Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Mmmm!

Disse så også gode ut, noen som har smakt? http://www.consuming.no/

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Synes det er for små pakninger til at jeg kommer til å kjøpe dem. Jeg er skeptisk til den med Ritz, så dersom jeg likevel skulle finne på å smake en av de, kommer det til å bli den med Ritz.

Anonymous poster hash: f644b...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Så reklame for snickers limited edition hazelnut

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Den har jeg faktisk prøvd, men glemte det ut. Kjempegod! Og jeg er ikke noe fan av snickers, men hasselnøttsmak liker jeg :danse: Var litt sånn nougataktig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg faktisk prøvd, men glemte det ut. Kjempegod! Og jeg er ikke noe fan av snickers, men hasselnøttsmak liker jeg :danse: Var litt sånn nougataktig tror jeg.

Ååh hørtes godt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de hadde et par nye Dent Oi varianter på Deli De Luca. Den ene tror jeg var lakris+chilli og den andre var bringebær.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange gram er Ritz sjokoladen? Den ser jo liten ut men consuming skriver ikke noe om vekt

Anonymous poster hash: ebce5...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange gram er Ritz sjokoladen? Den ser jo liten ut men consuming skriver ikke noe om vekt

Anonymous poster hash: ebce5...7ed

35 gram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Eldorado one saft med pære på meny i dag. Ny favoritt! :)

Ikke sant!Den slår utvilsomt alt annet :)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ikke sant!Den slår utvilsomt alt annet :)

Jeg har savnet Gøysaften med smak av pære, dere som husker den, kan dere si om denne nye er noe i nærheten av Gøysaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Tine kremost med chili og lime tidligere i uken og den var nyyyydelig! Passer sikkert ypperlig til matlaging eller på salte kjeks (så vel som på brødskiva)!

Anonymous poster hash: 9bf2c...62a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Tine kremost med chili og lime tidligere i uken og den var nyyyydelig! Passer sikkert ypperlig til matlaging eller på salte kjeks (så vel som på brødskiva)!

Anonymous poster hash: 9bf2c...62a

Denne kom også i høst :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de hadde et par nye Dent Oi varianter på Deli De Luca. Den ene tror jeg var lakris+chilli og den andre var bringebær.

Jeg kjøpte begge pakkene på statoil i stad.Det med lakris+chilli smaker ikke så veldig ulikt den andre svarte de har.Den hot,så den blir det ikke gjenkjøp av.Men den andre med bringebærkjøper jeg nok igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte den nye one saften med pære smak i dag, med store forhåpninger siden så mange her likte den. Men kan ikke si jeg ble like begeistret. Smakte ganske likt "alle" ligth saft uten sukker. Blir nok ikke gjenkjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i mattilbudene til Meny at det har kommet grønnsaksjuice fra Cevita!
Det er fire varianter. Asparges og grønnkål, gulrot og tomat, gresskar og rødbeter, søtpotet og gresskar.

Vet ikke om jeg tør å smake på noe av det:p

Noen som har smakt?

Anonymous poster hash: 60b3f...e97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i mattilbudene til Meny at det har kommet grønnsaksjuice fra Cevita!

Det er fire varianter. Asparges og grønnkål, gulrot og tomat, gresskar og rødbeter, søtpotet og gresskar.

Vet ikke om jeg tør å smake på noe av det:p

Noen som har smakt?

Er det bare 1 litersflasker eller er de små? Når det er sånne ting som jeg er ganske sikker på at ikke er så godt, gidder jeg liksom ikke kjøpe hvis det er 1 liter. Men hvis det er små kan jeg godt kjøpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare 1 litersflasker eller er de små? Når det er sånne ting som jeg er ganske sikker på at ikke er så godt, gidder jeg liksom ikke kjøpe hvis det er 1 liter. Men hvis det er små kan jeg godt kjøpe :P

De koster 14,90,-, like mye som de små smoothie-flaskene. Tror de er på samme størrelse som de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve en sånn eller to neste gang jeg ser de. De kommer kanskje i de andre butikkene også etterhvert. Er ikke så ofte på Meny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde asparges og grønnkål. Hadde et håp om at ananas og eple skulle overskygge grønnsakssmaken, men dengang ei. Blir med den ene slurken! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde asparges og grønnkål. Hadde et håp om at ananas og eple skulle overskygge grønnsakssmaken, men dengang ei. Blir med den ene slurken! :haar:

Åh, er det grønnsaksjuice med litt frukt i tillegg? Kan ikke se for meg at grønnkål, asparges passer med ananas og eple!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...