jukkapalme Skrevet 18. juni 2024 #20001 Del Skrevet 18. juni 2024 Ariana807 skrev (20 timer siden): Fant ny Tyrkisk Pepper på Coop Obs: «Pepper Liquorice»: Måtte prøve, den er god. Det står kun 2 flammer, contra 3 på den orginale, og ja jeg kjenner at den er hakket mindre spicy. Men den var god altså. Selve dropsen har en lys brun farge. Noe er annerledes i smaken i forhold til den orginale, men … klarer ikke helt å sette fingeren på hva 😅 Ååå, de har jeg kjøpt i en blandingspose i Sverige med de og et par tre andre farger. Kjøpte posen bare pga de lysebrune, for de andre var ikke like gode. Elsker at de har kommet i egen pose! Jeg syns forskjellen på disse kontra de originale er at de smaker mer karamell. Utsiden er mer karamellaktig enn originalen som smaker bare lakris. Og apropos tyrkisk peber så savner jeg den røde med chili. Den var god den og hadde 4 flammer på posen så den var virkelig "flamin' hot!" 🌶️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #20002 Del Skrevet 19. juni 2024 Smakte på Kims potetgull med spicy barbeque, den var god. Det står at det er Limited Edition, får håpe at den blir permanent. Anonymkode: 8faac...414 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #20003 Del Skrevet 19. juni 2024 Mulig at denne har vært i salg en stund, men jeg smakte den første gang i går. Veldig smakfull, jeg hadde salat til, og den dempet litt den skarpe smaken. God rett fra Fjordland. Anonymkode: 8faac...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2024 #20004 Del Skrevet 19. juni 2024 (endret) Jeg har smakt de nye gifflene med bringebær og vanilje (og mandler tror jeg?). De var i alle fall veldig gode, blir helt sikker gjenkjøp Endret 19. juni 2024 av Rumle 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. juni 2024 #20005 Del Skrevet 19. juni 2024 Paneera skrev (På 16.6.2024 den 21.38): Disse har jeg ikke sett før. Dukket plutselig opp i tilbudsavisen? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. juni 2024 #20006 Del Skrevet 19. juni 2024 On 6/16/2024 at 9:38 PM, Paneera said: Disse har jeg ikke sett før. Dukket plutselig opp i tilbudsavisen? Har ikke Gigaboks i nærheten av meg. Men de iskremene ser fantastiske ut! Vet noen om de selges i "vanlige" butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #20007 Del Skrevet 19. juni 2024 jukkapalme skrev (På 18.6.2024 den 11.48): Ååå, de har jeg kjøpt i en blandingspose i Sverige med de og et par tre andre farger. Kjøpte posen bare pga de lysebrune, for de andre var ikke like gode. Elsker at de har kommet i egen pose! Jeg syns forskjellen på disse kontra de originale er at de smaker mer karamell. Utsiden er mer karamellaktig enn originalen som smaker bare lakris. Og apropos tyrkisk peber så savner jeg den røde med chili. Den var god den og hadde 4 flammer på posen så den var virkelig "flamin' hot!" 🌶️ Åh, er disse de samme som de brune i den lyseblå posen? Den som har rosa, blå, oransje og brune drops? Da skal jeg kjøpe for jeg liker de brune dropsene i den «hot and sour»-posen veldig godt😍 Anonymkode: 90134...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 19. juni 2024 #20008 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Smakte på Kims potetgull med spicy barbeque, den var god. Det står at det er Limited Edition, får håpe at den blir permanent. Anonymkode: 8faac...414 Oi oi! Denne gleder jeg meg til å prøve! i hvilken butikk kjøpte du chipsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. juni 2024 #20009 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åh, er disse de samme som de brune i den lyseblå posen? Den som har rosa, blå, oransje og brune drops? Da skal jeg kjøpe for jeg liker de brune dropsene i den «hot and sour»-posen veldig godt😍 Anonymkode: 90134...f6f Ja, det er jeg nesten 100% sikker på 😍 De ser helt like ut, ihvertfall, så de må jo være de samme. Må kjøpe en pose til helga. Jeg har kjøpt den lyseblå posen i Sverige mange ganger kun pga de brune dropsene, så at de nå kommer i egen pose er jo helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #20010 Del Skrevet 20. juni 2024 Sally-Go-Round skrev (7 timer siden): Oi oi! Denne gleder jeg meg til å prøve! i hvilken butikk kjøpte du chipsen? Det var på Kiwi. Jeg har sett etter den andre steder, men har ikke funnet den så langt. Mulig den kommer etter hvert. Anonymkode: 8faac...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #20011 Del Skrevet 23. juni 2024 Sommerens nyheter hos Meny. Mulig den er delt tidligere, men det er flere nyheter her jeg ikke har sett før. https://meny.no/kampanje/sommerens-nyheter-68791 Anonymkode: 07883...d44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #20012 Del Skrevet 2. juli 2024 Usikker på om denne er ny, men ikke sett den før. 15kr på coop, anbefales om du liker chili cheese Anonymkode: e8215...271 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #20013 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Usikker på om denne er ny, men ikke sett den før. 15kr på coop, anbefales om du liker chili cheese Anonymkode: e8215...271 Den så god ut, takk for tipset😊 Anonymkode: 7a029...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2. juli 2024 #20014 Del Skrevet 2. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Usikker på om denne er ny, men ikke sett den før. 15kr på coop, anbefales om du liker chili cheese Anonymkode: e8215...271 Denne er kjempe god å dyppe salt chips i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juli 2024 #20015 Del Skrevet 2. juli 2024 Kims superchips med sitron og pepper limitied edition! Ny? Dødsgod😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. juli 2024 #20016 Del Skrevet 4. juli 2024 Gastromat grillkrydder; jeg måtte prøve det når jeg hørte de hadde et nytt krydder. Men nei. Alt for mye sort pepper til at dette ble noe godt. Trist, da jeg ellers er glad i normal Gastromat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10. juli 2024 #20017 Del Skrevet 10. juli 2024 (endret) Nye druer er observert på en Spar. Tror i det minste de er nye; Røde «jordbær» druer. Aldri hørt om. Cevita merke om jeg husker riktig. Når jeg ser bilde er de vel kanskje mer blå enn røde 😅 Høres jo veldig godt ut, men må prøve lykken på en Kiwi eller Meny isteden, da Spar ikke er enkel å komme seg til 😅 Så noen på TikTok som hadde funnet Endret 10. juli 2024 av Ariana807 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. juli 2024 #20018 Del Skrevet 10. juli 2024 Ariana807 skrev (2 timer siden): Nye druer er observert på en Spar. Tror i det minste de er nye; Røde «jordbær» druer. Aldri hørt om. Cevita merke om jeg husker riktig. Når jeg ser bilde er de vel kanskje mer blå enn røde 😅 Høres jo veldig godt ut, men må prøve lykken på en Kiwi eller Meny isteden, da Spar ikke er enkel å komme seg til 😅 Så noen på TikTok som hadde funnet Skulle inn å poste de samme 🤣😋 De er nye ifølge Bama, og var gode. Var som å spise jordbær i drueform så litt uventet smak. Mer friskt enn søtt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 10. juli 2024 #20019 Del Skrevet 10. juli 2024 (endret) Ariana807 skrev (18 timer siden): Nye druer er observert på en Spar. Tror i det minste de er nye; Røde «jordbær» druer. Aldri hørt om. Cevita merke om jeg husker riktig. Når jeg ser bilde er de vel kanskje mer blå enn røde 😅 Høres jo veldig godt ut, men må prøve lykken på en Kiwi eller Meny isteden, da Spar ikke er enkel å komme seg til 😅 Så noen på TikTok som hadde funnet Kjøpte jordbær som smakte appelsin på Rema for noen uker siden, så spørs om jeg ikke må innom Spar for å se hva dette er for noe.. 🍓 Endret 11. juli 2024 av applestories 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #20020 Del Skrevet 10. juli 2024 Fant disse på Meny og Normal. Har ikke sett disse tidligere. Likte de veldig godt! Normal hadde også en med blåbær og banan, men den var jeg ikke så fan av. Anonymkode: 423fc...2c5 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå