Gjest Clavel Skrevet 7. mars 2014 #2981 Del Skrevet 7. mars 2014 Nå har jeg smakt den nye Dream-isen med sitron. Synes egentlig den smakte litt såpe. Litt sånn gul skurekrem. Skal nok klare å dytte i meg boksen, men blir ikke gjenkjøp akkurat. Skuffa:/ Har noen smakt den med blåbær og sjokokjeks? Anonymous poster hash: ed562...cf0 Smakte den nå. hakket mer spennede en den nye med sitron, men ikke veldig.. smaker hovedsaklig blåbær og vanilje. Sjokokjeksbitene er små og kunne godt vært flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 7. mars 2014 #2982 Del Skrevet 7. mars 2014 Nå har jeg smakt den nye Dream-isen med sitron. Synes egentlig den smakte litt såpe. Litt sånn gul skurekrem. Skal nok klare å dytte i meg boksen, men blir ikke gjenkjøp akkurat. Skuffa:/ Har noen smakt den med blåbær og sjokokjeks? Anonymous poster hash: ed562...cf0 Har spist deeen, god - men slår ikke brownies&karamell eller cookie dough:( Hadde tenkt å teste sitron, men tror jeg stoler på deg og lar væree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #2983 Del Skrevet 8. mars 2014 Nå har jeg smakt sørlandschips med bacon og honning, den ble jeg litt skuffet over, hadde forventet mer smak... Liker kettlechips sin med honeydijon, men denne her var ikke i nærheten en gang. Salt med smak av eple var en interessant smak, jeg spiste opp hele posen i løpet av en time fordi jeg måtte kjenne på smaken. Blir nok gjenkjøp av den siste en gang til for å prøve å definere smakene. Polly peanøttersjokoladen var ikke noe for meg. Syns den ble litt kjedelig. Oreos med dobbel krem var godt, mer av det gode Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 8. mars 2014 #2984 Del Skrevet 8. mars 2014 Prøvde makrell i tomat med basilikum i dag, den var veldig god. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. mars 2014 #2985 Del Skrevet 8. mars 2014 Sorlandschips med bacon og honning høres godt ut på en veldig sær måte. Eplepottis dropper jeg, da spiser jeg heller epler gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 8. mars 2014 #2986 Del Skrevet 8. mars 2014 Prøvde makrell i tomat med basilikum i dag, den var veldig god. Anbefales Den var god nok, men jeg fikk litt følelsen av å ha pastasaus på brødskiven. Tror egentlig jeg vil holde meg til originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2014 #2987 Del Skrevet 8. mars 2014 Sørlandschips med eple og salt var rar. Den smakte verken eple eller potetgull. Var ikke vond. Men rar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 8. mars 2014 #2988 Del Skrevet 8. mars 2014 Sørlandschips med eple og salt var rar. Den smakte verken eple eller potetgull. Var ikke vond. Men rar. Den skal jeg kjøpe meg i dag om jeg finner den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mars 2014 #2989 Del Skrevet 8. mars 2014 De hadde den på Kiwi. Det lukter eple av den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 8. mars 2014 #2990 Del Skrevet 8. mars 2014 Fant zeroh med grapefrukt/guava på ica i dag var ganske god, smakte mest grapefrukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. mars 2014 #2991 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg synes om Zeroh! med villbringbær. Den lukter veldig intenst villbringbær når man åpner flaska, en fristende og deilig lukt. Men smaken? Jo, den er jo absolutt ikke vond! Kanskje litt tam? Jeg tror heller ikke løsningen er å blande den sterkere, kanskje det bare er det at jeg fikk så store forhåpninger med en gang jeg kjente lukta. Jaja, flaska går nok ned (innholdet altså) og det er heller ikke utenkelig at det blir gjenkjøp! Jupp, det tror jeg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mankiw Skrevet 8. mars 2014 #2992 Del Skrevet 8. mars 2014 den er gammel;) Olden mandarin er ny, de andre har eksistert lenge. Ah, smakte på mandarin nå, men likte pære best:-) Hadde også besøk hvor jeg satte ut Crispo melkesjokoladekjeks. De gikk fort unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 8. mars 2014 #2993 Del Skrevet 8. mars 2014 Pollysjokoladen er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 8. mars 2014 #2994 Del Skrevet 8. mars 2014 Olden mandarin var ikke god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 8. mars 2014 #2995 Del Skrevet 8. mars 2014 D!GG - Prior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapunzel_ Skrevet 8. mars 2014 #2996 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) D!GG - Prior Hææ, hvor kjøpes det? Dyrt? Så godt ut!! Er det forresten bare jeg som ikke synes noen av de sjokoladeplatene fra Freia smaker noe spesielt, uansett hva de er "tilsatt"? (Oreo, kvikklunsj, toppris osv). Jeg kjenner nesten aldri noen annen smak enn vanlig melkesjokolade Endret 8. mars 2014 av Rapunzel_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 8. mars 2014 #2997 Del Skrevet 8. mars 2014 Fant zeroh med grapefrukt/guava på ica i dag var ganske god, smakte mest grapefrukt.. Ja enig! Kjøpte den i dag. Syns den var kjempegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 8. mars 2014 #2998 Del Skrevet 8. mars 2014 Hææ, hvor kjøpes det? Dyrt? Så godt ut!! Er det forresten bare jeg som ikke synes noen av de sjokoladeplatene fra Freia smaker noe spesielt, uansett hva de er "tilsatt"? (Oreo, kvikklunsj, toppris osv). Jeg kjenner nesten aldri noen annen smak enn vanlig melkesjokolade Fant disse på Kiwi her om dagen. Pinnene kostet 45,- for en pakke med 10 kyllingpinner og pulver til dippmiks hvitløk og salsa. Har ikke kjøpt disse så aner ikke om det er godt eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 10. mars 2014 #2999 Del Skrevet 10. mars 2014 Nå har jeg smakt den nye makrell i tomaten, den med tomat og basilikum! Den var god, men det smakte på en måte pastasaus. Konsistensen på selve fisken var også litt annerledes enn i den vanlige.. Så originalen er fortsatt favoritten, men den var ikke så verst denne heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3000 Del Skrevet 10. mars 2014 Nå har jeg smakt den nye makrell i tomaten, den med tomat og basilikum! Den var god, men det smakte på en måte pastasaus. Konsistensen på selve fisken var også litt annerledes enn i den vanlige.. Så originalen er fortsatt favoritten, men den var ikke så verst denne heller Stemmer det at det er en god del mer sukker i denne enn i originalen?Anonymous poster hash: 1289d...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå