Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Må man ha mikrobølgeovn for å varme denne? 

Du kan nok varme i skjele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Era Vulgaris skrev:

Må man ha mikrobølgeovn for å varme denne? 

Står kun instrukser om oppvarming i micro.

Den har slik «fløyte», som lager lyd når retten er ferdig. Vil tro et vannbad kan være en dum ide da vann kanskje kan renne inn i pakken.

Vet ikke hvordan det vil være å evt. åpne den kald og ha det i en gryte.

Så du får vurdere selv 😅 men står kun noe om micro oppvarming på pakken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Ariana807 skrev:

Den har slik «fløyte», som lager lyd når retten er ferdig. Vil tro et vannbad kan være en dum ide da vann kanskje kan renne inn i pakken.

Jeg har hatt sånne over i kjele og varmet. Heller ikke tatt sjansen med den pipe-ventilen. 

Anonymkode: a3f76...e71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
18 hours ago, Kitty20 said:

Den pastaen skal visst være en midlertidig erstatning for coop sin egen pasta siden de sliter med å produsere den. Var den god? har hatt lyst til å prøve den ut :)

Tja, ikke noe bedre enn andre pastaer, bare fin emballasje og logo. Ikke bortkast dine penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Ok, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, applestories skrev:

Produktnyheter%20fra%20TINE%20-%20V%C3%A5ren%202020.png

Tenk om yoghurten med lime, eple og ingefær hadde smakt som kesam med lime 🥰

Har du smakt den? Har vurdert å kjøpe den, men syns det er sjansespill å kjøpe så stor pakke...

Anonymkode: 34c2a...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, Ludovica- skrev:

Du kan nok varme i skjele. 

Hva er skjele? Eneste jeg vet om med det ordet er å skjele med øynene. 

Anonymkode: 9278e...d27

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du ikke å tenke deg til det så står det dårlig til i topplokket. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg vet ikke helt hvor «ny» denne er, jeg har aldri sett den før i butikken. Rema1000 har sine egne type «fjordland» middager.

Jeg har fått helt dilla på «satay» kylling og jeg måtte bare ta med meg «Kylling Satay» når jeg så den.

Den luktet godt, smakte godt. Jeg er ikke stor favoritt av peanøtter og generelt nøtter, men peanøttsmaken i sausen var ganske mild. Det funket godt med satay kyllingen. Jeg er faktisk imponert over denne. Fjordland sine middager er oversaltet så det holder og gir med alltid brennende følelse i munnen og halsbrann etterpå. Men denne var god. Godt kryddret. Noe spicy, men på en «normal-god» måte, ikke av for mye salt.

Her kan jeg godt finne på å gjøre et gjenkjøp om jeg trenger en rask middag en gang 😄

BD0018FD-729E-421F-A865-8919E9B13AF8.jpeg

Hvor mye kcal er det i denne? :)

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått prøvd Maarud Lett og Sprø. Den med rømme og pepper smakte veldig godt, synes jeg. Den salte smakte typisk lettpotetgull, lite. Og så synes jeg ikke det var særlig sprøtt, det var ganske hardt. Og ikke var det spesielt tynt heller. 

Det kan hende jeg kjøper det med rømme og pepper igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke norsk, så slutt å vær frekk!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok sin tid før jeg skjønte hva hun mente med «skjele» også, og jeg har IQ godt over snittet. Synd at folk som ikke kan kj/skj skal få lov til å ødelegge skriftspråket vårt.

Har testet nude jordbæris. Denne blir nok kjøpt noen ganger til i løpet av sommeren, ja! 

Anonymkode: 4aa38...abd

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Ludovica-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok sin tid før jeg skjønte hva hun mente med «skjele» også, og jeg har IQ godt over snittet. Synd at folk som ikke kan kj/skj skal få lov til å ødelegge skriftspråket vårt.

Har testet nude jordbæris. Denne blir nok kjøpt noen ganger til i løpet av sommeren, ja! 

Anonymkode: 4aa38...abd

Jeg ville trodd at man ut fra kontekst klarte å forstå budskapet.

Ingen ødelegger skriftspråket her. Jeg har dysleksi, og til vanlig søker jeg opp ord jeg er usikker på før jeg skriver dem fordi jeg ønsker å stave riktig. Denne gangen gjorde jeg ikke det. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye kcal er det i denne? :)

Anonymkode: ec096...ab8

Det sjekket jeg ikke, har dessverre kastet innpakningen, så får ikke sjekket det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, Ludovica- skrev:

Jeg ville trodd at man ut fra kontekst klarte å forstå budskapet.

Ingen ødelegger skriftspråket her. Jeg har dysleksi, og til vanlig søker jeg opp ord jeg er usikker på før jeg skriver dem fordi jeg ønsker å stave riktig. Denne gangen gjorde jeg ikke det. 

Ikke ta dette frekt, men uttaler du kj som sj? Siden du skrev skjele, mener jeg. Var ikke meningen å være frekk når jeg spurte hva skjele var, men jeg er som sagt ikke norsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du smakt den? Har vurdert å kjøpe den, men syns det er sjansespill å kjøpe så stor pakke...

Den er uspiselig 😷 Men om du kjøper den helt til høyre på bildet, så får du to små-beger av den som en smaksprøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat noen nyhet, de kommer jo hver sesong. Men gul kiwi er veldog godt! Mye bedre enn vanlig grønn kiwi. Søt og god. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2020 den 12.02, Ariana807 skrev:

Jeg vet ikke helt hvor «ny» denne er, jeg har aldri sett den før i butikken. Rema1000 har sine egne type «fjordland» middager.

Jeg har fått helt dilla på «satay» kylling og jeg måtte bare ta med meg «Kylling Satay» når jeg så den.

Den luktet godt, smakte godt. Jeg er ikke stor favoritt av peanøtter og generelt nøtter, men peanøttsmaken i sausen var ganske mild. Det funket godt med satay kyllingen. Jeg er faktisk imponert over denne. Fjordland sine middager er oversaltet så det holder og gir med alltid brennende følelse i munnen og halsbrann etterpå. Men denne var god. Godt kryddret. Noe spicy, men på en «normal-god» måte, ikke av for mye salt.

Her kan jeg godt finne på å gjøre et gjenkjøp om jeg trenger en rask middag en gang 😄

BD0018FD-729E-421F-A865-8919E9B13AF8.jpeg

Da har jeg prøvd denne, og synes ikke den var god. Veldig lite mat, veldig lite kylling, lite saus, og fryktelig salt! Blir ikke gjenkjøp for min del, hvert fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, løkkisalad skrev:

Den er uspiselig 😷 Men om du kjøper den helt til høyre på bildet, så får du to små-beger av den som en smaksprøve. 

Det er vel ikke den samme i sesong-pakken som i det store begeret? Men uansett, hvis den ikke er god gidder jeg ikke bruke penger på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...