AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3881 Del Skrevet 3. november 2014 Nå er jeg skikkelig lei! Har lett etter denne greske yoghurten med sitron i all evighet, uten hell! Har sett på 2 ulike Meny butikker, 2 Rimier og en Bunnpris. Skjønner ikke helt hvor dere får tak i den? Kiwi har jeg kjøpt påAnonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. november 2014 #3882 Del Skrevet 3. november 2014 Kiwi har jeg kjøpt påAnonymous poster hash: 65f7e...0eb Skal sjekke ut Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 3. november 2014 #3883 Del Skrevet 3. november 2014 Nå er jeg skikkelig lei! Har lett etter denne greske yoghurten med sitron i all evighet, uten hell! Har sett på 2 ulike Meny butikker, 2 Rimier og en Bunnpris. Skjønner ikke helt hvor dere får tak i den? Jeg har kun funnet den på Kiwi og Eurospar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3884 Del Skrevet 3. november 2014 Skal sjekke ut Kiwi Hvor bor du? I Tromsø har jeg kun funnet den på 7/11Anonymous poster hash: a5d18...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. november 2014 #3885 Del Skrevet 3. november 2014 Hvor bor du? I Tromsø har jeg kun funnet den på 7/11Anonymous poster hash: a5d18...2f5 Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3886 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg har funnet den på Spar. Anonymous poster hash: 1f299...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3887 Del Skrevet 3. november 2014 Oslo Kjøpte den på Kiwi Vålerenga for 2-3(?) uker siden. Altså, håper jeg tenker på riktig vare nå. Den som er omtalt som ostekakeaktig? For den var det Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3888 Del Skrevet 4. november 2014 Sitronyoughurten er billigst på Kiwi. 15 kroner 👍Anonymous poster hash: d8496...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 4. november 2014 #3889 Del Skrevet 4. november 2014 Sitronyoughurten er billigst på Kiwi. 15 kroner 👍Anonymous poster hash: d8496...3b9 Takk, jeg skal sjekke ut Kiwi på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 4. november 2014 #3890 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Den greske yoghurten med sitron smak var helt nydelig levde opp til mine forventninger! Det blir definitivt gjenkjøp. Jeg fant den på Kiwi, takk for tips. Endret 4. november 2014 av Vinglepetra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 4. november 2014 #3891 Del Skrevet 4. november 2014 Siden det var litt spørsmål om hvor i Oslo man kunne finne hvit Sjokoklem; så den på Meny Bjølsen i dag på tilbud, tror den kostet 20 kroner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3892 Del Skrevet 4. november 2014 Siden det var litt spørsmål om hvor i Oslo man kunne finne hvit Sjokoklem; så den på Meny Bjølsen i dag på tilbud, tror den kostet 20 kroner Åh, takk! Har vært der flere ganger, men nå har de altså endelig fått den inn Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 5. november 2014 #3893 Del Skrevet 5. november 2014 Man kan alltid stole på Kiwi, slår aldri feil. Elsker den butikken for at de alltid har nyhetene jeg har lyst på Oppdaget i går Synnøve gresk med kiwi. Og det er *kremt* nettopp Kiwi som har denne i 3-pakk til 40 kroner. Begerne er samme størrelse som sitronyougurten. Må testes ut i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3894 Del Skrevet 5. november 2014 Man kan alltid stole på Kiwi, slår aldri feil. Elsker den butikken for at de alltid har nyhetene jeg har lyst på Oppdaget i går Synnøve gresk med kiwi. Og det er *kremt* nettopp Kiwi som har denne i 3-pakk til 40 kroner. Begerne er samme størrelse som sitronyougurten. Må testes ut i dag! Den er det lenge siden kom men er enig med du! Kiwi er min faste butikk.Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 7. november 2014 #3895 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) http://www.wasa.no/produkter/knekkebrod/rugknekke-biter/ Disse smakte jeg i dag, gode! Måtte også prøve en av de nye isene fra Hennig Olsen, Inspira.Den med peanøtt og karamell var god,mye karamellsaus og masse smak av peanøtt (nesten litt mye peanøtt for min del ) http://www.hennig-olsen.no/iskremkategori/dessertis/ Endret 7. november 2014 av Clavel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 7. november 2014 #3896 Del Skrevet 7. november 2014 Måtte også prøve en av de nye isene fra Hennig Olsen, Inspira.Den med peanøtt og karamell var god,mye karamellsaus og masse smak av peanøtt (nesten litt mye peanøtt for min del ) http://www.hennig-olsen.no/iskremkategori/dessertis/ Denne må jeg teste! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 9. november 2014 #3897 Del Skrevet 9. november 2014 Smakte to nye ting i går, Holiday Fresh Dipmix og Tine Iskaffe Julelatte. Synes fresh dipmixen var bedre enn den i pulverform Og iskaffen var kjempegod synes jeg, smakte skikkelig jul! Blir definitivt gjenkjøp av den flere ganger før jul :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 9. november 2014 #3898 Del Skrevet 9. november 2014 Kom Polly sjokoladebaren ved forrige vareslipp? Den var ihvertfall dødsgod! Mener den kom nå i høst, men mulig jeg tar feil. Den er kjempegod i hvert fall ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3899 Del Skrevet 9. november 2014 Har noen smakt en av Coop sine nye sukkerfrie saft? Hvilken smak kan anbefales? Nå har de dem på tilbud på Coop Obs Anonymous poster hash: fc1d8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 18. november 2014 #3900 Del Skrevet 18. november 2014 I dag fant jeg hvit sjokoklem på Meny Carl Berner men syns den smakte mer sjokoladekjeks enn hvit sjokolade..ikke gjenkjøp, som jo er like greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå