AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4121 Del Skrevet 6. februar 2015 ^Tror det er et nytt konsept fra Bunnpris? Hvor de selger misformet/snål frukt og grønt til litt billigere pris? Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. februar 2015 #4122 Del Skrevet 6. februar 2015 Det er snål frukt og grønnsaker, altså ting som ser litt rar ut, som er for stor eller for liten til å passe inn i vanlige A4 grønnsakshyller. Her er hva Bunnpris selv sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4123 Del Skrevet 6. februar 2015 http://bunnpris.no/snalfrukt Anonymous poster hash: 38a1a...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4124 Del Skrevet 6. februar 2015 Den orginale Grandiosaen har kommet i 2-pakning, med ostebunn! Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Hvor?? Anonymous poster hash: bdcff...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4125 Del Skrevet 6. februar 2015 Hvor?? Anonymous poster hash: bdcff...63f Bunnpris Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2015 #4126 Del Skrevet 7. februar 2015 Har ikke hørt om "Snål", hva er det? Frukt og grønnsaker som er litt utenfor standardmalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 7. februar 2015 #4127 Del Skrevet 7. februar 2015 Noen som har smakt coca cola life? Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Jeg syns den smakte mer likt vanlig cola enn Zero og Light gjør, men den hadde enorme mengder kullsyre og opplevdes derfor litt merkelig. Men så er jeg lite glad i kullsyre og fortrekker brusen min litt daff, så jeg kommer til å teste den igjen hvis jeg får ha ei åpnet flaske stående noen dager. Brodern drakk opp den jeg kjøpte veldig raskt Ellers kom det er gledeshyl fra meg da jeg så at Stratos med nøtter skal relanseres. Håperhåper den er like god som jeg husker, for den var min favorittsjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. februar 2015 #4128 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg syns den smakte mer likt vanlig cola enn Zero og Light gjør, men den hadde enorme mengder kullsyre og opplevdes derfor litt merkelig. Men så er jeg lite glad i kullsyre og fortrekker brusen min litt daff, så jeg kommer til å teste den igjen hvis jeg får ha ei åpnet flaske stående noen dager. Brodern drakk opp den jeg kjøpte veldig raskt Ellers kom det er gledeshyl fra meg da jeg så at Stratos med nøtter skal relanseres. Håperhåper den er like god som jeg husker, for den var min favorittsjokolade! Sikkert ikke! Det er det jo aldri.... Det skjer hveeeer gang...folket vil ha tilbake noe, om det enten er stupedama eller soho, og hylekortet klager og syter "åååhhh den smaker ikke likt som den gjorde før!!" Men det gjør den jo selvfølgelig, og så blir den borte igjen fordi salget nok en gang ikke er tipp tipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 7. februar 2015 #4129 Del Skrevet 7. februar 2015 Har noen sett den nye Zeroh saften i Oslo?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 7. februar 2015 #4130 Del Skrevet 7. februar 2015 Sikkert ikke! Det er det jo aldri.... Det skjer hveeeer gang...folket vil ha tilbake noe, om det enten er stupedama eller soho, og hylekortet klager og syter "åååhhh den smaker ikke likt som den gjorde før!!" Men det gjør den jo selvfølgelig, og så blir den borte igjen fordi salget nok en gang ikke er tipp tipp Er nok fordi mange spiste det godteriet som som barn og ofte husker man ting man spiste/gjorde som barn som noe helt magisk, og når man da smaker det igjen som voksen så smaker det akkurat det samme, men magien er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4131 Del Skrevet 7. februar 2015 Oi, visste ikke at så mange var så gira på stratos! Synes ikke Nidar er så godt jeg. Freia er myyye bedre:) Anonymous poster hash: 60b3f...e97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4132 Del Skrevet 7. februar 2015 Sikkert ikke! Det er det jo aldri.... Det skjer hveeeer gang...folket vil ha tilbake noe, om det enten er stupedama eller soho, og hylekortet klager og syter "åååhhh den smaker ikke likt som den gjorde før!!" Men det gjør den jo selvfølgelig, og så blir den borte igjen fordi salget nok en gang ikke er tipp tipp Når det gjelder SOHO så har de jo faktisk endra oppskrifta da. Anonymous poster hash: 9d028...b88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. februar 2015 #4133 Del Skrevet 7. februar 2015 Vet ikke om dette er nytt og om det kan regnes som produktslipp, men var på Bunnpris i dag og så de "nye" Snål-produktene. Så det på et eller annet forbrukerprogram en eller annen gang i høst, så konseptet var ikke nytt, men veldig artig å se det i butikken. Det beste med det?? At gulrøttene kommer i løs vekt!! Det er noe jeg har ønsket lenge. Dessverre er ikke Bunnpris min nær(eller nesten-nær)-butikk, men kommer kanskje til å handle der oftere bare på grunn av dette. Det er jo litt å spare på de utvalgte fruktene og grønnsakene. Å ja, jeg gikk (eller blåste) forbi en sånn butikk her i Trondheim i dag, Th. Angells gate. Lurte litt på hva det var for noe. Men da vet jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 7. februar 2015 #4134 Del Skrevet 7. februar 2015 Se hva Sørlandschips kommer med! Blir spennende å sammenligne med "Krisp" til Kims'. Ser godt ut, i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4135 Del Skrevet 7. februar 2015 Herregud så tjukke dere kommer til å bli etter den 16.!!!Anonymous poster hash: 14658...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. februar 2015 #4136 Del Skrevet 7. februar 2015 Herregud så tjukke dere kommer til å bli etter den 16.!!!Anonymous poster hash: 14658...01d Feite og glade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 7. februar 2015 #4137 Del Skrevet 7. februar 2015 Se hva Sørlandschips kommer med! Blir spennende å sammenligne med "Krisp" til Kims'. Ser godt ut, i alle fall Oi! Dette gleder jeg meg til Syntes sørlandschips er mye bedre enn kims og maaruds potetgull til vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 7. februar 2015 #4138 Del Skrevet 7. februar 2015 Herregud så tjukke dere kommer til å bli etter den 16.!!!Anonymous poster hash: 14658...01d Er allerede tjukk, så skaden har allerede skjedd 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. februar 2015 #4139 Del Skrevet 7. februar 2015 De poppa chips må jeg smake. Har kjøpt liknende fra iherb, men er jo litt lettere å kjøpe i butikk her i landet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 9. februar 2015 #4140 Del Skrevet 9. februar 2015 Se her alle, årets nyheter: http://www.side2.no/aktuelt/her-er-arets-matnyheter/8537474.html Det var jo masse spennende der da! Av varene nevnt, er jeg kanskje mest spent på Stratos med nøtter, Fun Årets smak (Mango og Lime), og Atkins bar med smak av "Cookies n' cream" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå