AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3941 Del Skrevet 11. januar 2015 Mmmm! Disse så også gode ut, noen som har smakt? http://www.consuming.no/ Anonymous poster hash: fc1d8...737 Synes det er for små pakninger til at jeg kommer til å kjøpe dem. Jeg er skeptisk til den med Ritz, så dersom jeg likevel skulle finne på å smake en av de, kommer det til å bli den med Ritz. Anonymous poster hash: f644b...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. januar 2015 #3942 Del Skrevet 11. januar 2015 Så reklame for snickers limited edition hazelnutAnonymous poster hash: 65f7e...0eb Den har jeg faktisk prøvd, men glemte det ut. Kjempegod! Og jeg er ikke noe fan av snickers, men hasselnøttsmak liker jeg Var litt sånn nougataktig tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3943 Del Skrevet 11. januar 2015 Den har jeg faktisk prøvd, men glemte det ut. Kjempegod! Og jeg er ikke noe fan av snickers, men hasselnøttsmak liker jeg Var litt sånn nougataktig tror jeg. Ååh hørtes godt ut Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 12. januar 2015 #3944 Del Skrevet 12. januar 2015 Så de hadde et par nye Dent Oi varianter på Deli De Luca. Den ene tror jeg var lakris+chilli og den andre var bringebær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 12. januar 2015 #3945 Del Skrevet 12. januar 2015 Fant Eldorado one saft med pære på meny i dag. Ny favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3946 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvor mange gram er Ritz sjokoladen? Den ser jo liten ut men consuming skriver ikke noe om vekt Anonymous poster hash: ebce5...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 13. januar 2015 #3947 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvor mange gram er Ritz sjokoladen? Den ser jo liten ut men consuming skriver ikke noe om vektAnonymous poster hash: ebce5...7ed 35 gram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #3948 Del Skrevet 13. januar 2015 Fant Eldorado one saft med pære på meny i dag. Ny favoritt! Ikke sant!Den slår utvilsomt alt annet Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. januar 2015 #3949 Del Skrevet 13. januar 2015 Ikke sant!Den slår utvilsomt alt annet Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Jeg har savnet Gøysaften med smak av pære, dere som husker den, kan dere si om denne nye er noe i nærheten av Gøysaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3950 Del Skrevet 17. januar 2015 Fant Tine kremost med chili og lime tidligere i uken og den var nyyyydelig! Passer sikkert ypperlig til matlaging eller på salte kjeks (så vel som på brødskiva)! Anonymous poster hash: 9bf2c...62a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3951 Del Skrevet 17. januar 2015 Fant Tine kremost med chili og lime tidligere i uken og den var nyyyydelig! Passer sikkert ypperlig til matlaging eller på salte kjeks (så vel som på brødskiva)!Anonymous poster hash: 9bf2c...62a Denne kom også i høst Anonymous poster hash: 65f7e...0eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3952 Del Skrevet 19. januar 2015 Så de hadde et par nye Dent Oi varianter på Deli De Luca. Den ene tror jeg var lakris+chilli og den andre var bringebær. Jeg kjøpte begge pakkene på statoil i stad.Det med lakris+chilli smaker ikke så veldig ulikt den andre svarte de har.Den hot,så den blir det ikke gjenkjøp av.Men den andre med bringebærkjøper jeg nok igjen Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 21. januar 2015 #3953 Del Skrevet 21. januar 2015 Noen som har sett de to nye småsjokoladene med kjeks fra Freia noe sted i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3954 Del Skrevet 21. januar 2015 Kjøpte den nye one saften med pære smak i dag, med store forhåpninger siden så mange her likte den. Men kan ikke si jeg ble like begeistret. Smakte ganske likt "alle" ligth saft uten sukker. Blir nok ikke gjenkjøp Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #3955 Del Skrevet 26. januar 2015 Ser i mattilbudene til Meny at det har kommet grønnsaksjuice fra Cevita! Det er fire varianter. Asparges og grønnkål, gulrot og tomat, gresskar og rødbeter, søtpotet og gresskar. Vet ikke om jeg tør å smake på noe av det:p Noen som har smakt? Anonymous poster hash: 60b3f...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. januar 2015 #3956 Del Skrevet 26. januar 2015 Ser i mattilbudene til Meny at det har kommet grønnsaksjuice fra Cevita! Det er fire varianter. Asparges og grønnkål, gulrot og tomat, gresskar og rødbeter, søtpotet og gresskar. Vet ikke om jeg tør å smake på noe av det:p Noen som har smakt? Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Er det bare 1 litersflasker eller er de små? Når det er sånne ting som jeg er ganske sikker på at ikke er så godt, gidder jeg liksom ikke kjøpe hvis det er 1 liter. Men hvis det er små kan jeg godt kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #3957 Del Skrevet 26. januar 2015 Er det bare 1 litersflasker eller er de små? Når det er sånne ting som jeg er ganske sikker på at ikke er så godt, gidder jeg liksom ikke kjøpe hvis det er 1 liter. Men hvis det er små kan jeg godt kjøpe De koster 14,90,-, like mye som de små smoothie-flaskene. Tror de er på samme størrelse som de:) Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. januar 2015 #3958 Del Skrevet 26. januar 2015 Da skal jeg prøve en sånn eller to neste gang jeg ser de. De kommer kanskje i de andre butikkene også etterhvert. Er ikke så ofte på Meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. januar 2015 #3959 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg prøvde asparges og grønnkål. Hadde et håp om at ananas og eple skulle overskygge grønnsakssmaken, men dengang ei. Blir med den ene slurken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. januar 2015 #3960 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg prøvde asparges og grønnkål. Hadde et håp om at ananas og eple skulle overskygge grønnsakssmaken, men dengang ei. Blir med den ene slurken! Åh, er det grønnsaksjuice med litt frukt i tillegg? Kan ikke se for meg at grønnkål, asparges passer med ananas og eple! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå