Gjest Marmot Skrevet 4. mars 2013 #3381 Del Skrevet 4. mars 2013 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 4. mars 2013 #3382 Del Skrevet 4. mars 2013 Ooi, så stas! Det er kjempesnodig, det blir så gøy! Gratulerer med Tjei i magen Hvordan går det med Bolla da? Skjønner han noe? Liker han lesekorpset btw? Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. mars 2013 #3383 Del Skrevet 4. mars 2013 for at alt stod bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #3384 Del Skrevet 4. mars 2013 Må hoppe litt til jeg og! Det er faktisk skikkelig stas altså! Vi ble jo utrolig glade over at det var en liten frøken. Vi var skjønt enige om at en gutt til kom til å bli superkult også! Og at det var praktisk og det ene med det andre. Men når alt kom til alt er det jo heftig stas at det er en liten jente! Luremegpå: Bolla skjønner vel litt.. men ikke så mye tror jeg Vi har ikke vist han UL-bilder. Gjorde dere det? Dine, hva har dere gjort? Men i boka hans "I magen bor en baby" får gutten en lillesøster, så nå kan vi jo melke det for det det er verdt Han liker lesekorpset ja. Tror jeg i alle fall Han ser på det og smiler og sånn, men merker ikke så stor forskjell fra alt annet.. Han liker Baby-Jack veldig godt! *** Kjenner at jeg er litt forkjøla i dag jeg.. Og er litt sliten.. Men whats new Formen er jo egentlig veldig bra så jeg kan ikke klage. Det er bare det at jeg glemmer å gire ned nettopp fordi jeg er i god form. Og fordi kjære var borte en uke nå.. På fredag var vi på The Killers-konsert! Det var ganske kult. Men herregud så sliten jeg var.. jeg hadde ikke trodd at jeg skulle bli så kjørt. Under konserten måtte jeg henge ved en vegg for det meste, for jeg ble så svimmel og ør. Og når jeg skulle synge med følte jeg nesten at jeg ikke fikk nok luft! Ja, jeg sang HØYT tror jeg! Så etterpå trikset venninna mi (litt full..) sånn at jeg ble geleidet rett forbi den enorme køen til bussene fordi "HUN ER GRAVIIID!!" Herremin så pinlig.. Men når jeg satt på bussenmerket jeg jo at det ikke var helt dumt.. Skalv og var kvalm helt til vi kom oss inn på et sted og fikk kjøpt noe å spise og drikke.. Det var rett hjem og i seng for å si det sånn! Så stod jeg opp dagen etterpå og gikk for å få en ansiktsbehandling! Etterfulgt av en helg med kafeslenging og masse gode bakevarer og annet digg Deilig! Og det nydelige været! Bolla har gått (les: løpt) på ski og var kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #3385 Del Skrevet 4. mars 2013 Og nå fokuserer jeg akkurat sånn som jeg trodde jeg kom til å gjøre.. Før timen var jeg ganske nervøs og spent på om alt var greit der inne. Kjønn var underordnet. Men etter at vi fikk vite at alt så veldig bra ut er det kjønnet vi tenker mest på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. mars 2013 #3386 Del Skrevet 4. mars 2013 Så herlig med en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. mars 2013 #3387 Del Skrevet 4. mars 2013 Ohhh herlig at dere får en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 4. mars 2013 #3388 Del Skrevet 4. mars 2013 Hurra for ei frisk og fin lita tulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. mars 2013 #3389 Del Skrevet 5. mars 2013 Skjønner deg godt - man fokuserer på kjønn etter man har fått vite at alt er bra, men det er jo ikke sånn at det er det som betyr noe. Så jeg forstår godt hva du vil frem til Vi har vist han UL bilder, men han er ikke interessert i det hele tatt.. Han vet at lillesøster (navn) bor der inne, men samtidig skjønner han det ikke og kan si at hun like gjerne bor i magen hans hvis vi spør hvor hun bor. Vi snakker mye om det og i dag tidlig la han seg med hodet på magen og koste. Han sier også ofte at vi ikke skal rope lillesøster (navn), men hviske det, fordi hun kan bli redd. Og så skal hun få babysmokk og kosekluter Tassen liker også Baby Jack veldig godt Tar tipset I magen bor en baby og har bestilt den på Biblioteket nå, så får vi se om den er interessant før vi evt. kjøper den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mars 2013 #3390 Del Skrevet 5. mars 2013 Gratulerer med ei tulle i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #3391 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Takk for det Lillekjekset *** I går sa Bolla at han skulle få en lillesøster Ramset opp 'mamma, pappa, Bolla, baby.. og så fortsatte han med kompisene i barnehagen Og jeg tror det blir en liten karatefrøken her! Får noen skikkelig tydelige spark innimellom! Det er masse liv der inne nå. Utrolig koselig.. Det er mye graviditet rundt meg nå. På godt og vondt.. Min beste venninne er gravid (ca 10 uker etter meg), en annen venninne oppdaget her om dagen at hun venter tvillinger!! (5 uker etter meg) og en tredje tok abort i uke 11 i går fordi det var noe galt med fosteret... Hennes andre abort på et år Noen er glade, noen sjokkerte og noen dypt sørgende.. Endret 11. mars 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. mars 2013 #3392 Del Skrevet 13. mars 2013 Wow, her er det mye baby om dagen ja Det er så fælt å være glad over egne omstendigheter når noen rundt deg gjennomgår noe så vondt. Men en liten "solskinnshistorie" fra en bekjent av meg: De har prøvd i 8 år tror jeg det er og mistet hver eneste gang. Nå venter de barn i sommer og alt ser fint og flott ut! De fikk hjelp (IVF tror jeg), men endelig blir de foreldre! Det er så godt å kjenne liv... Her er det også mye om dagen og det er veldig koselig. Foreløpig gjør det ikke vondt heller Vi prøvde å lese "I magen bor en baby" for Tassen, men det var kun spennende èn gang. Han er mest opptatt av boken om Thomas toget, så spørs om han blir særlig interessert når hun kommer ut. Men han sier også det samme som Bolla Og jeg fikk høre på helsestasjonen at det er et veldig sunt tegn, for det viser at han skjønner at familien skal utvides og at han aksepterer det. Om de virkelig skjønner at det kommer en baby som skal ta såpass mye tid, det tviler jeg på, men man tar vel alle de positive tegnene man kan få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 13. mars 2013 #3393 Del Skrevet 13. mars 2013 Det er klart han blir interessert selv om han ikke er det nå, "baby i magen" er jo veldig abstrakt og de er for små til å i noen særlig grad se for seg ting de ikke har sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mars 2013 #3394 Del Skrevet 13. mars 2013 Nei, at toåringer til det fulle skal kunne forstå at det skal komme ut en baby - med alt det innebærer - tror det nok er helt usannsynlig. I avdelingen vår i barnehagen er det babyboom nå, og jeg passer på å si at "dette er "Mona" sin baby", du skal snart også få en sånn. Jeg vet ikke om det hjelper så mye, men det kan i hvert fall ikke skade tenker jeg. Når jeg spør hva som er inni magen min, svarer hun "Baby", men jeg tror fortsatt det er et stykke til hun skjønner at det FAKTISK kommer en baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. mars 2013 #3395 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg kan nesten ikke forstå det selv jeg, at det faktisk kan komme en baby ut av magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. mars 2013 #3396 Del Skrevet 13. mars 2013 Pupsilure, jeg tenkte sånn hele graviditeten min. Kalte det for en alien i magen for var sååå rart å tenke det var noe levende liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. mars 2013 #3397 Del Skrevet 14. mars 2013 Selvfølgelig blir han nok interessert etterhvert, men jeg tror det er lurt å ikke forvente at han skal ha den store interessen helt i starten. For vår del er det riktig hvertfall, for jeg har ikke lyst å presse han til å kose/stelle babyen før han viser interesse selv. Men det kan være vi blir overrasket og han synes det er spennende helt fra starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #3398 Del Skrevet 14. mars 2013 Så hyggelig med litt besøk her! Skulle hatt kaffe og kanelboller! Nei, det er ikke lett å skjønne fullt ut at det bor en liten snelle der inne.. Så jeg skjønner godt at det er rart for barn også! Bolla blir litt rar når jeg snakker om det.. Han ser sånn skrått på magen og ser skeptisk ut.. Vi får bare fortsette å snakke om hvor stor og flink storebror han er/blir. Og at vi alle skal få en baby Og håpe at sjalusien ikke blir for stor.. Nå tumler og sparker hun Det er så deilig at jeg kjenner liv så ofte. Som om hun roper: her er jeg! Vi leter med lys og lykter etter sydentur i månedskiftet april/mai.. Og det er ikke lett når man har charter og turistbyangst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. mars 2013 #3399 Del Skrevet 14. mars 2013 Gratulerer med jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. mars 2013 #3400 Del Skrevet 14. mars 2013 Kefalonia da? Det er en veldig ukjent øy i Hellas, men finns også turist områder. Rolig, varmt, vingårder og utflykter...........finns mulighet for charterfly direkt eller rutefly med mellomlanding i Athen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå