Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Hatsumomo skrev:

Trodde de var det samme? 

Nei! Autumn crisp er mye mer sprø. :) 

Anonymkode: 87bcf...50f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Hatsumomo skrev:

Trodde de var det samme? 

Cotton candy er cotton candy, autumn crisp er autumn crisp. To forskjellige type drue "raser" 

Anonymkode: 58d17...964

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er forskjellen på denne og vanlig dolmioglass?

Anonymkode: de915...16f

Nå gjetter jeg bare, men siden de heter Stir-in så regner jeg med at man skal ta dem rett på pastaen sin og røre dem inn? Vanlige pastasaus-glass skal jo varmes opp først (og man pleier vel også å blande dem med kjøttdeig eller grønnsaker mens de varmes opp)

Anonymkode: 41d15...00f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå gjetter jeg bare, men siden de heter Stir-in så regner jeg med at man skal ta dem rett på pastaen sin og røre dem inn? Vanlige pastasaus-glass skal jo varmes opp først (og man pleier vel også å blande dem med kjøttdeig eller grønnsaker mens de varmes opp)

Anonymkode: 41d15...00f

"Bare rør sausen sammen med varm, nykokt pasta og nyt!" står det på pakken, så du har helt rett.

En boks er to porsjoner, det er i hvert fall bilde av to strekfigurer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde Nidar platen går ut. Kostet 20 kr på min Rema nå. (Lå i egen handlevogn med varer som går ut, for å gjøre plass til nye). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Ludovica- skrev:

Den røde Nidar platen går ut. Kostet 20 kr på min Rema nå. (Lå i egen handlevogn med varer som går ut, for å gjøre plass til nye). 

Neeeeeeeeeiiii! Det er jo den beste sjokoladen! :grine: :grine: :grine: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ludovica- skrev:

Stratos med nøtter?

Den virker å være litt inn og ut av kjeder, jeg ville ikke bekymret meg helt ennå.

Men ville nok kjøpt inn litt til halv pris dersom det var min favoritt som lå i den kurven.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ludovica- skrev:

Det gjør ingenting, så lenge den blå ikke forsvinner. Jeg er helt gal etter den, kjøper den hver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare ALDRI Nidar med salt lakris fra Lakrisgutta forsvinner. Finner den kun på Coop butikkene, mitt største mareritt er at den går ut... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2020 den 20.03, Highhopes skrev:

Nye druer kjøpt på kiwi. Disse var skikkelig gode. Ved første tygg smakte de mest som en god søt grønn drue, mens når man har tygget litt smakte de nesten kiwibær/gul kiwi. 

Blir definitivt gjenkjøp. De var dog litt dyre, 25 kr for 250 g, så hvis de hadde vært vanlig størrelse (500 g) hadde de da altså kostet 50 kr pakken.

IMG_20200812_200045.jpg

Kjøpte disse jeg også. Herregud så gode de var!!! Dette kan jeg fort spise meg blakk på. 😞

Anonymkode: 99566...7f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte buffalo hot wings idag. Helt ok, men veldig ujevne på smak. Noen flak hadde masse krydder og de var gode, mens andre flak hadde nesten ikke krydder i det hele tatt og smakte lite. Alt i alt et ålreit potetgull, men ikke særlig hot eller spennende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte disse jeg også. Herregud så gode de var!!! Dette kan jeg fort spise meg blakk på. 😞

Anonymkode: 99566...7f7

Jeg brukte 150 kr på disse druene i dag. Det er verdt det!!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forresten et potetgull fra Maarud med kantarell, hvitløk og chilli i butikken. Den må være ny? Finner ikke bilde av den. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, applestories skrev:

Stratos med nøtter?

Den virker å være litt inn og ut av kjeder, jeg ville ikke bekymret meg helt ennå.

Men ville nok kjøpt inn litt til halv pris dersom det var min favoritt som lå i den kurven.

Nei den røde med sånn tre forskjellige. Crispo, bringebær og spesial. Walters karamell går også ut. Synd, den er jo veldig god. 

20 timer siden, Hatsumomo skrev:

Det gjør ingenting, så lenge den blå ikke forsvinner. Jeg er helt gal etter den, kjøper den hver helg.

Hehe jeg er motsatt. Velger den røde platen over den blå. Liker kun de spragleknasbitene i den blå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, jukkapalme skrev:

Neeeeeeeeeiiii! Det er jo den beste sjokoladen! :grine: :grine: :grine: 

Da er det bare å hamstre! Enig i at den er god (minus spesial). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ludovica- skrev:

Da er det bare å hamstre! Enig i at den er god (minus spesial). 

Puuuh, jeg trodde du mente Stratos med nøtter jeg siden den også er rød. Den andre har jeg ikke smakt. Liker ikke spesial jeg heller. Dritt at Walters karamell utgår da, den er jo så god. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner bare om at dersom en kjede flytter en vare til "Rydder plass til nye varer"-vognen betyr ikke det nødvendigvis at produsenten slutter å lage denne varen.

Dersom flere butikker, på tvers av innkjøpsordninger, begynner å fase ut noe, da er det større grunn til bekymring.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Minner bare om at dersom en kjede flytter en vare til "Rydder plass til nye varer"-vognen betyr ikke det nødvendigvis at produsenten slutter å lage denne varen.

Dersom flere butikker, på tvers av innkjøpsordninger, begynner å fase ut noe, da er det større grunn til bekymring.

Sant dette. Rema1000 er jo ofte å sorterer ut varer i handlekurver på tilbud, men det er ofte fordi de går ut av sortimentet til Rema1000, ikke andre butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, applestories skrev:

Sant, men jeg spurte de som jobbet der og de sa det var utgående varer. Men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Jeg så forresten et potetgull fra Maarud med kantarell, hvitløk og chilli i butikken. Den må være ny? Finner ikke bilde av den. 

Det er sesongvare, har vært de siste tre årene tror jeg. Veldig godt potetgull 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...