Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

4 timer siden, toothfairy skrev:

Saft. Akkurat lik solbærsirup i konsistensen.

Jordbærsaft må jo være godt. Men er bringebæren ny? Jeg har bingebærsaft fra Lerum stadig vekk.. men kan hende den heter saft og ikke sirup. 

Uansett - Lerum er eneste saft/sirup jeg drikker. Den er den beste. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mynona skrev:

---

Uansett - Lerum er eneste saft/sirup jeg drikker. Den er den beste. :) 

Samme her :Nikke:

Gleder meg til å prøve jordbærsirup!

Jeg har prøvd Sætres Snackers med salt og pepper i helgen. De var ganske gode, men kanskje mer som snacks enn som kjeks til ost. Jeg følte det var mer enn bare salt og pepper. De smakte litt som salt og pepper chips, og ja, ser nå at de har også løk, paprika og "aroma"? Blir nok ikke gjenkjøp av disse, selv om de var gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa Taco Fiesta er prøvd, synes den var veldig god til grandis å være. Litt spicy, anbefales med rømmedressing. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte de der vegetarbollene til Tine. Syns først de smakte ganske greit, osten tyter jo ut når man steker de. Så det blir et stekt ostelag rundt. Men konsistensen på selve bollene fungerte ikke helt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Rustica ham and cheese pizzaen. Trodde det var tomatsaus men viste seg å være creme fraiche saus. Det stod selvsagt bakpå men bildet og fremsiden ga ikke noe informasjon om det. Den er sikkert et godt valg for de som liker pizza med hvit saus, jeg liker best tomatsaus så det blir ikke noe gjenkjøp.

 

Har også smakt Lerum jordbærsirup, den var god og kommer nok til å kjøpe den igjen. Men syns bringebær er hakket bedre.

Anonymkode: 985e0...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde Rustica ham and cheese pizzaen. Trodde det var tomatsaus men viste seg å være creme fraiche saus. Det stod selvsagt bakpå men bildet og fremsiden ga ikke noe informasjon om det. Den er sikkert et godt valg for de som liker pizza med hvit saus, jeg liker best tomatsaus så det blir ikke noe gjenkjøp.

 

Har også smakt Lerum jordbærsirup, den var god og kommer nok til å kjøpe den igjen. Men syns bringebær er hakket bedre.

Anonymkode: 985e0...206

Seriøst! En ny pizza som har hvit saus? Med skinke!  🙀🙀 kan jeg spørre hvor du kjøpte den? 

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Gryr havremelk ny? Har ikke sett den før i hvert fall. Den grønne var kjempegod! Smakte naturlig søtt og ordentlig tydelig havre. Og så praktisk at den er tilsatt jod og B12 :) 

737282_660_2000.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskevarer har kommet, ser de selger lilla påskeegg kartongen til 40 kr på Nille. Ordinær pris 50 kr.

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den er ny, men er det noen som har sett battery no calories med raspberry i noen butikker? Finner den ikke :( Og hvor kan man finne den nye YT proteinpuddingen med salt karamell? Finner kun de andre smakene..

Anonymkode: 58754...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er strengt tatt gammelt nytt, men jeg prøvde Toro base for bolognese i dag. Denne smakte godt, men samtidig synes jeg kanskje ikke den reduserer jobben så mye. Aner ikke prisen, jeg fikk den som en prøve i en studentpakke, men ser noen over her sa disse var litt dyre. Kan fort bli en serie som ikke får så lang levetid.

Anonymkode: efbd9...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Stratos salty caramel er kjempegod! Kunne kanskje spist hele plata på en gang :Nikke: 

Kjøpte den til full pris fordi jeg bare måtte smake den, men heretter blir den førstevalget når det er tilbud på Nidar storplater.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte stratos salty caramel i dag. Er ikke imponert, sjokoladen var for hard og karamelen var helt ok. Det var en helt ordinær sjokolade, blir sikkert gjenkjøp, men ville valgt vanlig stratos over denne.

Anonymkode: 97dba...9fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.2.2019 den 18.17, TidaFlyr skrev:

Noen som har prøvd denne? 

Jeg er nesten 100% sikker på at Toro hadde en slik en for en god del år siden (her snakker jeg kanskje 10 år siden), og den var dødsgod. Er det samme oppskrift så er den nok god ja. :) Smakte god og fyldig smørkrem husker jeg. Men kan også være at det ikke var Toro sin jeg smakte. Var iallefall ferdig glasur på boks. 

Anonymkode: 42630...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten 100% sikker på at Toro hadde en slik en for en god del år siden (her snakker jeg kanskje 10 år siden), og den var dødsgod. Er det samme oppskrift så er den nok god ja. :) Smakte god og fyldig smørkrem husker jeg. Men kan også være at det ikke var Toro sin jeg smakte. Var iallefall ferdig glasur på boks. 

Anonymkode: 42630...9b3

Så merkelig at jeg aldri fikk med meg det, kan ikke huske å ha sett ferdig glasur på boks før. Den var kanskje ikke på markedet i så lang tid før den forsvant?

Håper denne nye er like god :) Så den i butikken, men prisen var ikke merka, så tok den ikke med meg i tilfelle den skulle koste 100 kr 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette! Cevitas smmothie var sabla god! Digger kartongformatet også! :

7040518520938.png

Anonymkode: d4dfd...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er nesten 100% sikker på at Toro hadde en slik en for en god del år siden (her snakker jeg kanskje 10 år siden), og den var dødsgod. Er det samme oppskrift så er den nok god ja. :) Smakte god og fyldig smørkrem husker jeg. Men kan også være at det ikke var Toro sin jeg smakte. Var iallefall ferdig glasur på boks. 

Anonymkode: 42630...9b3

Tror det var Betty Crocker eller noe liknende som kom med noen sånne bakegreier men som ganske kjapt forsvant igjen? De hadde blant annet ferdig glasur på boks tror jeg! Kan være jeg husker feil merke men jeg husker å ha sett glasur på boks (tenker kanskje 6-7 år siden jeg da) fra et amerikansk merke i Norge... Husker det som at det forsvant igjen før jeg rakk å kjøpe det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2019 den 13.49, SPOCA skrev:

Er Sunniva Presset Eple og Mango ny? Har ihvertfall ikke sett eller smakt den før. Kjempegod! Nesten som smoothie.

 

 

Kom i fjor om ikke jeg tar feil, har faktisk brukt den i smoothiene i et år! Veldig god! Smoothiejuicen litt over her er ny fra i vinter/nyttår, har konsumert et par av dem også i løpet av januar og februar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, dillyduzit skrev:

Kom i fjor om ikke jeg tar feil, har faktisk brukt den i smoothiene i et år! Veldig god! Smoothiejuicen litt over her er ny fra i vinter/nyttår, har konsumert et par av dem også i løpet av januar og februar :) 

Aha! Jeg er ikke så glad i slike ferdigsmoothier fordi de ofte inneholder banan, og jeg såpass sær at jeg kun spiser banan, men liker det ikke i drikker. Vet ikke om den smoothiejuicen inneholder banan? :) 

Edit: Jo, det gjør den. Da er nok ikke den aktuell for meg. ;) 

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten 100% sikker på at Toro hadde en slik en for en god del år siden (her snakker jeg kanskje 10 år siden), og den var dødsgod. Er det samme oppskrift så er den nok god ja. :) Smakte god og fyldig smørkrem husker jeg. Men kan også være at det ikke var Toro sin jeg smakte. Var iallefall ferdig glasur på boks. 

Anonymkode: 42630...9b3

 

18 timer siden, SoftKitty skrev:

Tror det var Betty Crocker eller noe liknende som kom med noen sånne bakegreier men som ganske kjapt forsvant igjen? De hadde blant annet ferdig glasur på boks tror jeg! Kan være jeg husker feil merke men jeg husker å ha sett glasur på boks (tenker kanskje 6-7 år siden jeg da) fra et amerikansk merke i Norge... Husker det som at det forsvant igjen før jeg rakk å kjøpe det.

Jeg tror dere har rett begge to.

Ifølge Dagligvarehandelen.no kom Idun Mors Hjemmebakte Kakeglasur i både lys og mørk versjon i 2008.

Og ifølge Dinside.no hadde Betty Crocker sjokoladeglasur til salgs hos Meny (og muligens flere) for syv år siden, så 2011-2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...