Gjest Chloè Skrevet 21. februar 2015 #4461 Del Skrevet 21. februar 2015 Kims big cut- sour cream&pepper, smakte bare pepper. Skikkelig skuffa. Zeroh sitron og lime var god Ellers er det skikkelig irriterende at de ikke kan få ut nyhetene sånn ca samtidig. Skjønner jo at det er vanskelig , men når man bor i en storby og må innom 5 butikker for å finne 10% av varene så er det for dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 21. februar 2015 #4462 Del Skrevet 21. februar 2015 Ny cider med smak av grønn te og sitron fra grevens den var veldig god!Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Hm..kom ikke denne ifjor? Eller er dette ennå en ny smak? (Husker det kom en iste-smak ifjor..eller...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 21. februar 2015 #4463 Del Skrevet 21. februar 2015 Prøvde Cloetta chewy pops med smak av Ahlgrens bilar i dag. Ble litt skuffa, men tror det har en sammenheng med at jeg hadde skyhøye forventninger Syns den originale er mye bedre, men den var ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4464 Del Skrevet 21. februar 2015 Hm..kom ikke denne ifjor? Eller er dette ennå en ny smak? (Husker det kom en iste-smak ifjor..eller...?) Var ikke det iste med fersken? er ikke sikker.. God var den hvertfall uansett Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 21. februar 2015 #4465 Del Skrevet 21. februar 2015 Så disse i dag! Er de nye? KroneIs med karamell 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 22. februar 2015 #4466 Del Skrevet 22. februar 2015 Cottage cheese i boks med pære/eple-syltetøy var kjempegodt! Enig! Smakte enda bedre med kanel på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2015 #4467 Del Skrevet 22. februar 2015 Så disse i dag! Er de nye? KroneIs med karamell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tassen10 Skrevet 22. februar 2015 #4468 Del Skrevet 22. februar 2015 Så disse i dag! Er de nye? KroneIs med karamell Hvor fant du de der??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 22. februar 2015 #4469 Del Skrevet 22. februar 2015 Hvor fant du de der??? Statoil! Men ser på DiplomIs sine sider at de var nye i fjor..Rart, har aldri sett de før. Men må testes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 22. februar 2015 #4470 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg vet ikke om denne er helt ny, men den har nettopp kommet ut i butikkene rundt her, og smaker veldig likt melkedrøm. Kjempegod! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2015 #4471 Del Skrevet 22. februar 2015 Det er litt ok om dere kan skrive hvor "ting" er blitt sett eller kjøpt, så vi andre vet hvor vi skal myse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 22. februar 2015 #4472 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Det er litt ok om dere kan skrive hvor "ting" er blitt sett eller kjøpt, så vi andre vet hvor vi skal myse. Den "strawberry cheesecake"-sjokoladen har jeg sett på Meny, i hvert fall. Endret 22. februar 2015 av magicpie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 22. februar 2015 #4473 Del Skrevet 22. februar 2015 Det er litt ok om dere kan skrive hvor "ting" er blitt sett eller kjøpt, så vi andre vet hvor vi skal myse. Her jeg bor velger matbutikkene stort sett selv hvilke varer de vil ta inn, selv om de er en del av en større kjede. Når jeg finner noe hos min lokale Spar, betyr ikke det at alle andre Spar-butikker dermed tar inn samme vare. Skjønner at det kan være greit å si fra om det er tilbud på <nyhet> i alle Narvesenkiosker, eller om man bor i litt større og mer anonyme byer, sånn at alle vet hvor i Oslo man får tak i ditt og datt av nyheter, men jeg bor ikke i en stor by, og har ikke lyst til å informere om nøyaktig hvor jeg bor, så da faller jo poenget bort. Mener ikke å fremstå som kranglete her, vil bare peke på at det ikke alltid har noe for seg å informere om hvor man har kjøpt noe. Jeg synes det er verdifult at folk poster om hva de har kjøpt og hvordan det smaker, selv om de ikke nevner hvor produktet er fra. Har vi det i en av butikkene nær meg så finner jeg det jo etterhvert. Om det er til noe som helst hjelp så kjøpte jeg Lindt Strawberry Cheesecake på min lokale Spar, og så den også i to andre butikker. Tror det var Rimi og Rema1000 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #4474 Del Skrevet 22. februar 2015 Maarud Original Chips med biff og løk var veldig god. Er den ny?? Har du bilde av posen? Hvordan smaker den ift gaardsgull?Anonymous poster hash: b2e7a...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. februar 2015 #4475 Del Skrevet 22. februar 2015 Er den ny?? Har du bilde av posen? Hvordan smaker den ift gaardsgull?Anonymous poster hash: b2e7a...60f Det er noe liknende vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tassen10 Skrevet 22. februar 2015 #4476 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Statoil! Men ser på DiplomIs sine sider at de var nye i fjor..Rart, har aldri sett de før. Men må testes ut Hmm... Jeg kjørte nedover gudbrandsdalen i dag og var innom noen bensinstasjoner, og så kroneisen og en royal med pistasj på "istavla" merket som nyheter.... Men bare "gammelis" nede i isboksen.... Endret 22. februar 2015 av Tassen10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. februar 2015 #4477 Del Skrevet 22. februar 2015 Hmm... Jeg kjørte nedover gudbrandsdalen i dag og var innom noen bensinstasjoner, og så kroneisen og en royal med pistasj på "istavla" merket som nyheter.... Men bare "gammelis" nede i isboksen.... Her hadde de den på 7/11 prøv der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitnessIna Skrevet 22. februar 2015 #4478 Del Skrevet 22. februar 2015 Synes begerne er så små! Tine har jo en cottagecheese med eple/pære/vanilje fra før i større beger som er kjempegod! Hva med å heller lansere den i ny pakning med skje? (Omdøpe til 14-serien Feks) de andre cc i 14 serien er perfekt mengde!Anonymous poster hash: db92a...8d8 Uff, den synes jeg ikke er god i det heletatt - smaker langt i fra det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 22. februar 2015 #4479 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Nydelig eple og pæresaus på cottage cheesen men det hjelper ikke når konsistensen på osten minner om oppkast Endret 22. februar 2015 av toothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. februar 2015 #4480 Del Skrevet 23. februar 2015 En vennine snappet meg akkurat et bilde av nescafe med chai latte smak. Noen sett dette noe sted?? Jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå