Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

På 14.5.2020 den 18.14, AnonymBruker skrev:

Har du smakt den? Har vurdert å kjøpe den, men syns det er sjansespill å kjøpe så stor pakke...

Anonymkode: 34c2a...752

Har ikke sett den, og som noen andre skrev er den for stor til at jeg kommer til å prøve. Ingefær blir fort for dominerende. Får se om den kommer på tilbud og jeg kan forsvare en smaksprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo
1 hour ago, applestories said:

Har ikke sett den, og som noen andre skrev er den for stor til at jeg kommer til å prøve. Ingefær blir fort for dominerende. Får se om den kommer på tilbud og jeg kan forsvare en smaksprøve.

Vel, jeg har kjøpt to begere. Jeg er meget glad i ingefær og lime, så tipper denne yoghurten blir en favoritt. Kommer med tilbakemeldinger på mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd Fantaen. Når jeg åpnet den minnet lukten meg om noe.. kanskje villa farris. Men smaken... veldig syntetisk. Ikke spesielt god. Og ligner ikke på noen ting. Ikke gjenkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes den nye fantaen var helt ok, likte den :) Litt syntetisk smak (det har jo nesten all brus), for meg så smakte den litchi.

Anonymkode: baa9b...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2020 den 16.46, Era Vulgaris skrev:

Da har jeg prøvd denne, og synes ikke den var god. Veldig lite mat, veldig lite kylling, lite saus, og fryktelig salt! Blir ikke gjenkjøp for min del, hvert fall.

Enig med deg, den var ikke god. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Yoghurten med lime, eple og ingefær var ren nytelse. Smaken av ingefær var ikke dominerende i det hele tatt, men du kjente at den var i. Synes de kunne hatt litt mer lime i. 

Terningkast: 5 (savnet litt mer syrlighet)

Endret av AnonGangerTo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde Gilde sin Go’ og mager bacon. Synes ikke det var verdt det. Bedre med mer fett 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk smakt på noen nyheter i går.

Lagde meg en burger:

Potato-buns (hatting sine nye potet brød greier: merket ikke noe stor forskjell på dem og andre brød 😅 gode 😄

Kylling bacon. Jeg har vært super stor fan av kalkun bacon, og kyllingbacon var nesten bare hakket bedre 😄 kjøper det ikke pga. mindre kalorier, men pga. det smaker super godt 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Kylling bacon. Jeg har vært super stor fan av kalkun bacon, og kyllingbacon var nesten bare hakket bedre 😄 kjøper det ikke pga. mindre kalorier, men pga. det smaker super godt 😄

Det er godt å høre at det er en god erstatning til vanlig bacon! Gilde sin Go’ og mager var ikke særlig å skryte av 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Det er godt å høre at det er en god erstatning til vanlig bacon! Gilde sin Go’ og mager var ikke særlig å skryte av 😕

Men jeg likte også Rema1000 sin Satay Kylling ferdigrett, så ta det jeg skriver med en klype salt 😅😂

Jeg prøvde kalkunbacon, og jeg ble forelska, og kyllingbacon var også super godt 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Likte go og mager bacon jeg! Hadde bacon smak og var sprøtt som er viktig for meg. Syns mange av disse «lett» produktene smaker for lite, men dette var godt! Blir absolutt gjenkjøp 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Ariana807 skrev:

Fikk smakt på noen nyheter i går.

Lagde meg en burger:

Potato-buns (hatting sine nye potet brød greier: merket ikke noe stor forskjell på dem og andre brød 😅 gode 😄

hvordan er de i konsistens? 
Jeg haaater bacon som er sprøtt. Så vurderer å prøve kylling, for men ser for meg i hodet at det er nesten.. saftig og mykt? litt som mellomtynn bogskinke som er stekt eller noe... klarer du å beskrive konsistensen? og er de mindre salt enn bacon? 

Anonymkode: 2f036...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan er de i konsistens? 
Jeg haaater bacon som er sprøtt. Så vurderer å prøve kylling, for men ser for meg i hodet at det er nesten.. saftig og mykt? litt som mellomtynn bogskinke som er stekt eller noe... klarer du å beskrive konsistensen? og er de mindre salt enn bacon? 

Anonymkode: 2f036...0bf

Kan ikke veie inn der, da jeg steker dem lenge til de er sprø 😅

Har ofte kalde stekte striper i en wraps, så ja de er sprø.

Men det betyr ikke at du ikke kan få dem mer myke sikkert. Vet vektklubben eller noen skrev noe om at de måtte stekes lenge for å bli sprø... ikke vet jeg 😄 kanskje sprøtt og litt seigt. Men det kan også kalt stekt vanlig bacon være 😅

Kanskje mindre salt.. men mer smak... vanskelig å beskrive uten å ha både kyllingbacon og vanlig bacon foran meg for sammeligning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, elvital skrev:

Smakte grønnsaksrundstykkene, de var gode. Blir garantert gjenkjøp :)

De har vi kjøpt mange av siden de kom, så håper de blir værende. Perfekt helgefrokost! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likte go og mager bacon jeg! Hadde bacon smak og var sprøtt som er viktig for meg. Syns mange av disse «lett» produktene smaker for lite, men dette var godt! Blir absolutt gjenkjøp 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Det har du forsåvidt rett i. Smaken var grei. Jeg savnet nok bare mer fett 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 21.5.2020 den 22.29, Mynona skrev:

De har vi kjøpt mange av siden de kom, så håper de blir værende. Perfekt helgefrokost! 

Passer alt pålegg, til og med syltetøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, tar tilbake det jeg sa om at den nye grønne fantaen er god. Den er fæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, tar tilbake det jeg sa om at den nye grønne fantaen er god. Den er fæl.

Jeg synes selv den ene smaken jeg kom over far fæl, ble helt ut i vasken. Mulig en banan/vannmelon combo type. Men de andre 2 jeg har smakt, som smakte eple, var god 😄

Lurer på hvor mange ulike typer smaker det er 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...