Ariana807 Skrevet 11. mars 2024 #19521 Del Skrevet 11. mars 2024 Sunniva Presset Sesong Eple med Bringebær fra Sogn: Veldig god. Akkurat det den sier, og smaker veldig godt 😋 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. mars 2024 #19522 Del Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oppdater oss gjerne 🙂 ikke smakt noen av dem ennå, men ønsker Anonymkode: d1ea7...8ba Det ble Cookie Dough til dessert i dag, og smaken var god, men isen i seg selv smakte "tynnere" enn vanlig vaniljeis, syns vi to som smakte. Det var fløteis, men så var det ikke helt det allikevel. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den igjen, middagsgjesten kommer garantert til å gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mars 2024 #19523 Del Skrevet 11. mars 2024 Disse var for sterke. Har spist to nøtter for snart 5 minutter siden og tunga mi brenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #19524 Del Skrevet 12. mars 2024 18 hours ago, Brunhilde said: Det ble Cookie Dough til dessert i dag, og smaken var god, men isen i seg selv smakte "tynnere" enn vanlig vaniljeis, syns vi to som smakte. Det var fløteis, men så var det ikke helt det allikevel. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den igjen, middagsgjesten kommer garantert til å gjøre det. Tusen takk 🙂 da holder jeg meg til Inspira cookie dough, den er fyldig. Anonymkode: d1ea7...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 12. mars 2024 #19525 Del Skrevet 12. mars 2024 Sheba Kylling med reker og havfisk; Katten måtte få prøve en nyhet når den sto der i hylla. Hele 25kr for en liten pakke 😵 det er faktisk rett og slett for dyrt! Men nyheter må jo testes, og min ekstremt kresne pus slikket i seg hver en bit, lå ingenting igjen i skåla 😸 Falt i smak, men blir kun for spesielle dager, for 25kr er absolutt helt ekstremt. Lofoten Bit Fiskekaker med Mango og Chilli; de var gode, kanskje hakket for mye chilli for min smak, men de smakte godt. Sliter litt med å kjenne mangosmaken, men med sine hele 2,5% så er det kanskje ikke så merkelig 😅 Men de var gode. Det er absoluty noe jeg i teorien godt kunne hatt i noen wraps ol. Eneste er, jeg fant dem på Holdbart, 12kr for en pakke; med 6stk mini fiskekaker er den prisen overkommelig, men 29,90kr som Meny skal ha er for dyrt. Nå har jeg faktisk ikke funnet disse i vanlig butikk enda, så har ikke måtte ta stilling til prisen 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. mars 2024 #19526 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk 🙂 da holder jeg meg til Inspira cookie dough, den er fyldig. Anonymkode: d1ea7...8ba Det holder jeg med deg i. Det er ingen (for meg) is som slår Inspira. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #19527 Del Skrevet 13. mars 2024 Yt proteinyoughurt bringebær: så skuffet. Har samme konsistens som skyr(som jeg ikke kan fordra), trodde den skulle være lik som de andre smakene, altså mer flytende🤷🏼♀️ Så denne gikk i søpla for min del. Anonymkode: 90134...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 13. mars 2024 #19528 Del Skrevet 13. mars 2024 Popc0rn skrev (På 10.3.2024 den 12.23): Ble for sur, synes jeg. Men det smakte faktisk sure cola-smokker! Med litt bismak av kokos da. Terningkast 4. Gode! Salt lakris og dadler var en god kombinasjon. Terningkast 5. Disse var farlig gode! Terningkast 6. Fant disse på Kiwi Hvor i butikken står disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 13. mars 2024 #19529 Del Skrevet 13. mars 2024 Fant disse på Kiwi i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 13. mars 2024 #19530 Del Skrevet 13. mars 2024 On 3/12/2024 at 3:23 PM, Ariana807 said: Sheba Kylling med reker og havfisk; Katten måtte få prøve en nyhet når den sto der i hylla. Det har jeg ikke sett enda. Jeg gleder med ! (på vegne av katten min) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 13. mars 2024 #19531 Del Skrevet 13. mars 2024 On 3/8/2024 at 7:54 PM, Brunhilde said: Jeg fant en Ritter Sport på Normal, og den var veldig god. Ser ut til å være limited edition, så jeg tror jeg må innom og se om jeg finner flere før de går tom. Jeg liker egentlig ikke hvit sjokolade, men denne var veldig god. MÅ HA !!!!!!!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 13. mars 2024 #19532 Del Skrevet 13. mars 2024 On 3/9/2024 at 4:50 AM, Lisanna said: Fun light med solbær var heelt knallgod! Beste fun saften ved siden av husholdningssaft deres. helt enig ! Solbær FUN LIGHT er min nye favoritt ! 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #19533 Del Skrevet 13. mars 2024 applestories skrev (33 minutter siden): Fant disse på Kiwi i dag. Så et innlegg om disse på Instagram, men nå finner jeg ikke det igjen. Var visst lite blomkål, men mye annet rart som var tilsatt, så vedkommende mente det var best å styre unna. Anonymkode: 424e3...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #19534 Del Skrevet 13. mars 2024 44 minutter siden, Kratt_ said: Hvor i butikken står disse? Kiwi-butikkene pleier å en hylleseksjon i nærheten av kassaområdet, der det står beger og pakker med forskjellige dyrere snacksprodukter; sånn som paranøtter, yoghurtnøtter, jumbomais etc. Jeg tror de dadlene kan være der. Hvis ikke får du spørre betjeningen 😅 Anonymkode: fab76...a66 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #19535 Del Skrevet 13. mars 2024 applestories skrev (2 timer siden): Fant disse på Kiwi i dag. Smakte den med blomkål, for tenkte det kunne være et fint alternativ til varm lunsj. Men jeg syns ikke at den var så god, så jeg har ikke kjøpt den igjen. Anonymkode: 7a029...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 13. mars 2024 #19536 Del Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Smakte den med blomkål, for tenkte det kunne være et fint alternativ til varm lunsj. Men jeg syns ikke at den var så god, så jeg har ikke kjøpt den igjen. Anonymkode: 7a029...c4a Hvordan var konsistensen på den? De små boksene med suppe som selges på rema er mer som puré enn suppe synes jeg. Pluss at sånne ting alltid trenger å pimpes med krydder og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #19537 Del Skrevet 13. mars 2024 Pal Fungi skrev (15 minutter siden): Hvordan var konsistensen på den? De små boksene med suppe som selges på rema er mer som puré enn suppe synes jeg. Pluss at sånne ting alltid trenger å pimpes med krydder og diverse. Det var som en godt stavmikset suppe. Jeg pimpet opp med krydder som jeg bruker når jeg lager blomkålsuppe selv, og lurer på om jeg endte opp med å tilsette en fløteskvett også. Så det hele endte i kasserolle, istedenfor som enkel mikromat man kan ha i lunsjpausen. Og da er det nesten likså greit å bare lage blomkålsuppa selv😊 Jeg klarte å spise hele min porsjon altså, så den var helt ok, selv om jeg ikke likte den så godt. Men personen jeg bor sammen med, som vanligvis elsker blomkålsuppe mye mer enn meg, klarte ikke å spise opp sin porsjon (vi delte boksen). Anonymkode: 7a029...c4a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 13. mars 2024 #19538 Del Skrevet 13. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så et innlegg om disse på Instagram, men nå finner jeg ikke det igjen. Var visst lite blomkål, men mye annet rart som var tilsatt, så vedkommende mente det var best å styre unna. Anonymkode: 424e3...ecd Endret 13. mars 2024 av neon_sun 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 13. mars 2024 #19539 Del Skrevet 13. mars 2024 Jeg har ikke sett denne før, testet den i dag, og den var god! Også er ikke ingrediensene så verst, 47% hvite bønner og 9% søtpotet i hvert fall. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #19540 Del Skrevet 14. mars 2024 NatNat skrev (9 timer siden): Det har jeg ikke sett enda. Jeg gleder med ! (på vegne av katten min) Kan legge ved et bilde om du ønsker å ha noe å se etter 😸 Anonymkode: 6143d...25f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå