Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.thumb.png.8436649e7e940b06afdf114ee1c5f530.pngDenne her falt virkelig i smak her i huset 🤩 Varianten med Smokin' Bacon smakte jo røkt bacon, men var litt kjedelig ettersom det allerede finnes mange baconoster. Har noen smakt den med Hot and flitry Italian? 

Anonymkode: e0b31...8ca

Wow! Disse har jeg ikke sett enda! Har lyst til å prøve, men jeg er ikke glad i pestosmak egentlig. Smaker den veldig av pesto? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, clyde skrev:

Dumt :(

Ja, om man ikke er så glad i pestosmak kan det nok krasje litt. Hvis det er andre ingredienser enn basilikum i pesto du ikke liker smaken til kan det gå, da det ikke er tilsatt direkte pesto, men bare basilikum i denne osten. Så om det for eksempel er parmesan-smak fra pestoen du ikke liker kan det gå 😊 Mildere enn pesto da 👍

Anonymkode: e0b31...8ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, om man ikke er så glad i pestosmak kan det nok krasje litt. Hvis det er andre ingredienser enn basilikum i pesto du ikke liker smaken til kan det gå, da det ikke er tilsatt direkte pesto, men bare basilikum i denne osten. Så om det for eksempel er parmesan-smak fra pestoen du ikke liker kan det gå 😊 Mildere enn pesto da 👍

Anonymkode: e0b31...8ca

Jeg er litt usikker på hva det er jeg ikke liker med pesto. Er egentlig glad i både basilikum og parmesan, men jeg synes at pesto i seg smaker alt for mye. Kanskje jeg tester den og ser, skader jo ikke å prøve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk nei, DoubleCut paprika er en av de dårligste paprikachipsene jeg har smakt. 

Det er helt utrolig at dette med god paprikasmak skal være så vanskelig å få til. 

Både Kims og Sørlandschips har hatt noen varianter med paprikasmak som har vært virkelig gode, og blitt favoritter, før de igjen forsvant. Ingenting som er virkelig godt får bli værende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sandin skrev:

Jeg vil ha tilbake Soho😫

Etter min mening virkelig den vondeste sjokoladen som noensinne er laget. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyr med salt karamell smakte godt, men ikke så veldig salt karamell. Kanskje mer en liten smak av brunost eller prim eller noe. Ettersmaken er ikke like god da, veldig merkelig ettersmak... hmm🙃

Jeg vet at mange er drittlei av den salt karamell-trenden, men jeg elsker den komboen så jeg er bare veldig glad for alle nyhetene i den kategorien! Keep em coming

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Heihola skrev:

Skyr med salt karamell smakte godt, men ikke så veldig salt karamell. Kanskje mer en liten smak av brunost eller prim eller noe. Ettersmaken er ikke like god da, veldig merkelig ettersmak... hmm🙃

Jeg vet at mange er drittlei av den salt karamell-trenden, men jeg elsker den komboen så jeg er bare veldig glad for alle nyhetene i den kategorien! Keep em coming

Enig! Salt karamell er noe av det beste som finnes, så jeg jubler hver gang det kommer produkter med den smaken.

Hva er prisen på den Nidar-platen med salt karamell brownie? Har så lyst til å smake den, men å kjøpe sjokolade til over 50kr er drøyt i min verden😅

Anonymkode: 90134...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ullvott said:

Etter min mening virkelig den vondeste sjokoladen som noensinne er laget. 

Helt enig, den er enda verre enn Fruktnøtt, og den er vond den!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brunhilde skrev:

Helt enig, den er enda verre enn Fruktnøtt, og den er vond den!

En avsporing, men jeg er SÅ enig! Rosiner har ingen ting i sjokoladeplater å gjøre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ullvott skrev:

Etter min mening virkelig den vondeste sjokoladen som noensinne er laget. 

Tror du og resten av Norge hatet den, for den ble borte relativt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Enig! Salt karamell er noe av det beste som finnes, så jeg jubler hver gang det kommer produkter med den smaken.

Hva er prisen på den Nidar-platen med salt karamell brownie? Har så lyst til å smake den, men å kjøpe sjokolade til over 50kr er drøyt i min verden😅

Anonymkode: 90134...f6f

Tror ikke den finnes. Nidar har to Stratoser med brownie. Den ene er en bar med brownie og salt karamell. Den andre er er Stratos-plate med brownie uten salt karamell. I tillegg finnes det en Stratos-plate med salt karamell uten brownie.

Enig i at Stratos og Freia-platene er dyre, men de er regelmessig på tilbud. Ikke at de blir superbillige da heller, men de blir jo litt rimeligere. 

Anonymkode: 24d93...f98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Sandin said:

Tror du og resten av Norge hatet den, for den ble borte relativt fort.

I tillegg var den opprinnelige Soho-sjokoladen avhengig av å være i kjøleskapet pga yoghurten. Det gjorde den nok upraktisk. Den nye versjonen hadde visst endret oppskrift slik at den skulle tåle romtemperatur.

Anonymkode: 24d93...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meny har fått flere av nyhetene inn i nettbutikken, legger ved link:

https://meny.no/kampanje/hostens-nyheter-11617?utm_source=VGPS&utm_medium=native&utm_campaign=38-20-artikkel-hostens-nyheter
 

Av «nyeste nytt» der syns jeg Dent kombo flip ser god ut😋 Lakris og, nei ikke salt karamell men bare karamell😂 Regner dog med lakrisen tar seg av salt smaken så vil i smak inngå i nok et salt karamell produkt eller?🤣

Noen som vet om andre Dent Flip smaker?

 

FB683412-039B-4607-A434-8F5789CF4F46.png

Endret av Mperle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor ny denne varianten er, men jeg oppdaget den først nå! Etter å ha hatt rødbete og kikerter-varianten som to-go pålegget mitt, er denne nå ny favoritt! Hummus er så latterlig enkelt å lage, at jeg skal forsøke meg på oppskriften med Kayenne når mine to glass er spist opp! 
image.png.88e5974c0b0b50b88ae31375c417bfb8.png
 

Anonymkode: 6ffa3...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Catalina Culès skrev:

I går smakte jeg denne, den var god men alt for lik, sour cream and onion potetgullet.

Hjem » MAARUD

Jeg sjekket faktisk innholdet for å se om den inneholt sour creme, men fant ikke noe, men kanskje jeg kan sammenligne de to 🤔 for de var ekstremt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...