Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

^Tror det er et nytt konsept fra Bunnpris? Hvor de selger misformet/snål frukt og grønt til litt billigere pris?

Anonymous poster hash: 60b3f...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den orginale Grandiosaen har kommet i 2-pakning, med ostebunn!

Hvor??

Anonymous poster hash: bdcff...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor??

Anonymous poster hash: bdcff...63f

Bunnpris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har smakt coca cola life? Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Jeg syns den smakte mer likt vanlig cola enn Zero og Light gjør, men den hadde enorme mengder kullsyre og opplevdes derfor litt merkelig. Men så er jeg lite glad i kullsyre og fortrekker brusen min litt daff, så jeg kommer til å teste den igjen hvis jeg får ha ei åpnet flaske stående noen dager. Brodern drakk opp den jeg kjøpte veldig raskt :P

Ellers kom det er gledeshyl fra meg da jeg så at Stratos med nøtter skal relanseres. Håperhåper den er like god som jeg husker, for den var min favorittsjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg syns den smakte mer likt vanlig cola enn Zero og Light gjør, men den hadde enorme mengder kullsyre og opplevdes derfor litt merkelig. Men så er jeg lite glad i kullsyre og fortrekker brusen min litt daff, så jeg kommer til å teste den igjen hvis jeg får ha ei åpnet flaske stående noen dager. Brodern drakk opp den jeg kjøpte veldig raskt :P

Ellers kom det er gledeshyl fra meg da jeg så at Stratos med nøtter skal relanseres. Håperhåper den er like god som jeg husker, for den var min favorittsjokolade!

Sikkert ikke! :fnise: Det er det jo aldri....

Det skjer hveeeer gang...folket vil ha tilbake noe, om det enten er stupedama eller soho, og hylekortet klager og syter "åååhhh den smaker ikke likt som den gjorde før!!" Men det gjør den jo selvfølgelig, og så blir den borte igjen fordi salget nok en gang ikke er tipp tipp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Det skjer hveeeer gang...folket vil ha tilbake noe, om det enten er stupedama eller soho, og hylekortet klager og syter "åååhhh den smaker ikke likt som den gjorde før!!" Men det gjør den jo selvfølgelig, og så blir den borte igjen fordi salget nok en gang ikke er tipp tipp :lol:

Er nok fordi mange spiste det godteriet som som barn og ofte husker man ting man spiste/gjorde som barn som noe helt magisk, og når man da smaker det igjen som voksen så smaker det akkurat det samme, men magien er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, visste ikke at så mange var så gira på stratos! :P

Synes ikke Nidar er så godt jeg. Freia er myyye bedre:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder SOHO så har de jo faktisk endra oppskrifta da. ;)

Anonymous poster hash: 9d028...b88

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er nytt og om det kan regnes som produktslipp, men var på Bunnpris i dag og så de "nye" Snål-produktene. Så det på et eller annet forbrukerprogram en eller annen gang i høst, så konseptet var ikke nytt, men veldig artig å se det i butikken. Det beste med det?? At gulrøttene kommer i løs vekt!! Det er noe jeg har ønsket lenge. Dessverre er ikke Bunnpris min nær(eller nesten-nær)-butikk, men kommer kanskje til å handle der oftere bare på grunn av dette. Det er jo litt å spare på de utvalgte fruktene og grønnsakene.

Å ja, jeg gikk (eller blåste) forbi en sånn butikk her i Trondheim i dag, Th. Angells gate. Lurte litt på hva det var for noe. Men da vet jeg det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorlandschips_Poppa_Chips_0.jpg?itok=Izc

Se hva Sørlandschips kommer med! Blir spennende å sammenligne med "Krisp" til Kims'. Ser godt ut, i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så tjukke dere kommer til å bli etter den 16.!!!

Anonymous poster hash: 14658...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ennasus

Sorlandschips_Poppa_Chips_0.jpg?itok=Izc

Se hva Sørlandschips kommer med! Blir spennende å sammenligne med "Krisp" til Kims'. Ser godt ut, i alle fall :)

Oi! Dette gleder jeg meg til :) Syntes sørlandschips er mye bedre enn kims og maaruds potetgull til vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Herregud så tjukke dere kommer til å bli etter den 16.!!!

Anonymous poster hash: 14658...01d

Er allerede tjukk, så skaden har allerede skjedd 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De poppa chips må jeg smake. Har kjøpt liknende fra iherb, men er jo litt lettere å kjøpe i butikk her i landet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...