Gjest Inggolf Skrevet 21. mai 2014 #3381 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg spiste den med bær ved siden av. Og den var fortsatt kjedelig. Det smakte bare kaldt på en måte. synes det høres veldig logisk ut...Naturell is? Det har ikke vært før? Det kan jo ikke bli annet enn tamt og kjedelig høres det ut som. Kanskje du rett og slett må overpøse på med sjokoladesaus og oboy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 21. mai 2014 #3382 Del Skrevet 21. mai 2014 synes det høres veldig logisk ut...Naturell is? Det har ikke vært før? Det kan jo ikke bli annet enn tamt og kjedelig høres det ut som. Kanskje du rett og slett må overpøse på med sjokoladesaus og oboy! Den er sikkert helt nydelig med sånn sjokoladesaus som stivner på isen! Men hvis man skal gå så langt på usunn-skalaen likevel, kan man vel slå til med ekte vaniljeis kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #3383 Del Skrevet 21. mai 2014 Den med jordbær: Vann, 27% yoghurt naturell (helmelk, skummetmelkpulver ogyoghurtkultur), 13% jordbær, sukker, invertsukker, skummetmelkpulver, glukose, emulgator (mono- og diglyserider av vegetabilske fettsyrer), stabilisator (guarkjernemel, johannesbrødkjernemel, metylcellulose, celullosegummi, gelatin, pektin), surhetsregulerende middel (sitronsyre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 21. mai 2014 #3384 Del Skrevet 21. mai 2014 Er Friskis med banan og kiwi ny? Kjøpte en pakke idag, nam:) Veldig sterk banansmak da (men jeg liker banansmak) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. mai 2014 #3385 Del Skrevet 21. mai 2014 Denne er god!!! Er det klumper i jordbærsausen? Jeg takler ikke den minste lille klump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 21. mai 2014 #3386 Del Skrevet 21. mai 2014 Er det klumper i jordbærsausen? Jeg takler ikke den minste lille klump Hmmm, nå begynner det å bli en stund siden sist jeg spiste denne, så jeg husker faktisk ikke Kunne ikke ha vært store klumpene da. Men kanskje litt som i syltetøy? Jeg vet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. mai 2014 #3387 Del Skrevet 21. mai 2014 Hmmm, nå begynner det å bli en stund siden sist jeg spiste denne, så jeg husker faktisk ikke Kunne ikke ha vært store klumpene da. Men kanskje litt som i syltetøy? Jeg vet ikke... Jeg er skeptisk får få noen kjentfolk til å smake en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 21. mai 2014 #3388 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg er skeptisk får få noen kjentfolk til å smake en dag Når jeg tenker meg om tror jeg virkelig ikke at det var klumper. Ikke i den med blåbær heller Du får kjøpe deg en sånn veldig liten sil, så siler du det litt om det er klumper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. mai 2014 #3389 Del Skrevet 21. mai 2014 Når jeg tenker meg om tror jeg virkelig ikke at det var klumper. Ikke i den med blåbær heller Du får kjøpe deg en sånn veldig liten sil, så siler du det litt om det er klumper Den med blåbær klarer jeg forsåvidt helt fint, så kanskje jeg skal ta sjansen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 21. mai 2014 #3390 Del Skrevet 21. mai 2014 Den er sikkert helt nydelig med sånn sjokoladesaus som stivner på isen! Men hvis man skal gå så langt på usunn-skalaen likevel, kan man vel slå til med ekte vaniljeis kanskje Ja det er sant! Is får jo ikke blitt særlig sunt uansett, så det er like greit å bare gå etter det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3391 Del Skrevet 21. mai 2014 Er det klumper i jordbærsausen? Jeg takler ikke den minste lille klump Jeg er helt sikker på at det ikke var klumper i den jeg spiste, jeg takler heller ikke klumper... Men jeg kan jo ha hatt flaks siden jeg bare har prøvd den én gang. Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 21. mai 2014 #3392 Del Skrevet 21. mai 2014 Prøvde den nye med dill. Smaker ingenting:-( Har noen forslag til potetgull som smaker MYE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 21. mai 2014 #3393 Del Skrevet 21. mai 2014 Prøvde den nye med dill. Smaker ingenting:-( Har noen forslag til potetgull som smaker MYE? Jeg syns at Maaruds Gaardsgull med biff og løk smaker ganske mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 21. mai 2014 #3394 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg likte ikke Dugg Bringebær. Hva er det som skjer? Jeg pleier å elske sorbet. Klarer ikke helt sette ord på det, var en rar og litt ekkel smak. Håper de andre er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 21. mai 2014 #3395 Del Skrevet 21. mai 2014 Prøvde den nye med dill. Smaker ingenting:-( Har noen forslag til potetgull som smaker MYE? Maarud røffe rifler jacks pepperbiff og røffe rifler rocka paprika eller noe i den duren smaker begge mye og godt. Også spent på vm-gull med spansk paprika. Noen som har smakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2014 #3396 Del Skrevet 21. mai 2014 Cocio med bringebær og hvit sjokolade er noe av det beste jeg har smakt på lenge! Jeg hadde kjøpt en til meg og en til mannen. Han likte den ikke, så heldige meg fikk to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 21. mai 2014 #3397 Del Skrevet 21. mai 2014 Cocio med bringebær og hvit sjokolade er noe av det beste jeg har smakt på lenge! Jeg hadde kjøpt en til meg og en til mannen. Han likte den ikke, så heldige meg fikk to! Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. mai 2014 #3398 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvor kjøpte du det? ICA har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mai 2014 #3399 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvor kjøpte du det? Meny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3400 Del Skrevet 22. mai 2014 Prøvde den nye med dill. Smaker ingenting:-( Har noen forslag til potetgull som smaker MYE? Å nei.Jeg var så glad når de begynte og selge den igjen. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå