeo! Deilig med permisjon?

Takk! :hoppe: Samme til deg! Det er skikkelig deilig med perm! Jeg har sovet lenge og godt i natt og. Kryss i taket.. Skal muligens en liten tur innom jobb for å gi noen beskjeder ang et prosjekt jeg ga fra meg, og det sitter laaaangt inne. VELDIG lite interessert i jobb kjenner jeg! :jepp:

cypress skrev (På 5.10.2010 den 8.32):

Det tror jeg bare var så vidt altså!!! :ler:

O skrev (På 5.10.2010 den 8.36):

:ler:

Vel, ja, ikke alltid man kan tro at ungene overlevde engang.... Hva gjorde de før uten ammepute, ammepumper, flaskevarmere og gud vet hva...? :vetikke:

:fnise:

:ler: Det var jo bare så vidt folk overlevde før i tia da! Tenk, noen hadde ikke bleiebøtte en gang..! :dåne: Eller babycall! Ser for meg det var litt slitsomt å måtte renne hjem fra åkeren og fjøset i tide og utide for å sjekke om babyen gråt.. At de ORKET!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, si det! Regner med hun har anstendighet nok til å informere oss så fort det skjer noe! Vi er tross alt veeeeldig interesserte!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så søte dere er! Ikkeno har skjedd her enda. Nå venter jeg på vanlig jordmorkontroll. Kjennes ikke ut som noe er på gang... :sukk: Smører meg med tålmodighet! Oppdaterer senere i dag! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter to ned nyfødte babyer her... :rødme: Den ene hikker så søtt!! Smelt... Tror jeg blir her jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke deilig å tenke på at om kort tid er det DIN baby som hikker på utsiden :rødme: Ble skikkelig babysyk etterhvert jeg, og da var det veldig fint å vite at jeg snart skulle få min egen bittelille baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Du har å oppdatere hver dag!! Jeg blir jo helt nerverak jeg!!!

Puster ut....

Hvordan gikk det hos JM da?

Kniben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha var sikker på at du glemte sladrevennen din mens du og mannen kjørte på føden :fnise:

Nei jeg oppdaterer om jeg får mld vet dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupsilure skrev (På 7.10.2010 den 10.06):

Er det ikke deilig å tenke på at om kort tid er det DIN baby som hikker på utsiden :rødme: Ble skikkelig babysyk etterhvert jeg, og da var det veldig fint å vite at jeg snart skulle få min egen bittelille baby :hjerte:

Å, jo.. :rødme: Jeg fikk helt klump i halsen jeg! Lurer sånn på hvordan han ser og høres ut.. Og lukter! Det må jo bare bli verdens deiligste baby! :strix:

Luremegpå skrev (På 7.10.2010 den 12.30):

Heia!!

Du har å oppdatere hver dag!! Jeg blir jo helt nerverak jeg!!!

Puster ut....

Hvordan gikk det hos JM da?

Kniben!

:fnise: Ayay! Skal være flink! Gikk kjempefint hos jordmor! BT 130/70, fine prøver og hodet er ikke til å rikke. Hun mente han kjentes veldig gjennomsnitlig ut og tippet på 3600-3700 fødselsvekt. Og han ligger så fint med ryggen mot min venstre side. Optimal startposisjon sa hun :nigo: For en flink liten gutt! :nigo: Jeg er jo allerede en sånn "min baby er flinkest og finest i verden"-mor.. :roll: Jeg kommer til å bli helt utålelig.

Kniper en uke til i alle fall ;)

Neytiri skrev (På 7.10.2010 den 14.33):

haha var sikker på at du glemte sladrevennen din mens du og mannen kjørte på føden :fnise:

Nei jeg oppdaterer om jeg får mld vet dere ;)

Jeg skal huske å melde fra! Har tenkt på det masse at jeg må huske det! :jepp: Men nå tenker jeg at jeg sikkert går på overtid.. Fasiten får jeg vel bare ved å vente.. :sjenert:

Uansett veldig hyggelig å bli savnet! :klem: :klem: :klem: Dere er noen skikkelige godinger!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siebaeo skrev (På 7.10.2010 den 17.06):

Jeg er jo allerede en sånn "min baby er flinkest og finest i verden"-mor.. :roll: Jeg kommer til å bli helt utålelig.

Jeg skal huske å melde fra! Har tenkt på det masse at jeg må huske det! :jepp: Men nå tenker jeg at jeg sikkert går på overtid.. Fasiten får jeg vel bare ved å vente.. :sjenert:

Uansett veldig hyggelig å bli savnet! :klem: :klem: :klem: Dere er noen skikkelige godinger!! :hoppe:

:ler: vi er alle sånn!

gleder meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eg e strenge! hihi

Legg ut noen bilder da...? Før det er for sent...plutselig er han der vet du!!

Så bra at JM timen gikk bra da! Søde gutten, han e klar for å møtte mammaen sin han ja:)

:yvonne::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neytiri skrev (På 7.10.2010 den 17.12):

:ler: vi er alle sånn!

gleder meg :nigo:

Jeg og!!! :strix:

Luremegpå skrev (På 7.10.2010 den 18.41):

Ja, eg e strenge! hihi

Legg ut noen bilder da...? Før det er for sent...plutselig er han der vet du!!

Så bra at JM timen gikk bra da! Søde gutten, han e klar for å møtte mammaen sin han ja:)

:yvonne::yvonne:

Skal legge ut bilder! :jepp: Men ikke nå.. må legge meg litt. Har et par låsninger i ryggen som gjør det litt plagsomt ut over kvelden. Litt irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Hvordan har helgen vært:)?

Håper de låsningene har løsnet..hvis ikke så mmå du få de knekt..hadde jo mye av det jeg og for noen mnd siden :(

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...