Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kesamen med lime var kjempegod! :)

Hvilken butikk kjøpte du den på? :) og hva spiste du sammen med kesamen? Hørest utrolig god ut! Gleder meg til å smake.

Anonymous poster hash: 25792...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikk kjøpte du den på? :) og hva spiste du sammen med kesamen? Hørest utrolig god ut! Gleder meg til å smake.

Jeg kjøpte på Ica og spiste med blåbær og bringebær. Supergodt! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

Kesamen med lime var kjempegod! :)

Kjøpte den på Rimi. Spiste med bringebær, men kunne spist den alene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Det har kommet ganske mange nye typer kjeks.

Noen i klassen min kjøpte en av hver type for å teste dem ut :Hehe:

De jeg husker: Ballerina med melkesjokoladefyll, Maryland cookies med mye fyll

og en som heter Pausekjeks (eller noe i veldig nærheten). Den sistnevnte her luktet faktisk

en god del, bare ved å åpne pakningen- en dunst som minnet meg utrolig mye om en kjeks

fra barndommen! Jeg kom plutselig på at DEN savner jeg, men jeg klarer ikke å komme på hvilken

det var eller hva den heter...Om noen av dere kjøper pausekjeks, kanskje dere kan ha den tanken

i bakhodet og evt komme på hvilken jeg mener? :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den nye IFAen i dag.Den var grei nok,men vet ikke hjelt om jeg vil kjøpe den igjen.

Samme her. Hadde kjøpt den om alle bitene var med pepper, sånn som den de solgte for noen år siden. Men bitene var skikkelig ferske og myke, det var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Samme her. Hadde kjøpt den om alle bitene var med pepper, sånn som den de solgte for noen år siden. Men bitene var skikkelig ferske og myke, det var bra!

Det var det jeg tenkte også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Smakte ny skyr idag med smaken ananas og mango. Var helt grei, prøvde også kesamen med lime og den var veldig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har sett de nye kesamene i Trondheim? Jeg sjekket Ica på Sirkus i dag, men de hadde ikke.

Anonymous poster hash: c8d7a...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror jeg må smake på den nye Solobrusen med bringebær. :vin:

http://www.consuming.co/2014/04/solo-80-ar-andre-jubileumssmak/

Anonymous poster hash: de2d4...64f

Den hørtes godt ut! Men skulle ønske de klarte å lage litt flere av disse brus sortene uten sukker. Brus med sukker blir for søtt for meg :(

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett de nye kesamene i Trondheim? Jeg sjekket Ica på Sirkus i dag, men de hadde ikke.

Anonymous poster hash: c8d7a...267

Den med lime er i det frivillige sortimentet, så butikken kan velge selv om de vil ta den inn. Endret av Vex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidar kommer med Laban minifigurer og stratos boble pose. Å så kommer det en ny M med maiskrisp inni.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har nevnt den nye Grandiosaen som er glutenfri? Den gleder jeg meg til å smake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har nevnt den nye Grandiosaen som er glutenfri? Den gleder jeg meg til å smake :D

Jeg og.

Har hatt cøliaki i 14 år, egentlig ikke savnet frossenpizza men nå kan jeg knapt vente med å prøve den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...