Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så Gilde bokskinke i ny pakning, pappeske i stedet for hermetikk. Det er flere som kommer med samme forpakning. Den kostet 49 kr!!!!! Jeg så den på to forskjellige butikker og begge hadde samme pris, 49 kr. De to tok 21 kr for bogskinke før. Hvordan kan den dobbles i pris pga ny pakning?! Det kan vell ikke være mulig.

Slik ser de ut nå. Er en kartong-papp-eske. 
Ny-innpakning.jpg

Anonymkode: 2f036...0bf

Pakkene på bogskinke er større så det kan ihvertfall forklare noe av prisøkningen, den går fra 325 gr til 500 gr.

Joika blir mindre fra 800 gr til 500 gr

Snurring øker fra 375 gr til 500 gr

 

 

 

Anonymkode: 34d36...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å prøve de nye kokosyoghurtene, men når de tar over 40 kr for ett stort beger så er det fullstendig uaktuelt. 

Anonymkode: 3c222...097

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den nye sjokoladeplaten fra Nidar, den med bringebær, spesial og crispo, men det blir ikke gjenkjøp. Jeg syns posene med enkeltbiter er bedre, og kanskje til og med billigere uten at jeg har regnet på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Brunhilde skrev:

Jeg kjøpte den nye sjokoladeplaten fra Nidar, den med bringebær, spesial og crispo, men det blir ikke gjenkjøp. Jeg syns posene med enkeltbiter er bedre, og kanskje til og med billigere uten at jeg har regnet på det.

God tilbakemelding 👍 Det er det jeg egentlig har tenkt, at det er like greit å kjøpe en som inneholder det samme 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Brunhilde skrev:

Jeg kjøpte den nye sjokoladeplaten fra Nidar, den med bringebær, spesial og crispo, men det blir ikke gjenkjøp. Jeg syns posene med enkeltbiter er bedre, og kanskje til og med billigere uten at jeg har regnet på det.

Jeg prøvde den andre varianten, men nei blir nok ikke gjenkjøp her heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brownies med salt karamell fra Toro fikk en veldig brent smak på karamellen synes jeg. Blir ikke gjenkjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ludovica- said:

Men er det noen som kjøper joikakaker og snurring?

Sannsynligvis, siden de fortsetter å produsere det ;)

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ludovica- skrev:

Men er det noen som kjøper joikakaker og snurring?

Snurring var ihvertfall borte fra markedet en liten stund men ble så igjen produsert, så går utifra at det er mange som vil ha det. Selv synes jeg Joikakaker er godt en gang iblant og elsker stekt snurring på ristet brød smør, speilegg, ketchup og salt og pepper på som nattmat når jeg kommer hjem dritings og sulten etter å ha vært på fylla.

Anonymkode: 3c222...097

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, sofie777 skrev:

Jeg spiste den nye, tynne mozzarellapizzaen fra Grandiosa i dag. Den var god, men luktet veldig hvitløk da den kom ut fra ovnen. Kanskje jeg er litt oversensitiv akkurat nå (influensa med tett nese), men det var nesten for mye for meg.

Jeg syns den var kjempe god :) 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ludovica- skrev:

Men er det noen som kjøper joikakaker og snurring?

Jeg bruker å spise spagetti med ketchup og stekt snurring. 

Anonymkode: 87bcf...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snurring var ihvertfall borte fra markedet en liten stund men ble så igjen produsert, så går utifra at det er mange som vil ha det. Selv synes jeg Joikakaker er godt en gang iblant og elsker stekt snurring på ristet brød smør, speilegg, ketchup og salt og pepper på som nattmat når jeg kommer hjem dritings og sulten etter å ha vært på fylla.

Anonymkode: 3c222...097

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å spise spagetti med ketchup og stekt snurring. 

Anonymkode: 87bcf...50f

Ja ok :) Jeg har liksom aldri sett noen faktisk kjøpe det, eller hørt noen de skal ha det til middag :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.1.2020 den 20.08, applestories skrev:

Disse fra Freia er vel også nye? Har hørt om "Mørkere" i lite format - med Cadbury-logo. Det kan se ut til at storken mangler her også.

freia2.thumb.jpg.ca36a9ce71ece6d2f87e31d55d2b384b.jpgfreia1.thumb.jpg.c557123b8a306b7da92009e2be5116ef.jpg

Nå har jeg smakt mørkere melkesjokolade original. Synes den er god, men ikke like god som melkesjokolade og heller ikke like god som vanlig 70% mørk sjokolade. Den minner litt om sånn kokesjokolade som er ment for baking. Terningkast fire fra meg!

Anonymkode: ea984...272

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Mynona said:

Hva er egentlig snurring? 

Lurte på det samme 😄 Klarer ikke helt å se hva det er ut i fra bildet heller.

Joikakaker var en av mine favoritt-retter som barn, men er mange år siden jeg har spist det nå. Tror jeg spiste det i blant tidlig i 20årene, det er jo lettvint :) Funker sikkert greit som hytte/tur-mat også siden det bare skal varmes (bedre som turmat nå som det er på papp sikkert, lettere å bære)

Så de karamell-popcornene i butikken i dag men droppet å kjøpe pga prisen. 54 kroner eller noe for en ganske liten pose, det var dyrt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, SoftKitty skrev:

Så de karamell-popcornene i butikken i dag men droppet å kjøpe pga prisen. 54 kroner eller noe for en ganske liten pose, det var dyrt...?

Det var dyrt, jeg betalte 38 kroner på Normal. Sjukt gode, men usikker på om den posen på 130 gram er verdt 54 kroner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mynona skrev:

Hva er egentlig snurring? 

 

1 time siden, SoftKitty skrev:

Lurte på det samme 😄 Klarer ikke helt å se hva det er ut i fra bildet heller.

Joikakaker var en av mine favoritt-retter som barn, men er mange år siden jeg har spist det nå. Tror jeg spiste det i blant tidlig i 20årene, det er jo lettvint :) Funker sikkert greit som hytte/tur-mat også siden det bare skal varmes (bedre som turmat nå som det er på papp sikkert, lettere å bære)

Så de karamell-popcornene i butikken i dag men droppet å kjøpe pga prisen. 54 kroner eller noe for en ganske liten pose, det var dyrt...?

Hovedsakelig kjøtt, erter,flesk og ris med tomatpure og diverse krydder. :)

Anonymkode: 3c222...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NewInTown skrev:

Jeg syns at den nye Tine-melka med smak av vanilje er veldig god. 

Jøss, den hadde jeg ikke hørt om engang! Jeg elsker vanilje! Gleder meg til å prøve den. Hvor selges den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...